Ook waar.
Enig nadeel bij ons...alles is in de kleuren blauw / magenta...alleen die bus is kanariegeel! Ik moet eerst maar eens nadenken hoe we dat nu weer gaan doen. Verder moet het kostenplaatje natuurlijk ook een beetje passen...
Ik ben trouwens ook niet zo heel erg bang voor het boevengilde qua openbreken van de bus...als hij ergens onbeheerd staat is hij 99 van de 100 keer leeg, doordeweeks staat hij mooi onderdak.
Timedrive Drive-In Show
Collapse
X
-
Daar gaat het uiteindelijk om.
Dan hoor je opeens mensen met:
"kijk! radioactivediscoshow doet deze klus ook!" Dan bouw ook weer meer naam opLeave a comment:
-
Ik zou de bus lekker zo laten. Geen stickers erop! Hoe meer reclame hoe meer aandacht ook van het verkeerde volk.
Dat is de reden dat er bij ons ook nergens reclame op staat.Leave a comment:
-
Jullie hebben, gezien de foto's wel gelijk....
Die achtertruss stond op ongeveer 2 meter 80, was op zich prima te doen. Dat zijn van die besluiten die je op dat moment neemt....
De shirts met reclame hebben we....alleen hangen ze in de kast. Ik moet nodig eens wat fatsoenlijke kleding laten maken, dat zowel voor het net als tijdens dit soort feesten gebruikt kan worden.
Een paar hoodies of bodywarmers zijn in ieder geval wel welkom!! Maar, dat zit nog een beetje in hetzelfde rijtje als het wel of niet beletteren van de bus...Leave a comment:
-
Inderdaad. Je staat nu voor je eigen reclame en maakt middels de tekst op je eigen kleding reclame voor een kledingmerk. Ik snap dat niet echt goed. Trek een zwarte polo aan of laat iets met de naam van je eigen drive in maken. Kost geen fluit, ziet er professioneel uit en maak je in ieder geval geen reclame voor iemand anders.
Moet wel zeggen dat de laatste foto er een stuk uitnodigender uitziet dan de heer in het blauw op de foto aan het begin van dit topic!
@lexLeave a comment:
-
Netjus hoor!
Enige vraagpuntje, waarom niet wat verder omhoog gegaan met je achtertruss?
Heb toch een beetje het idee dat nu jullie reclame niet goed over komtIs toch belangrijk als je er zo netjes bij staat.
Verder niets op aan te merken!Leave a comment:
-
En dan nu het recept voor een geslaagd feestje...men neme:
1 Feesttent(je) :
1 Timedrive Drive-In Show:
1 Handje vol lampen:
2 Malloten:
Hussel dit goed door elkaar en je hebt een avond lol! []
Wat zat er allemaal in de bus:
- IVEN Eindset op Eric Audio versterkers met DLP3224 processor (dubbel 18" / dubbel 12" / 1")
- Timedrive meubel met Pioneer DJM5000 en Numark DMC / Virtual DJ
- 4 2-balkjes Led par 56
- 2 HQ Exciters
- 2 Showtec Phantom Pro
- 5 meter truss op fantek windups met doekje
- Eurolite 700W Fazer (rookt zonder problemen zo'n tent vol...)Leave a comment:
-
zeker heel erg netjes zoals we van jullie gewend zijn!
ook de stack hoogte op de dubbel 18 is precies goed zo volgens mij.Leave a comment:
-
Zaterdag eens met een wat grotere show op pad:
De show bestond uit:
6 meter truss met backdrop op Fantek Wind-Ups
10 x LED Par 56 per 2 op een balkje (hadden eigenlijk 12 moeten zijn, maar 1 weigerde dienst, zekering kapoet (die bij deze parren niet in 5 minuten vervangen zijn)...)
4 x HQ Exciter
2 x Showtec Phantom Pro 250 op trusspoot
Dubbel 18" / dubbel 12"/1" eindset op Eric Audio versterkers
RCF Art 310 DJ monitor
Standaard timedrive meubel
Filmpje voor een indruk: youtu.be/eErfsazpttMLeave a comment:
-
Ik houd niet zo van grote bruiloftslocaties, het is daarbij veel moeilijker om het feest op gang te krijgen, omdat mensen automatisch verder bij je vandaan gaan staan. Niemand zet gemakkelijk de eerste stap op de dansvloer.
Het aantal genodigden en het werkelijk aantal aanwezige gasten liep nogal uiteen, dat vond ik zelf vooral jammer voor het bruidspaar. De ruimte was gekozen voor een groter aantal gasten. Verder kan ik niet alle zalen persoonlijk gaan bekijken, als ik er nog niet geweest ben, dan is de zaal wel eens wat groter dan verwacht...haha Ik ga af op het aantal gasten.
Je komt niet gauw geluid tekort op een bruiloft. Mensen vooraan kunnen zat dansen, de mensen in de zaal kunnen nog een praatje maken, dat wordt op bruiloften meestal wel gewaardeerd.
Deze zaal heeft ooit dienst gedaan als theater, compleet met trekkenwand etc. De huidige pachter wist me eigenlijk niet te vertellen of er ook krachtstroom was...schijnbaar waren de 4 64A aansluitingen aan weerszijden van het podium hem nog niet opgevallen...Last edited by timedriver; 30-05-11, 20:54.Leave a comment:
-
ziet er ook gewoon netjes uit zoals we gewend zijn van jullie!
hoe zat het nou met dat het wat aan de grote kant was?
kwam je tekort met geluid ofzo?Leave a comment:
-
En weer een bruiloft afgewerkt, dit keer met een iets groter showtje... Op zich op een mooie lokatie, maar ietwat groot.
De lichtbeelden:
Achter de schermen:
Showtje bestond uit...
Eric Audio geluidsset
Standaard DJ meubels
8 Led Parren
2 JB Puma
2 Showtec Phantom Pro's
4 meter truss op 2 Fantek windups
RCF ART310a monitortje
Sterrendoek was van de lokatie. Normaal hangen wij onze eigen backdrop op, maar dat vond ik hier een beetje zonde...Last edited by timedriver; 30-05-11, 16:11.Leave a comment:
-
Ik bedoel dan vooral deze subs die je nu hebt en die je hiervoor had.
Ik ben het helemaal met je eens dat de Eric-audio toppen er mooier uit zien dan die plastic RCF topjes!
Denk dat deze setjes van jullie wel mooi klinken: dubbel sub enkel top per kant of dubbele set per kant!
Dan ben ik erg benieuwd naar nog eens een fotootje van de grote show binnen kort!Leave a comment:
Leave a comment: