mijn setje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ethen
    • May 2010
    • 92

mijn setje

hallo,

Hier is mijn setje.

HIER is Mijn versterker rack .
    amp rack | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online!
    Wat er nog in komt is dit

En dit wordt er mee aangestuurd
    mijn geluids spullen | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online!

Even wat meer info,
    toppen zijn dap ps 122 300 watt aangestuurd door een dap p 900
    2 zelfbouw subs, aangestuurd door een dap p 1600
    woofer = BC.SpeakersType18PS76

En oja dit is thuis dus niet op de kabels zooi letten.

Ik hoor graag jullie reactie

gr ethen.
    Last edited by ethen; 08-07-10, 13:31.
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Ziet er netjes uit, ik zou alleen de connectoren onderaan doen.

Maar waarom een link naar een concurrerende webshop (dit forum is namelijk van een webshop)?
    Beetje dankbaarheid dat je hier een forum kan en mag gebruiken tonen door naar hun eigen shop te linken lijkt mij wel op zijn plaats. Mocht deze shop het product niet verkopen of wil je neutraal blijven, een link naar de fabrikant is netter dan naar een concurrent.

Comment

• ethen
      • May 2010
      • 92

Originally posted by vasco
      Ziet er netjes uit, ik zou alleen de connectoren onderaan doen.

Maar waarom een link naar een concurrerende webshop (dit forum is namelijk van een webshop)?
      Beetje dankbaarheid dat je hier een forum kan en mag gebruiken tonen door naar hun eigen shop te linken lijkt mij wel op zijn plaats. Mocht deze shop het product niet verkopen of wil je neutraal blijven, een link naar de fabrikant is netter dan naar een concurrent.
      oke , sorry ik zou de link er even van afhalen.
      ja ik had die opmerking al een keer eerder gehad om mijn aansluitpaneel onder aan te doen. Maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad, om alles er weer uit te halen. En ik moet er dan toch ook iets van een blokje hout onder doen, zo dat daar de versterkers op kunnen rusten, aan de achterkant?
      gr. ethen

Comment

• DJScratch
        • Oct 2009
        • 8

Houten blokjes hoeven zo zeer nog niet. Als je de versterkers gewoon aan 4 schroeven hangt, kan er niets mee gebeuren.

Nette geluidsset. Alleen misschien gaan kijken voor tussenpaaltjes? Dat is net iets mooier dan de statieven achter de subjes.

Comment

• ethen
          • May 2010
          • 92

hallo
          ik denk niet dat mijn aansluitpaneel dat zo leuk gaat vinden als er een kleine 60 kilo er boven op leunt en de schroefjes ook niet denk ik. Ook kan ik iets met de voetjes doen die ik er onder kan schoeven.
          Last edited by moderator; 08-07-10, 18:02. Reason: kwootloos en leesbaar!

Comment

• stainz
            • Sep 2009
            • 609

Ik zou het lekker zo houden, weet niet wat er precies voor 2 dingen onder je connector-unit zitten 1 van de 2 zal wellicht speaker-management zijn en de ander (?) misschien ook wel iets van die aard.

De standaard indeling bij de amp-racks waar ik vaak mee werk is als volgt:
            (Equalizer)
            Speakermanagement
            Aansluitingen
            Amps

Comment

Working...