Gino V drive in show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj Gino V
    • Feb 2009
    • 237

ik heb vorig weekend eens een trouwfeest gedaan en hier een paar foto's
    commentaar is altijd welkom

mvg Gino
    Last edited by Dj Gino V; 10-09-10, 14:42.

Comment

• dj-wojcik
      • Jul 2008
      • 911

mooi strak weg gezet. Het eerste wat me opviel is de witte driehoek die om de statieven zitten. Nu komt bij mij de vraag: Is het een zeil/doek of is het hout?

En verder zie ik een Lp speler? explain pleas.

Verder wel genoeg sub wanneer het feestje op gang was?
      [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
      [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• djspeakertje
        • Oct 2008
        • 1912

Witte driehoekje lijkt mij een Scrimking? (ben geabonneerd op Ellaskins op youtube, die heeft altijd ven die leuke nieuwe dingen, en de "internetDJ's" hebben grotendeels hun spullen al zo uitgevoerd.

Scrim King - Home

Gewoon een doekje dus.

Daan
        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Dj Gino V
          • Feb 2009
          • 237

yep dit is een span doek die ik op het werk heb nagemaakt van de scrim king,
          omdat die in europa nog niet te verkrijgen zijn maar ik vond dit wel toepasselijk voor een trouwfeest
          Ik hoop dat ze rap in europa zijn want is wel een mooi itiatief

mvg Gino

Comment

• Stoney3K
            • Sep 2007
            • 1399

Originally posted by dj-wojcik
            En verder zie ik een Lp speler? explain pleas.
            Is het nou zo bijzonder om een plaatje van Kool & The Gang van de originele vinyl te draaien?
            First make it work, then make it look pretty!

Comment

• dj-wojcik
              • Jul 2008
              • 911

Aan de slipmat te zien dacht ik eerder aan iets van neophyte... vandaar de vraag.
              [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
              [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• djspeakertje
                • Oct 2008
                • 1912

Originally posted by Dj Gino V
                yep dit is een span doek die ik op het werk heb nagemaakt van de scrim king,
                omdat die in europa nog niet te verkrijgen zijn maar ik vond dit wel toepasselijk voor een trouwfeest
                Ik hoop dat ze rap in europa zijn want is wel een mooi itiatief

mvg Gino
                Ik denk dat onze (Engelse!) youtubevrienden de spullen dan ook bij wijze van demomateriaal/sluikreclame (hij heeft het, dus ikke moet ook) binnen hebben gekregen. Tenzij Engeland op de een of andere manier geen europa meer is... Ik heb ook wel belangstelling in die dingen en ben ook wel benieuwd wanneer ze komen.

Daan
                I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Dj Gino V
                  • Feb 2009
                  • 237

de slipmatten waren van hardcore overdrive maar ik heb er nieuwe van tchnics zelf maar die zijn nog niet versleten genoeg om voor slipmat te dienen

mvg Gino

Comment

• Stoney3K
                    • Sep 2007
                    • 1399

Originally posted by djspeakertje
                    Ik denk dat onze (Engelse!) youtubevrienden de spullen dan ook bij wijze van demomateriaal/sluikreclame (hij heeft het, dus ikke moet ook) binnen hebben gekregen. Tenzij Engeland op de een of andere manier geen europa meer is... Ik heb ook wel belangstelling in die dingen en ben ook wel benieuwd wanneer ze komen.

Daan
                    Ik ben wel eens op 'disco' feestjes in Engeland geweest en daar wordt écht hard geprutst door sommige DJ's. Plastic trussen en witte verdeeldozen die in het zicht hangen zijn daar de normaalste zaak van de wereld (en de Engelse verdeeldozen zijn lomp!), dus ik denk dat we het als Nederlandse jocks nog best goed doen.

Die ScrimKings zijn toch één van de betere producten die uit zijn filmpjes naar voren komen. Sommige tips (zoals het bouwen van een 'truss constructie') zou ik met een korrel zout nemen.
                    First make it work, then make it look pretty!

Comment

Working...