Gino V drive in show
Collapse
X
-
mooi strak weg gezet. Het eerste wat me opviel is de witte driehoek die om de statieven zitten. Nu komt bij mij de vraag: Is het een zeil/doek of is het hout?
En verder zie ik een Lp speler?
explain pleas.
Verder wel genoeg sub wanneer het feestje op gang was?[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
[CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]Comment
-
Witte driehoekje lijkt mij een Scrimking? (ben geabonneerd op Ellaskins op youtube, die heeft altijd ven die leuke nieuwe dingen, en de "internetDJ's" hebben grotendeels hun spullen al zo uitgevoerd.
Scrim King - Home
Gewoon een doekje dus
.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Ik denk dat onze (Engelse!) youtubevrienden de spullen dan ook bij wijze van demomateriaal/sluikreclame (hij heeft het, dus ikke moet ook) binnen hebben gekregen. Tenzij Engeland op de een of andere manier geen europa meer is... Ik heb ook wel belangstelling in die dingen en ben ook wel benieuwd wanneer ze komen.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Ik ben wel eens op 'disco' feestjes in Engeland geweest en daar wordt écht hard geprutst door sommige DJ's. Plastic trussen en witte verdeeldozen die in het zicht hangen zijn daar de normaalste zaak van de wereld (en de Engelse verdeeldozen zijn lomp!), dus ik denk dat we het als Nederlandse jocks nog best goed doen.Ik denk dat onze (Engelse!) youtubevrienden de spullen dan ook bij wijze van demomateriaal/sluikreclame (hij heeft het, dus ikke moet ook) binnen hebben gekregen. Tenzij Engeland op de een of andere manier geen europa meer is... Ik heb ook wel belangstelling in die dingen en ben ook wel benieuwd wanneer ze komen.
Daan
Die ScrimKings zijn toch één van de betere producten die uit zijn filmpjes naar voren komen. Sommige tips (zoals het bouwen van een 'truss constructie') zou ik met een korrel zout nemen.First make it work, then make it look pretty!Comment

Comment