PowerX drive-in-show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

Originally posted by colin-r
    Klopt wel, staat ook mooier als je 8 par lampen hebt, maar voor de opstelling hoe ik het nu heb maakt het niet heel veel uit.
    Ik denk dat het passief word qua subjes
    Misschien rare vraag maar op de Dap k-115 kun je doorlussen naar andere speakers, als je deze nou doorlust naar subjes, kan dat?
    Ik denk dat je dit zelf ook wel kunt uizoeken op dit forum

Zo zijn de vragen dan:
    Hoe ga je dan filteren?
    Hoeveel ohmig zitten we dan?
    kan je versterk dit leveren?
    heb je voldoende vermogen?
    moet je dit wel willen?
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• colin-r
      • Feb 2010
      • 15

Ik heb vandaag een mushroom 600 watt opgehaald, mooi ding en is het licht ook weer in evenwicht

Op naar het geluid........

Comment

• Whitefarmer
        • Oct 2003
        • 1244

Originally posted by dj-wojcik
        moet je dit wel willen?
        Bij een klant doe ik het wel met ZX1'tjes.

Normaal heeft hij 4 ZX1 hangen, en als het wat harder moet, prikken we ACHTER elke 2e zx1 een sb122 bij. (versterker kan op 2 ohm).
        Groeten John
        ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
        Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• Copains Deluxe
          • Dec 2009
          • 293

Symetrie is altijd een goede zaak!
          Leuk dat die er nu is !
          En inderdaad op naar het volgende het geluid. Je bent op een goede weg ! ^^
          Knallen maar

Comment

• colin-r
            • Feb 2010
            • 15

Wat voor subwoofer zouden jullie mij aanraden voor onder deze dap K-115?
            En dan voor niet een al te hoog budget.

Comment

• dj-wojcik
              • Jul 2008
              • 911

Originally posted by Whitefarmer
              Bij een klant doe ik het wel met ZX1'tjes.

Normaal heeft hij 4 ZX1 hangen, en als het wat harder moet, prikken we ACHTER elke 2e zx1 een sb122 bij. (versterker kan op 2 ohm).
              ja maar ik geloof niet dat hij een versterker heeft die 2 ohm fatsoenlijk trekt.
              Hij heeft immers 2 x p 2000. Misschien beter om het dan anders te verdelen. dus 2 subs op 1 versterker en 2 tops op 1 versterker. Zo hoef je niet op 2 ohm te gaan werken en kun je gebruik gaan maken van een x-over
              [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
              [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Whitefarmer
                • Oct 2003
                • 1244

Originally posted by dj-wojcik
                ja maar ik geloof niet dat hij een versterker heeft die 2 ohm fatsoenlijk trekt.
                Hij heeft immers 2 x p 2000. Misschien beter om het dan anders te verdelen. dus 2 subs op 1 versterker en 2 tops op 1 versterker. Zo hoef je niet op 2 ohm te gaan werken en kun je gebruik gaan maken van een x-over
                Mijn reactie was op de stelling "moet je dat willen", ik ging hierbij uit van een algemene stelling, niet specifiek voor collin.

Overigens zou bij gebruik van een 8 ohms baskast (zonder intern x-over (wel filter) de systemimpedantie op het laag in elk geval 4 ohm zijn, wat de p-1200 dus wel kan hebben. (vermogen wordt dan wel aan de krappe kant 2*600W), indien wel een x-over in de kast zit, dan blijft (bij 8ohms baskast) de systeemimpedantie zelfs gewoon 8 ohm over het hele bereik.

weinig budget:.. daar zul jij toch een richtgetal voor moeten geven.
                Groeten John
                ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

Working...