PowerX drive-in-show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • colin-r
    • Feb 2010
    • 15

PowerX drive-in-show

Hoi Allemaal,

Dit is mijn drive in show:

Geluid:
    versterker -2x Dap P-1200
    Speakers - 2x Dap K115
    Mengpaneel
    Dubbele cd speler
    Laptop

Licht:
    Lichtbrug
    Clubdancer
    4x Par-56
    Skytec Jumbo stroboscoop
    rookmachine
    Zelfgemaakte lichttafel

Ook heb ik een dj booth, deze is helemaal zelf gemaakt.

Graag wil ik nog een mushroom aan de rechterkant van onder.
    En binnenkort komen er nog 2x Pioneer CDJ-400 bij

• Whitefarmer
    • Oct 2003
    • 1244

Ziet er opzich leuk uit, vul je je profiel even wat verder in, dan weten we met wie we te maken hebben.

Waarvoor gebruik je die 2e versterker?

heb je ook foto's van de achterkant van het meubel?
    Groeten John
    ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
    Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• hardstyle
      • Jan 2010
      • 427

Maak meer foto's, van bijv. van de achterkant, je flightcase, waarom je de 2e P-1200 hebt/ gebruikt. (Aan het sparen voor subs?)

Comment

• colin-r
        • Feb 2010
        • 15

ik zal mn profiel zo even invullen.
        Maar ik heb geen foto's van de achterkant.
        Het middelste wat je ziet is een apparte kist die ik ook zelf heb gemaakt, half jaar later heb ik de zijkanten bedacht om erbij op te zetten.

De 2de versterker gebruik ik als reserve.
        Ik wil eerst een mushroom en moet eerst nog even meer optredens hebben zodat ik subs kan kopen, want dat is wel meer power erbij

Maar misschien heeft iemand nog een idee voor een ander lichteffect ipv. een mushroom wat je voor leuk prijsje kunt kopen?
        Last edited by colin-r; 06-03-10, 19:36.

Comment

• Back on Track
          • Jun 2009
          • 227

zelf gebruik ik een Dynamic Led...

geeft zeg maar hetzelfde effect als 4 scanners naast elkaar...
          BACK ON TRACK DJ

Comment

• daveyb
            • Aug 2009
            • 150

Een tip zou kunnen zijn:
            - Haal de strobo naar het midden en doe aan beide kanten een moonflower.
            Maar ga vooral niet eerst voor licht, Subjes zijn toch belangrijker lijkt me, omdat licht al voldoende is...

Maar je kunt met dit brugje heel weinig, voordat je het weet zakt het in elkaar van ellende.

Verder ziet het er wel lachen uit, maar hoelang ben je al bezig?
            Gr Davey
            We doen het goed, of gewoon niet !

Comment

• colin-r
              • Feb 2010
              • 15

De lichtbrug heb ik al een hele tijd en hebben vaak zware dingen aan gehangen, maar viel nooit inelkaar, is steviger dan mensen denken.
              De stroboscoop moet ik met een klem naar het midden halen, ik had nu met een bout door het gat en die zat niet in het midden.

Ik wil zowiezo aan de rechterkant nog een lamp, en op marktplaats kosten die niet zoveel meer tegenwoordig.

Maar inderdaad subjes zijn belangrijk en daar wil ik nu ook voor gaan sparen.

Ik doe dit nu zo'n 1,5 jaar

Comment

• laserguy
                • Jun 2003
                • 2755

De lichtbrug heb ik al een hele tijd en hebben vaak zware dingen aan gehangen, maar viel nooit inelkaar, is steviger dan mensen denken.
                Dergelijke brugjes zijn ook al veel in elkaar gevallen omdat veel mensen ze steviger inschatten dan ze zijn. Als je rekening houdt met de veiligheidsfactoren e.d. dan mag er er echt niet veel aan.
                Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• rick1993
                  • Nov 2007
                  • 209

Ik zou wel even de kleurenfilters van je parren netjes afsnijden, dat lijkt alweer een stuk netter.
                  licht dat licht mij wel

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Originally posted by colin-r
                    De stroboscoop moet ik met een klem naar het midden halen, ik had nu met een bout door het gat en die zat niet in het midden.

Ik wil zowiezo aan de rechterkant nog een lamp, en op marktplaats kosten die niet zoveel meer tegenwoordig.

Maar inderdaad subjes zijn belangrijk en daar wil ik nu ook voor gaan sparen.

Ik doe dit nu zo'n 1,5 jaar
                    Probleem met dit lichtbrugje is dat hij in één richting idd heel erg sterk is, komt de krach om wat voor reden dan ook maar heel iets in een andere richting dan veranderd het verhaal en is het echt zo slap als een vaatdoek en dat is het moment dat het dus misgaat.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• colin-r
                      • Feb 2010
                      • 15

Ja oke,

Maar ik hou er ook rekening mee dat niet alles in het midden komt, als je alles verdeelt en met de belichting wat ik nu heb, is het een ideale lichtbrug.

Comment

• kevinrelouw
                        • Dec 2009
                        • 32

dat je eerst moet zorgen dat het geluid op orden komt lijkt mij duidelijk. Maar als je dan toch een keer het licht wilt uitbreiden, koop dan gewoon ergens een setje par-56 spots of zo en zet die dan gewoon op standaard, ziet er beter uit als zo'n lichtbrug (als je het al zo mag noemen) Verder word het op heel veel feestje muziek maken en zo snel geld verdienen voor uitbreiding hé!

Comment

• colin-r
                          • Feb 2010
                          • 15

Originally posted by kevinrelouw
                          dat je eerst moet zorgen dat het geluid op orden komt lijkt mij duidelijk. Maar als je dan toch een keer het licht wilt uitbreiden, koop dan gewoon ergens een setje par-56 spots of zo en zet die dan gewoon op standaard, ziet er beter uit als zo'n lichtbrug (als je het al zo mag noemen) Verder word het op heel veel feestje muziek maken en zo snel geld verdienen voor uitbreiding hé!
                          Ik heb al 1 setje par-56, ik hou niet zo van alleen op een standaard, lichtbrug (ja zo mag je het noemen ) vind ik mooi staan, maar dat is ieders eigen mening. Ik hoop ook dat ik zo snel mogelijk subjes kan kopen van feestgeld!

Comment

• Copains Deluxe
                            • Dec 2009
                            • 293

Het is altijd beter om 2 x 4x par56 te hebben.
                            Kwestie dat alles in evenwicht is.
                            En al enig idee wat voor subs het worden?
                            Actief, passief?
                            Knallen maar

Comment

• colin-r
                              • Feb 2010
                              • 15

Originally posted by Copains Deluxe
                              Het is altijd beter om 2 x 4x par56 te hebben.
                              Kwestie dat alles in evenwicht is.
                              En al enig idee wat voor subs het worden?
                              Actief, passief?
                              Klopt wel, staat ook mooier als je 8 par lampen hebt, maar voor de opstelling hoe ik het nu heb maakt het niet heel veel uit.
                              Ik denk dat het passief word qua subjes
                              Misschien rare vraag maar op de Dap k-115 kun je doorlussen naar andere speakers, als je deze nou doorlust naar subjes, kan dat?

Comment

Working...