Copains Deluxe Entertainment

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djtom
    • Jan 2009
    • 142

Heb je mischien een duidelijke foto van de voorkant.
    Want hier zien we niet veel op.

Comment

• Copains Deluxe
      • Dec 2009
      • 293

De reden waarom de speakers daar stonden was omdat we deze verplicht daar moesten zetten van de maƮtre (zaalverantwoordelijke) want de plaats was beperkt.
      Morgen volgen meer foto's , had maar even de tijd , en wou jullie alvast eentje tonen !
      Knallen maar

Comment

• Copains Deluxe
        • Dec 2009
        • 293

Originally posted by DJ FR Sound & Licht
        Ziet er mooi uit met die truss paaltje
        Hangt er een led par of tube in?

Mvg Rik
        Danku
        Op de paal links zie je een par zitten dit is een normale par 38 , met een rode filter.
        Knallen maar

Comment

• Copains Deluxe
          • Dec 2009
          • 293

Nog een foto
          Knallen maar

Comment

• dj-inkognito
            • Jun 2011
            • 416

waarom niet met een strakke zwarte doek afgerokt?
            verder nette show
            "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• Copains Deluxe
              • Dec 2009
              • 293

Reden was omdat we ons moesten houden aan dezelfde stijl als de andere tafels, daar lag ook deze doek over , het was nogal een moeilijke situatie , ook de speakers die moesten staan zoals ze zeiden.

Bij deze nog een goede foto van vanmiddag !
              Knallen maar

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                • Jun 2010
                • 640

Dit soort dingen zijn jou vooraf wel bekend gemaakt neem ik aan?
                Toch denk ik dat je Sub/Top Combi best naast je trussjes had kunnen staan.
                Liefste buitenkant maar anders nog er strak tegen aan, weet niet wie de klant was?
                De baas of iemand anders, want jou klant is koning en verwacht gewoon een meer dan 100% product van jou eigenlijk.

Wel vind ik op die daglicht foto die scan's op die trussen wel erg goedkoop staan eigenlijk. Maar dat is misschien persoonlijke smaak.

Comment

• timedriver
                  • Sep 2010
                  • 144

Originally posted by radioactivediscoshow
                  Dit soort dingen zijn jou vooraf wel bekend gemaakt neem ik aan?
                  Welkom in de wereld van de horeca. Uitbaters communiceren meestal alleen de 'leuke' zaken met de gasten, bij de licht en geluidsjongens leggen ze alleen maar een pakket eisen neer, dat voornamelijk bestaat uit....je mag dit niet, je mag dat niet etc. Maar dat soort dingen communiceren ze dan weer niet met hun opdrachtgevers. (Ergo...muziek krijgt vaak de schuld.)
                  I am a Timedriver!

Comment

• Turboke
                    • Oct 2006
                    • 463

Zijn je vloerplaatjes niet wat klein om zo een scan op je trus te zetten?
                    denk dat ze nogal snel omliggen als er tegen gestoten zal worden.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                      • Jun 2010
                      • 640

Originally posted by timedriver
                      Welkom in de wereld van de horeca. Uitbaters communiceren meestal alleen de 'leuke' zaken met de gasten, bij de licht en geluidsjongens leggen ze alleen maar een pakket eisen neer, dat voornamelijk bestaat uit....je mag dit niet, je mag dat niet etc. Maar dat soort dingen communiceren ze dan weer niet met hun opdrachtgevers. (Ergo...muziek krijgt vaak de schuld.)
                      Maar je weet zelf van te voren toch ook de locatie dus dan kun je natuurlijk even een google eraan wagen en een telefoontje. Mijn ervaring is dat je dan heel veel al van te voren weet.
                      Zelfs foto's kunt krijgen van de locatie dus dan is er altijd een mouw aan te passen zodat het wel een guldenmiddenweg is. Ik zou deze setup zo nooit gedaan hebben het staat gewoon te krap bij elkaar.

Het is toch jou visitte kaartje. Dat van hun is ook waar natuurlijk maar toch denk ik dat hier erg makkelijk oke ja is goed gezegd is helaas.

Comment

• Copains Deluxe
                        • Dec 2009
                        • 293

Ik heb de klant zelf laten beslissen hoe hij het wou , ik moest mij houden aan regels die me de dag zelf opgelegt werden, hier kan ik helaas dan niets aan doen.

Ik doe wat ik kan en laat de klant volledig zelf beslissen.
                        Knallen maar

Comment

• drummerke
                          • Oct 2006
                          • 432

heb jij ook wielen onder je subs staan? zoja, fotos van montage ?

Comment

• djtom
                            • Jan 2009
                            • 142

Nee de subs staan niet op wielen want hij heefd er flightcase voor.

Comment

• Copains Deluxe
                              • Dec 2009
                              • 293

We hebben afgelopen tijd verschillende lichtsturingen onder de loep genomen, we zijn tot de conclusie gekomen dat de martin freekie niet voldoet aan onze toekomst plannen , wel hebben we eens liggen spelen met daslight & sunlilte!
                              En dit beviel ons aardig, we gebruiken steeds minder en minder traktor live op fuiven waar we gewoon drive-in dj zijn, dus vandaar dat er wel een mogelijkheid is !

Ons oog viel op de basis class van Sunlite ,een goede keuze of niet ?
                              Knallen maar

Comment

• Copains Deluxe
                                • Dec 2009
                                • 293

Was weer even stil hier in het topic maar we hadden gisteren nog een feestje , we hebben een timelapse op genomen maar de batterij van de camera was plat dus maar een kort deel...
                                Knallen maar

Comment

Working...