Copains Deluxe Entertainment

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Copains Deluxe
    • Dec 2009
    • 293

HOPAA,
    Flightcase voor de parren , elektriciteit, xlr, randspullen... is binnen !
    Geweldig groot ! En echt kwaliteit ! Dit wordt voortaan ook onze booth , er gaat ook nog een ledstripje onder komen!

Knallen maar

Comment

• vdlaanlichtengeluid
      • Jun 2010
      • 640

mooie case...
      maar zoals je zelf zegt, hij is erg groot!
      weet niet of dit handig is kwa vervoer maar daar heb je vast over nagedacht...

Comment

• Copains Deluxe
        • Dec 2009
        • 293

Hier hebben we inderdaad goed over nagedacht ! ^^
        Knallen maar

Comment

• Mark Vriens
          • Oct 2009
          • 139

Waar laat je die kissies maken? Of maak je ze zelf? (denk het niet
          CDJ 2000's zijn in tha pocket!

Comment

• Copains Deluxe
            • Dec 2009
            • 293

We hebben deze laten maken bij Allcases ( is uit België)
            Knallen maar

Comment

• Copains Deluxe
              • Dec 2009
              • 293

Ondertussen ook een review gemaakt over men nieuwe scanners !
              http://youtu.be/CYqmQwJ0UnI
              Knallen maar

Comment

• Copains Deluxe
                • Dec 2009
                • 293

Beste mede forum-mensen, ik heb een vraag voor julie
                Zit nu een beetje te kijken naar welke lichtsturing ik zou nemen , en ik wil hem eigenlijk een beetje op de groei kopen,
                Wat er in de loop van dit jaar en volgend jaar op komt te hangen is :
                8 parren op Dmx baren
                1 dmx strobe
                2 actieve sunstrips
                4 Super winner scans

Eventueel wat led parren misschien maar dat zal niet direct zijn...

Hoop dat julie mij misschien wat kunnen helpen !
                Last edited by Copains Deluxe; 24-04-11, 13:57. Reason: De sturing was toch te duur voor ons budget
                Knallen maar

Comment

• Turboke
                  • Oct 2006
                  • 463

Ik zou gaan voor een chansys pc wing, kan er klein mee beginnen en uitbreiden.

Comment

• koentjes
                    • Dec 2007
                    • 333

pilotje is een mooi tafeltje, lekker compact en toch veelzijdig.
                    zeker als je altijd een beetje dezelfde showtjes draait, lijkt het mij een goede keus.

EDIT... sorry, niet goed gelezen, zat met de sgm pilot 3000 in mn hoofd... 2000 ken ik niet
                    Last edited by koentjes; 24-04-11, 13:51.

Comment

• Mark Vriens
                      • Oct 2009
                      • 139

Is een computergestuurde lichtsturing niet wat voor jullie? Als drive-in show moet alles zo klein mogelijk blijven, en een laptop + dmx dongel is volgens mij perfect voor jullie + het is klein en handzaam. Bij het bedrijf waar ik werk gebruiken wij Sunlite, een erg fijn en snel te leren programma! Later kun je hierop ook nog veel meer andere dingen programmeren, wat bij een lichttafel vaak een limiet op zit, neem aan dat jullie niet een heel groot budget hebben...
                      CDJ 2000's zijn in tha pocket!

Comment

• Copains Deluxe
                        • Dec 2009
                        • 293

Pc sturing sluiten we sowieso uit omdat we het niet zien zitten om nog een pc of laptop mee te nemen.
                        Nader inzien van de prijs sluiten we de sgm ook uit , wegens budgetaire redenen ...
                        Knallen maar

Comment

• drummerke
                          • Oct 2006
                          • 432

als je iets betaalbaar wil zou ik zelf toch ook kiezen voor PC sturing, via controllor is toch vaak heel pak duurder... en zeker niet altijd even handig.

Comment

• Copains Deluxe
                            • Dec 2009
                            • 293

En een martin freekie controller?
                            Zo zou ik dan eventueel de parren als we een showtje met 8 parren hebben, de parren programeren per 2 (dus per fixture 2 parren)
                            Dan heb ik nog plaats voor sunstrips en de andere scans toch ?

Wel zag ik dat je als bv. je scans op rood staan , maar je wilt ze veranderen naar groen , dan selecteer je de scans , maar dan gaan deze uit. Je kan met andere woorden niet echt ingrijpen in de shows ofwel?
                            Last edited by Copains Deluxe; 24-04-11, 19:01.
                            Knallen maar

Comment

• Copains Deluxe
                              • Dec 2009
                              • 293

Plannen voor een sturing tijdelijk in de koelkast gestoken...
                              Waarschijnlijk wordt het toch een showtec scanmaster MK2 later

Wel wil ik julie nog een close up geven van onze cdj 350's

Knallen maar

Comment

• Rolandino
                                • Mar 2007
                                • 1451

Ik zou persoonlijk ook voor een pc sturing gaan. ben enorm fan van Sunlite.

Werkt lekkerder dan DASlight ( wat op sunlight lijkt ) maar veel moeilijker is dan Sunlite.

Sunlite stel je de dmx kanalen in met welk DMXlight je werkt en voila je hebt een kant en klare basis show met standaard bewegingen en kleuren / gobo klaarstaan voor livegebruik.

Heb zelf ook dat ADJ DMXprogramma gekocht voor mijn touchscreen maar vindt dat niet fijn werken. toch weer terug naar Sunlite
                                Last edited by moderator; 18-05-11, 19:51.
                                EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

Working...