D.T. Entertainment drive in show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • blackfox
    • Sep 2008
    • 48

zoals ik gelezen heb heeft hij een djx700 , als ik me niet vergist is de djx750
    precies hetzelfde als de djx700 behalve de kleur en de ledjes. (correct me if i'm wrong) dus inprincipe schiet hij er niet veel mee op.
    misschien de behringer DDM4000 een optie?
    Behringer DIGITAL PRO MIXER DDM4000 - J&H licht-geluid.nl / shop

Comment

• Beckers Entertainment
      • Dec 2008
      • 650

De DJX700 is al een stuk ouder dan de 750. Lijkt me sterk dat ze bij Behringer in die tussentijd niets veranderd hebben.
      Heb er zelfs ook al een keertje mee gespeeld (niet lang) maar op de BPM meter na heb ik niks op die 750 aan te merken!
      Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• daanheiltjes
        • Nov 2009
        • 25

in de berhinger 700 zitten een aantal fouten 1 ervan is dat hij soms kan kraken.
        de 750 is hetzelfde maar dan met een update waarbij alle fouten eruit zijn gehaald en hij heeft een mooier disign.
        Ik zat er wel aan te denken om deze te kopen
        M.V.G.
        Daniel heitjes

Comment

• Beckers Entertainment
          • Dec 2008
          • 650

Dat kraken is vaak al op te lossen met contact spray, in het ergste geval met nieuwe faders..
          Wanneer dat het enige is zou ik gewoon kijken voor andere faders.
          Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• blackfox
            • Sep 2008
            • 48

ik gebruik je de djx700 zelf ook en heb geen last van krakende faders. als je de mixer na gebruik afdekt of in een flightcase opbergt. dan heb je lang plezier van de faders.

Comment

• daanheiltjes
              • Nov 2009
              • 25

onderwerp

bedankt voor alle reactie over een mengpaneel maar laten we het orginele onderwerp niet vergeten:
              Wat vinden jullie van mijn drive in show?
              Hier een link naar mijn foto:edit MOD: foto kan je hosten en in het onderwerp laten zien, het forum is geen promotoesite van je bedrijfje
              graag een reactie plaatsen
              Last edited by moderator; 24-11-09, 19:36. Reason: spelregels
              M.V.G.
              Daniel heitjes

Comment

• T_Sound
                • Sep 2009
                • 267

Drive-in show ziet er prima uit. Niet erg veel apparatuur, maar toch voldoende om een leuk feestje mee te geven, toch? haha.

Ik zou voor het licht een wat stevigere buis begruiken.

Als je zelf kan lassen, gewoon een buis boven op lassen met wat spijltjes er tussen (wel in een driehoeksform net als truss). Of koop 2 platte truss-delen van 1.5 meter, want deze buis zakt wel erg door.

Conclusie, ga zo door!

MVG
                Geluidmixen, doe je met gevoel, maar meer met je gehoor!

Comment

• daanheiltjes
                  • Nov 2009
                  • 25

ik heb al een nieuwe lichtbrug met platte trus besteld
                  M.V.G.
                  Daniel heitjes

Comment

• T_Sound
                    • Sep 2009
                    • 267

ok hartstikke mooi.

Keep up the good work!

Comment

• Stoney3K
                      • Sep 2007
                      • 1399

Originally posted by daanheiltjes
                      ik heb al een nieuwe lichtbrug met platte trus besteld
                      Tip: Die oude statiefjes (zo te zien Gamma-bouwlamp-paaltjes) met de buis er dwars eroverheen kunnen nog prima een achtergronddoekje met banner dragen. Maakt het allemaal nét iets meer af.

Let er dan natuurlijk wel op dat je er verder niks meer aan hangt. Als je echt voor de professionele look wil gaan, kun je later nog uitbreiden door met een aantal PAR-spots of LED-parren je achtergronddoekje van onderen aan te lichten.
                      First make it work, then make it look pretty!

Comment

• daanheiltjes
                        • Nov 2009
                        • 25

Thanks, goed idee maar waar kun je dat zwarte doek halen?
                        M.V.G.
                        Daniel heitjes

Comment

• T_Sound
                          • Sep 2009
                          • 267

Zwart stof kun je gewoon op de markt of bij een stoffenzaak halen. Wil je wat beter materiaal wat tevens ook brandveilig is dan moet je gewoon bij een theater/live zaak gaan kijken, maar dan ben je ook stukken duurder uit, al is het brandveilige doek wel veilig.

Ik heb het al zien gebeuren dat in een klein buurt theatertje een actje was met sterretjes, ja die kinder dingen die 1500 graden worden. En daar vloog een vonk in het doek.

Het was alsof er benzine over dat doek gegooid was, zo snel dat ding in lichterlaaie stond.

Dus maak een bewuste keuze.

Comment

• Whitefarmer
                            • Oct 2003
                            • 1244

Originally posted by daanheiltjes
                            Thanks, goed idee maar waar kun je dat zwarte doek halen?
                            Zoeken - J&H licht-geluid.nl / shop

gewoon hier bij J&H te bestellen.
                            Groeten John
                            ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                            Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• SoundOfSilence
                              • Mar 2007
                              • 766

Originally posted by T_Sound
                              Ik heb het al zien gebeuren dat in een klein buurt theatertje een actje was met sterretjes,
                              Ook leuk/netjes: sterrendoek (zwarte doek met veel kleine ledjes of lampjes, soms DMX aanstuurbaar). Heeft o.a. showtec
                              It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• Stoney3K
                                • Sep 2007
                                • 1399

Originally posted by SoundOfSilence
                                Ook leuk/netjes: sterrendoek (zwarte doek met veel kleine ledjes of lampjes, soms DMX aanstuurbaar). Heeft o.a. showtec
                                Sterrendoek is wel heel stijlvol, maar ook aardig aan de prijs. Zal ongetwijfeld ook wel zelf te fabriceren zijn, maar ik weet niet hoe je zoiets dan goed kan impregneren zonder de elektronica te beschadigen.

Zwart doek kun je bij veel AV-leveranciers kopen (J&H, Theatex), of bij de lokale disco- en geluidsboer huren (vraag naar backdrop). Een doekje halen van de markt of stoffenzaak kan ook, maar dan moet je het laten impregneren zodat het brandvertragend is. Doe je dat niet, dan ben je niet verzekerd als er schade ontstaat.

Bij twijfel kan de brandweer een inspectie doen en een brandproef doen, dan scheuren ze een stuk van je doek af en steken ze het in de fik. Mocht het vuur dan niet uit zichzelf doven, dan mag je je doekje weer netjes inpakken en mag het niet in de show gebruikt worden. Probeer het gerust zelf buiten op een afvalstukje (niet op het doek zelf! ) als je twijfelt.
                                First make it work, then make it look pretty!

Comment

Working...