onze drive in show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • timverhagen
    • Feb 2009
    • 31

onze drive in show

omdat ik bij deze thread nog geen foto's had: http://www.licht-geluid.nl/forum/dri...rive-show.html heb ik nu bij n feestje van 60 a 70 man wat foto's gemaakt, dit zijn ze: drive in show pictures by timverhagen - Photobucket

graag jullie mening

greetz tim
    vertaal: ik gaf mijn hond een vogel
  • mhsounds
    • Sep 2009
    • 933

Leuke set en netjes, alleen je lichtbrug ziet er minder netjes uit (kwaliteit laat ik achterwege)
    Witte blokken en ik zie aan beide kanten kabels omlaag lopen, ik laat dan alle kabels aan 1 kant naar beneden lopen.

Waarvoor staan dit eigenlijk dan niet in het oude topic?

Groetjes
    Freelance Light and Video |
    Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• --djdave--
      • Sep 2009
      • 56

Originally posted by mhsounds
      Leuke set en netjes, alleen je lichtbrug ziet er minder netjes uit (kwaliteit laat ik achterwege)
      Witte blokken en ik zie aan beide kanten kabels omlaag lopen, ik laat dan alle kabels aan 1 kant naar beneden lopen.

Waarvoor staan dit eigenlijk dan niet in het oude topic?

Groetjes
      Omdat dit gedeelte speciaal voor foto's is.
      Nette drive-in. alleen het licht wat mag beter als het aan mij ligt.
      (Als de 2 parren vervangen wordt voor een t-4 zou het er al beter uitzien)

Ook het van google gestolen plaatje vind ik erg onproffesioneel staan.
      Heb je een naam? laat je naam, logo of website tot uiting komen op je dj meubel.

Comment

• timverhagen
        • Feb 2009
        • 31

het meubel was van mijn vriend, en die had daar een sticker van laten maken en opgeplakt. over het licht, ik ga nog zwarte stekkerdozen of iets anders wat niet zo veel opvalt kopen, en de kabels waren inderdaad ook niet goed weggewerkt, (mede door tijdnood) ik had ze aan 2 kanten lopen omdat ik anders net 2 meter xlr tekort kwam

greetz tim
        vertaal: ik gaf mijn hond een vogel

Comment

• DJMillhouse
          • Jun 2010
          • 1

Mooi setje, alleen vindt ik de plaatsing van je lichten op je lichtbrug een beetje raar, aangezien alles op elkaar gepropt hangt, je had je scanners misschien beter op de uiteinden kunnen hangen.

Wat vind jij van de Showtec Genesis scanners. Ik wil ze zelf ook aanschaffen en vroeg me af hoe jij ze vindt werken. Hoe stevig is de behuizing? Is de lichtopbrengst een beetje redelijk? En hoe werkt de Stand Alone Mode, aangezien ik hem eerst een tijdje op Stand Alone wil laten draaien, aangezien ik nog geen DMX paneel heb. Dus gaan de bewegingen dan niet te snel, waardoor het al snel druk wordt, etc.

Comment

• denush
            • Jul 2010
            • 7

ziet er goed uit, denk je niet dat een apple meer compaidable is op jou apparatuur naar iemand die ons goed kan helpen met de instellingen!
            Last edited by admin; 20-08-12, 15:10.

Comment

• I.T. drive in
              • May 2009
              • 352

zo'n lichtbrug heb ik dus ook!
              2 led parren plus 2 microscans.

Comment

• Extranion
                • Aug 2010
                • 11

Ben mee een dat de lichtbrug er wel wat netter uitgelijnd had mogen worden en bekabeling.
                Goede les voor volgende keer, wat goed werkt voor ons is of veel tijd besteden aan weg tapen of gewoon een doek ophangen waar de kabels achter hangen.

Originally posted by denush
                ziet er goed uit, denk je niet dat een apple meer compaidable is op jou apperatuur
                denk eerlijk gezegd dat het niet zoveel uit maakt,
                apple computers staan vaak bekend dat ze wel wat stabieler zijn.
                Daarvoor worden ze vaak gebruikt bij kritische toepassingen.

Ik moet zeggen dat het nog maar weinig voorgekomen is dat mijn sony laptop met windows mij in de steek heb gelaten tijdens het draaien...

(in combinatie met 2x cdj-400)

Comment

• @lex
                  • Jul 2006
                  • 1087

Originally posted by Extranion
                  Ik moet zeggen dat het nog maar weinig voorgekomen is dat mijn sony laptop met windows mij in de steek heb gelaten tijdens het draaien...
                  Nog maar weinig??? Een keer zou voor mij al een reden zijn een PC de deur uit te fli..eren!

@lex
                  Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

Working...