Back on Track Dj

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Misschien ook gelijk ff de spelvouten van je website halen.
    Kost niks en levert een professioneler imago op.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Back on Track
      • Jun 2009
      • 227

laten we binnenkort even een leraar nederlands op los

We zouden eigenlijk een vlaggenmast krijgen en daar onze vlag aanhangen... maar je raad het al geen vlaggenmast, we hadden een Zwarte afrokdoek aan de tafel hangen. maar voor de extra PR de vlag er over heen

En over de Vibes ben ik helemaal in mijn nopjes die dingen blazen lekker en klinken ook nog leuk voor de prijs
      BACK ON TRACK DJ

Comment

• Copains Deluxe
        • Dec 2009
        • 293

zo'n vlag is wel een goed idee! , misschien gewoon een grote houte paal mooi verven ofzo , heb je je eigen vlaggenmast?

En die Vibe's zien er zeker niet verkeerd uit !
        Knallen maar

Comment

• Back on Track
          • Jun 2009
          • 227

Het was weer een tijdje geleden...

weer voor de lol wat extra foto materiaal...

het betreft hier een schoolfeest 1e en 2e klassen van het Cobbenhagenlyceum in Tilburg...

Lijstje van ons is onveranderd gebleven... (met uitzondering van een extra cubo om te testen wat zo'n ding op full pull kan...)

bijgehuurd waren 4X Robe 150 XT en een sunlite dongeltje

en een met Flits

verder hadden we nog op een beamer zo'n sms scherm.. (verklaart ook meteen de pc achter de booth
          BACK ON TRACK DJ

Comment

• Back on Track
            • Jun 2009
            • 227

kan iemand deze ff moven naar foto's want daar hoort hij denk ik thuis...

edit modje: done
            Last edited by moderator; 25-07-10, 13:01.
            BACK ON TRACK DJ

Comment

• stainz
              • Sep 2009
              • 609

leuk effectje in het midden van je lichtbrug, alleen jammer dat het zo laag is.
              Wat zijn je toekomst plannen betreft investeringen?
              stukje "echte" Truss met 2 deftige statieven?

Comment

• Back on Track
                • Jun 2009
                • 227

aangezien we nu nog op een pc draaien, willen we nu overgaan op cd's daarom is de volgende investering: 2X tabletopjes van rond de 300 p/s

daarna stond inderdaad een "echt" stukje truss op de planning

Voor de tabletopjes had ik de Gemini CDJ-600 bedacht... iemand daar ervaring mee?
                BACK ON TRACK DJ

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                  • Jun 2010
                  • 640

niet direct met deze spelers...
                  wel heb ik een dubbele van gemini die inmiddels 10 jaar dienst doet en nu dingen begint te weigeren... Wel in het begin een probleem gehad maar kreeg gelijk een nieuwe zonder problemen en die is inmiddels gewoon OP...

Comment

• Ciaozdellacasa
                    • Sep 2009
                    • 44

Simpel, ga voor JB Systems mcd-200. voor het geld zijn het topdingen. ze hebben het bij ons 2 jaar volgehouden met sjouwwerk en al.

en even een vraag, hoe heb je dat met zo'n sunlite dongel gedaan? kon je er zelf al mee werken of heb je gewoon iemand erbij gehuurd die het kon? want ze de hele avond op muziek laten lopen is ook niet ideaal

Comment

• hardstyle
                      • Jan 2010
                      • 427

Is maar een klein verschil hoor, 2 en 10 jaar, lijkt alleen maar groot. (ligt er ook wel weer aan hoe je ermee omgaat)

Comment

• Back on Track
                        • Jun 2009
                        • 227

en even een vraag, hoe heb je dat met zo'n sunlite dongel gedaan? kon je er zelf al mee werken of heb je gewoon iemand erbij gehuurd die het kon? want ze de hele avond op muziek laten lopen is ook niet ideaal
                        We hebben eerst in een productie samengewerkt met een bedrijf welke zo'n dongel heeft en daarmee deze headjes aanstuurde, daarna kwamen we op het idee om deze headjes ook te huren voor dit feest. Dus wij hadden 4 Headjes en een laptop + dongel met sunlite.

Het besturen is heeel gemakkelijk en ik vind het persoonlijk het beste systeem als je het vergelijkt met freestyler ofzo...

zelfs zonder hulp heb je het binnen een half uur uitgevogeld
                        BACK ON TRACK DJ

Comment

• Ciaozdellacasa
                          • Sep 2009
                          • 44

Originally posted by hardstyle
                          Is maar een klein verschil hoor, 2 en 10 jaar, lijkt alleen maar groot. (ligt er ook wel weer aan hoe je ermee omgaat)
                          Ze Gingen voor tabletops, niet voor dubbele. daarom meld ik het maar even.

Originally posted by Back on Track
                          We hebben eerst in een productie samengewerkt met een bedrijf welke zo'n dongel heeft en daarmee deze headjes aanstuurde, daarna kwamen we op het idee om deze headjes ook te huren voor dit feest. Dus wij hadden 4 Headjes en een laptop + dongel met sunlite.

Het besturen is heeel gemakkelijk en ik vind het persoonlijk het beste systeem als je het vergelijkt met freestyler ofzo...

zelfs zonder hulp heb je het binnen een half uur uitgevogeld
                          Achso, ja wij werken nu ook met sunlite om onze martin scx600's aan te sturen, en de parren. werkt echt perfect. hebben er net 3 dagen mee kunnen kloten. en je bouwt een goede show in mekaar!

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                            • Jun 2010
                            • 640

of zou nou voor de dubbele of table's gaan maakt niet uit...
                            hij vraagt toch om ervaringen met het merk!
                            ik moet wel zeggen dat ik van de week toch heb moeten toegeven dat hij is overleden...
                            hij gaat gewoon de vuilnisbak in na trouwe dienst...

van de een op andere dag is hij er klaar mee.
                            lade's gaan niet meer helemaal open en knoppen weigeren dienst...

Maar ondanks dat nog altijd te spreken over de kwaliteit!

Comment

• Back on Track
                              • Jun 2009
                              • 227

We hebben als dubbele cd speler in het rack als proef ook een Gemini zitten, dat valt wel mee dus waarschijnlijk gaan ze er komen!
                              BACK ON TRACK DJ

Comment

Working...