Drive-in show/setup

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nielsb
    • Jun 2006
    • 98

Originally posted by dj-wojcik

Wat ik ook zo raar vind, en wat ik dus ook vaker tegen kom, is dat er mensen gebruik maken van scanners. Oke dat kan, maar waarom dan 1tje maar. Hoe kom je er op om maar een scanner tekopen. ik zou dan proberen om het dan toch wat semetrisch te houden en gelijk 2 stuks aan te schaffen. Deze kun je dan mooi aan de hoekjes van je truss hangen. Dat ziet er gelijk wat strakker uit.
    Ey, die jongen is 14! Ik kreeg vroeger ook niet zoveel zakgeld dat k gelijk 2 scanners kon halen en was maar 1x per jaar jarig... Ik zou ook geen zin gehad hebben om een jaar lang te sparen voor 2 scanners terwijl k er allang 1 kan halen, die is dan toch mooi meegenomen en super vet op die leeftijd... Ik had vroeger ook maar 1 moonflower, dat wast toen helemaal... Dus zo heel raar vind k t eigelijk niet...

Comment

• dj-wojcik
      • Jul 2008
      • 911

Originally posted by nielsb
      Ey, die jongen is 14! Ik kreeg vroeger ook niet zoveel zakgeld dat k gelijk 2 scanners kon halen en was maar 1x per jaar jarig... Ik zou ook geen zin gehad hebben om een jaar lang te sparen voor 2 scanners terwijl k er allang 1 kan halen, die is dan toch mooi meegenomen en super vet op die leeftijd... Ik had vroeger ook maar 1 moonflower, dat wast toen helemaal... Dus zo heel raar vind k t eigelijk niet...
      ow wacht... Ik zie nu iets, waar we beide niet op gelet hebben.
      Hij heeft er wel twee. Alleen op deze foto heeft hij er maar 1 hangen. Kijk maar in zijn lijstje.

Voor de rest heb je wel gelijk. Maar zou niet mijn keuze zijn geweest. Maar als je kijkt naar het feit dat hij 14 is, en wat hij nu al heeft Dan is hij al goed op weg.
      [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
      [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• jip
        • Aug 2008
        • 11

whats the deal met de witte stopcontacte op je tbar voor je parren. Naar mijn weten zijn ze toch meestal zwart?

Eurolite heeft in deze t-4 standaard witte stopcontacten dus die worden ooit nog vervangen.

En die lamp erboven op was niet mijn idee maar meer van de mensen daar want zij hadden er een liggen dus ik heb die er op gezet, en kwa licht is het meer als voldoende of de 2x t-4 pinspot of 4x par 56 op t-4 en 2x scanner van 250 watt dus ja genoeg.

Comment

• DMiXed
          • Jan 2008
          • 370

Originally posted by jip
          Eurolite heeft in deze t-4 standaard witte stopcontacten dus die worden ooit nog vervangen.
          ouder model ofzo? heb tot nu toe nog nooit een t-4 met witte stopcontacten gezien!tot nu toe, nu dus wel Een tweedehandsje ofzo? Verder geen probleem natuurlijk, maar dit valt wel op als je normaal blauwe of (zoals vrijwel 90% van de t-4's op de markt) zwarte stop's bent gewent!

@wojcik
          tsjah...dat probleem had k wel vaker (nu soms nog) dat je als klein onderdeuntje niet serieus wordt genomen, maar als later uit kwam dat dat kleine onderdeuntje <met die grote bek> toch gelijk had, gaf dat wel een gevoel van glorie maar nu k wat ouder wordt, wordt je ook direct wat serieuser genomen, dat merk je echt! back on topic!
          Jeroen van Geffen

Comment

• _Jasper
            • Jan 2001
            • 330

Ligt het nou aan mij, of ben ik de enige die de CDspelers mist?
            Seeeeeeee ya
            Jasper

Comment

Working...