The Soundboys

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djmarc1989
    • Aug 2009
    • 7

The Soundboys

Heb weer wat feestjes gehad en natuurlijk ook foto's gemaakt en dacht laat ik het met jullie delen.

App lijst:

Geluid:
    1x DJX 700 behringer
    2x DN-1000 denon
    1x koolsound draadloos mics
    1x versterkerrack
    2x top box NJD
    2x bass box NJD

Licht:
    1x Showmaster 24
    8x par 56
    2x Martin acrobat
    1x Martin SCX-500
    ja en voor de rest natuurlijk kabels, flightcase's, standaards en dj meubel.

hierbij nog wat foto's:

Nou graag jullie reactie's
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

ziet er strak uit. En symmetrisch. Daar hou ik zelf heel erg van. En probeer ik ook zelf altijd te doen. Vooral op de eerste foto heb je een strak geheel. Geen poespas, kabeltjes of wat dan ook.

Wat ik wel moet zeggen is dat ik niet zo'n fan van chrome parren voor drive-in werk. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.

En als je nog meer feestjes wil doen. Dan zou ik wat reclame maken. Dus iets herkenbaars met je meubel doen. Waardoor de mensen je herkennen en kunnen zien wie het is. Zo heb ik ook een hele tijd met een afrokdoek gewerkt waarin het midden mijn logo met naam was verwerkt.

kortom netjes gedaan, en ga zo door. En ben niet bang om uit te breiden en die hier te vermelden altijd interessant.

Gr robin
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• djspeakertje
      • Oct 2008
      • 1912

Hallo DJ Marc,

Nette drive inn, mooi afgerokt, ik heb maar één probleempje gezien, je toppen staan nogal laag, als iedereen zit maakt dat niet zoveel uit. Maar als je met bijv. carnaval of op een school draait, dan staan de meeste mensen. Wat er dan gebeurt is dat het geluid rechtstreeks in de oren van de voorste mensen wordt gedrukt (die worden helemaal gek van de herrie), en de rest hoort niets. De bedoeling van mid/hoog is dat het over de hoofden van de mensen gaat, dan draagt het verder en zijn er meer mensen die het horen.
      De oplossing? Kijk hier maar eens: http://www.k-m.de/Produkte.3.0.html?...acatalogue_pi1[category]=133
      Alle statieven die je maar wilt, en van topkwaliteit, ik zou zelf een verstelbare tussenstang nemen. Als je dan een keer op een laag podium staat, dan heb de mogelijk om je toppen wat lager te zetten.

Daan
      Last edited by djspeakertje; 12-08-09, 14:37.
      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• 4AC
        • Nov 2007
        • 1791

Prima, basis, showtje!
        Betreffende de hoogte van je toppen ben ik het met Daan eens, die mogen wel wat hoger.

Waar bestaat het 'versterkerrack' uit?

Mvg,

Teun
        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• djmarc1989
          • Aug 2009
          • 7

Originally posted by 4AC
          Prima, basis, showtje!
          Betreffende de hoogte van je toppen ben ik het met Daan eens, die mogen wel wat hoger.

Waar bestaat het 'versterkerrack' uit?

Mvg,

Teun

Dit is het versterkerrack.. in middels zijn de stickers eraf:P en nieuwe versterker erin die bovenste van de 2 was overleden..

Comment

• dj-wojcik
            • Jul 2008
            • 911

Originally posted by djmarc1989
            Dit is het versterkerrack.. in middels zijn de stickers eraf:P en nieuwe versterker erin die bovenste van de 2 was overleden..

zie ik dat goed? zijn dat C-Marks? Met behringer x-over?
            [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Whitefarmer
              • Oct 2003
              • 1244

Hoi Marc,
              Wij geilen hier op merk/type nummers, omdat het fotootje wat klein is, wordt het gokken: welke was het en welke is het nu geworden?

Als ik het goed zie heb je dimmerpacks in de statieven hangen voor de parren, klopt dit?

mierenneuk modus aan:
              het kabeltje naar je tops tegen het paaltje tapen, zodat dit niet los hangt te bungelen.
              mierenneuk modus uit:
              Het ziet er netjes en verzorgt uit!

Zou je nog wel je profiel wat verder in willen vullen?
              bij voorbaat..
              Groeten John
              ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
              Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• djmarc1989
                • Aug 2009
                • 7

Bij deze dan betere foto van het rackje..

Lijstje van de inhoud:
                behringer super x-over cx 2300
                behringer ultrabass PRO ex1200
                Koolsound draadloos mic.
                Audience delight series 5
                C-Mark MR2450

Wat vinden jullie van dat ik de draadloose mic in me versterkerrack heb?

Ik heb het omdat ik hem dan altijd bij me heb..:P heb hem wel eens vergeten namelijk en het is makelijk plekje..
                Maar kan het geen storingen geven??

Marc

Comment

• dj-wojcik
                  • Jul 2008
                  • 911

Bij deze dan betere foto van het rackje..

Lijstje van de inhoud:
                  behringer super x-over cx 2300
                  behringer ultrabass PRO ex1200
                  Koolsound draadloos mic.
                  Audience delight series 5
                  C-Mark MR2450

Wat vinden jullie van dat ik de draadloose mic in me versterkerrack heb?

Ik heb het omdat ik hem dan altijd bij me heb..:P heb hem wel eens vergeten namelijk en het is makelijk plekje..
                  Maar kan het geen storingen geven??

Marc
                  dat is wel een ander rackje als dat je op de eerste foto liet zien he!

Ben zelf ook vanplan om mijn dradloze mics te verhuizen van een losse case naar mijn versterkerrack. Omdat ik ze toch altijd mee neem en nog wat ruimte in de case heb, en ruimte op het patchpaneeltje. Dus ben benieuwd naar de reacties

Comment

• goldsound
                    • Jan 2003
                    • 429

Even offtopic,

Marc, heb jij soms meer informatie (handleiding/specs) over deze AD-versterker? Heb deze ook in bezit maar weet er maar heel weinig van.

Ontopic,

Het ziet er netjes en verzorgt uit, zoals al eerder gezegd mooi strak en in balans.
                    Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

• dj-wojcik
                      • Jul 2008
                      • 911

Originally posted by goldsound
                      Even offtopic,

Marc, heb jij soms meer informatie (handleiding/specs) over deze AD-versterker? Heb deze ook in bezit maar weet er maar heel weinig van.

Ontopic,

Het ziet er netjes en verzorgt uit, zoals al eerder gezegd mooi strak en in balans.
                      zou je me even kunnen mailen op contact[at]dj-wojcik[dot]nl. Ik moet nog iets recht zetten. BVD

Comment

Working...