drive in copa on tour!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • glennwestlander
    • Aug 2009
    • 91

drive in copa on tour!

aangezien ik hier al tijden mee kijk met allerlei topics was ik maar eens van plan zelf te laten weten wat ik samen met 2 vrienden aan apperatuur heb.

geluid:

djm 500
    cdj 1000 mk3

samson actieve monitoren
    dap soundmate 3 mk2
    laptop met virtual dj

licht:

2 x jb winner
    1 x jb rover
    2 x showtec phantom mk2 (movingheads)
    2 x par 56
    2 x laser
    dmx dongel met freestyler

truss:

6 meter truss
    2 x takel 500 kilo

effect:

antari z300 mk2

natuurlijk zit alles netjes in kisten en wordt alles vervoert in een goede aanhanger.

graag hoor ik reacties wat jullie ervan vinden zo deze lijst te lezen!

foto's:

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

het zijn verschillende foto's bij de 1 de complete set andere niet.. laat maar weten wat jullie ervan vinden overgends hadden we ook bij de donkere foto's met de grootte set nog een beamer show aan de andere kant van de zaal met live beelden van de avond en met ons logo en reclame

groeten, glenn
    Last edited by glennwestlander; 12-08-09, 20:40.
  • jens
    • Aug 2004
    • 1066

Net lijstje denk ik zo! mischien wat meer parretjes! een nooit problemen met die takels? ik neem liever een paar vmbś mee

Comment

• glennwestlander
      • Aug 2009
      • 91

ja een aantal extra parren komt ook nog wel. alleen heb alles ook binnen handbereik wat ik eventueel nog nodig zou hebben omdat ik bij een licht en geluid bedrijf werk. en de takels werkt altijd prima. en anders nemen we wind upjes mee

Comment

• Whitefarmer
        • Oct 2003
        • 1244

ik verwacht op zijn minst een FOTO van het lijstje
        Groeten John
        ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
        Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• glennwestlander
          • Aug 2009
          • 91

haha ja sorry ik bedacht me ook even oja.. en hoe ga ik er nu foto's bij zetten... niet gelukt.. als iemand me het even uitlegt ofzo :P?

greets!

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Originally posted by glennwestlander
            haha ja sorry ik bedacht me ook even oja.. en hoe ga ik er nu foto's bij zetten... niet gelukt.. als iemand me het even uitlegt ofzo :P?

greets!
            Bij deze http://www.licht-geluid.nl/forum/ove...het-forum.html

Comment

• dj-wojcik
              • Jul 2008
              • 911

ga naar de site imagehack. Upload hier je foto. Nadat je dat gedaan hebt krijg je een link naar de foto. Die link kun je hier gebruiken om door te sturen. Ook kun je op het afbeeldingkje klikken. Dan kun je foto's toevoegen aan je posts.
              [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
              [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• glennwestlander
                • Aug 2009
                • 91

en bedankt!! de fotos staan erop! veel kijk plezier ! en graag beoordeling !

groeten!

Comment

• Whitefarmer
                  • Oct 2003
                  • 1244

welk type laser gebruik je?

op foto 1 : wat staat die TV daar te doen? De MH'tjes zou ik 'vrijer' zetten, dan hebben ze een mooier rendement.
                  Groeten John
                  ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                  Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• glennwestlander
                    • Aug 2009
                    • 91

we hebben 2 lasers. 1 is een vier koppige 2 x rood 2 x groen niet heel erg sterk leuk voor in kleine zaaltjes. en daarnaast hebben we ook nog de groene die is super goed. ik zou alleen niet weten welk merk het is even op marktplaats kijken. paar honderd euro t is een goude laser. de behuizing is goud. super dingetje met dmx. maar toch ga ik binnenkort even kijken voor een RGB laser.
                    Last edited by glennwestlander; 18-09-09, 19:23. Reason: spelfout

Comment

Working...