Een paar foto's dan

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Dj-
    • Nov 2001
    • 85

Ziet er kewl uit man.

-----------------------
    Hold always one bullet in your pocket not for the enemy but for yourself.
    -----------------------
    Hold always one bullet in your pocket not for the enemy but for yourself.

Comment

• movinghead
      • Aug 2001
      • 559

Fijne site.... ook ff gekeken....Lekker veel pic's....
      Jullie zetten idd wel wat goeds neer als ik dat zo zien.....

GREEEEEEEEEEEEEEEEEETZ

-----But first there was Light-----
      [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• Dré
        • Nov 2001
        • 409

<Een aantal posts tegelijk beantwoord>
        citaat:TB: Mooi meubel, maar wordt je nou niet moe als je elke keer naar je mengpaneel naar je cd-speler moet lopen...???
        Als ik het meubel overnieuw zou moeten doen dan zouden de bakken iets kleiner worden. Voor normaal A-B spelen is het geen probleem (CD-spelers hebben faderstart), voor mixen kun je, als je voor de mixer staat, net bij de jog (voor correcties). Handige is wel dat de draaitafels tussen de mixer en de CD-spelers kunnen staan.
        citaat:FiëstaDj: Houden jullie van grijze kisten?
        Well duh Anders had ik toch niet voor deze kleur gekozen?
        citaat:Rv: Hoi Dré, ik vind de kwaliteit van je fotoos ook wel knap.
        Doe je dat met een digitale? Eneuh, de flits, zet je die af of gebruik je die toch?
        De gebruikte camera is een Sony DSC F505V (die binnenkort vervangen wordt door de F707 vanwege z'n nightview mogelijkheden). Per avond worden er letterlijk honderden foto's gemaakt (waarvan de meesten dus te donker zijn). Het zijn inderdaad moeilijke omstandigheden. Een goeie camera is echter het halve werk. Ik zal je maar niet lastig vallen met diafragma, sluitertijden, witbalans etc. (wrong group).
        citaatJ_Robin: hebbie dat meubel zelf gemaakt of laten maken?
        Meubel is (uiteraard) eigen ontwerp en is specifiek voor deze geluidsset ontworpen (in elk meubel past 1 sub en 1 topje.
        citaat:Niek...: er staat dat die boxen van jullie zelfbouw zijn. Klinken ze een beetje? Anders gezegd: Durf je ermee (qua kwaliteit en dergelijke) te "concurreren" met een prof. setje?
        Hangt er vanaf wat jij professioneel vindt. Als je een JBL M/TR serie professioneel vindt dan spelen mijn speakers de sterren van de hemel. Als je een Meyer MSL-4 pas professioneel vindt dan zullen mijn speakers je een beetje tegenvallen. Ik heb de set eens naast een KS T-3/TW set gehad. Kon op vele vlakken de vergelijking wel aan (mijn bas was iets beter, KS's mid was ietsjes mooier). Kortgezegd: Ze kunnen ELKE vergelijking aan met een fabriekskastje dat minstens 2 x zo duur is.

Subjes zijn Beyma 18G50 in een 135 liter BR kastje. Topjes zijn Beyma 12M300/CP-350ti, passief gefilterd op 2kHz (4-e orde acoustisch). Alles is het resultaat van zo'n 20 jaren leren en doen (waarbij (in het verleden?) vrijwel alles wat fout gedaan kan worden wel eens een keer gedaan is

Van de topjes (2W-600) staat vrij veel info op m'n website (in de shop).

-- Pardon my French, I'm Dutch --
        -- Pardon my French, I\'m Dutch --

Comment

• Daan Hoffmans
          • Aug 2000
          • 1225

Ben het over de plaatsing van de CD spelers wel met DJ_robin eens, ze zitten een beetje ver van de mixer. Maar voor de sportieve DJ is dat uiteraard geen probleem.

Verders ziet het hele spullie er gelikt uit!!

M'n baas heeft EAW olé olé!
          <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• Frits
            • Nov 2000
            • 9

Hoi Dré,

Die lampen waarmee je je bar van bovenaf uitlicht, wat zijn dat voor lampen. De bundel lijkt wel op de bundel van een scan?!?!?

Klopt dit, is het dan niet een dure manier van uitlichten. Het ziet er allemaal heel mooi uit!

Groetjes Frits
            Groetjes Frits

Comment

• Dré
              • Nov 2001
              • 409

citaat:
              Hoi Dré,

Die lampen waarmee je je bar van bovenaf uitlicht, wat zijn dat voor lampen. De bundel lijkt wel op de bundel van een scan?!?!?
              Hoi Frits,

Deze vraag is op de vorige pagina al beantwoord. Hier is ie nog eens
              citaat:We hebben een button op de desk die "ego" heet. Daarmee komen de scans [edit for Menno] op de desks te staan Dit doe je echter niet te lang aangezien je er knettergek van wordt.
              Het licht is absoluut te fel om lekker bij te werken. Het "normale" licht komt van een overheadbar met daarin 8 x Par-30 (gedimd uiteraard).

-- Pardon my French, I'm Dutch --
              -- Pardon my French, I\'m Dutch --

Comment

• Niek...
                • Nov 2001
                • 1094

hmm, ik gebruik gewoon een aantal zwanenhalsjes om de zooi te "belichten", en de koffers verlicht ik met een ingebouwde huis-tuin-keuken lampie. Voldoet prima.

Greetz Niek
                <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

Working...