Eindelijk een up to date post van mij, ik zal ook actiever gaan lezen en posten op het forum. In juli 2007 zijn wij met onze drive-in show begonnen. Daarover zijn nog posts te vinden op het forum. Hier had ik een lijst samen gesteld van een paar duizend euro, uiteindelijk hebben we een 2dehands lichtset en een 2dehands geluidsset aangeschaft voor intotaal 1500 euro.
Daarmee hebben we een redelijke tijd (half jaar) mee gedraaid.
Naderant nog een aantal speakers gehad, waaronder dap mc 215, jbl sf25, peavey ul118, dap k115, dap k115a, en uiteindelijk dan Dap en RCF (waar we nu mee draaien).
Ook het licht is flink in geïnvesteerd, hieronder een aantal foto's van de veranderingen!
Eerste keer draaien (september 2007);
1
2
Daarna dan een nieuwe set aangeschaft, 2 jbl toppen en 2 peavey subs.
1
Een paar maanden later ook een trussje aangeschaft;
1
En nu, een paar maanden later.... ook nieuwe subs aangeschaft. Ook de rcf toppen staan op de foto.
1
Er staat aan geluid dus nu
4 dap x15hl (2de soort subs, na de peavey ul118)
2 rcf art500a
2 synq 3k6 (palladium 400, palladium 700, crown xs500 en peavey pv1500 ook gehad)
1 lem dx26 plus
soundcraft fx8 (ETP mm65, dateq styx ook gehad)
2 cdj100 (heb ook al de cdj200 gehad, en nog 2 dubbele cd spelers)
Waar ik nu nog voor aan het kijken ben, is een klein simpel mengpaneeltje dat ik kan bouwen in een case met een dubbele cd speler. Zo hoef ik niet voor elke klus de fx8 mee te nemen (neemt veel plaats in beslag op het meubel). Over het meubel gesproken, daar moeten we ook nog wat op gaan bedenken (compleet nieuw meubel).
Om zo terug te kijken op de geschiedenis vind ik erg vet, als ik zie welke spullen we allemaal gehad hebben en wat er bevonden is mbt tot alle apparatuur die de deur uit is gegaan.
We hebben momenteel gemiddeld 1 klus per maand, soms een maand niks en de andere maand 2 klussen. Dat varieert dus nog wel.
Daarmee hebben we een redelijke tijd (half jaar) mee gedraaid.
Naderant nog een aantal speakers gehad, waaronder dap mc 215, jbl sf25, peavey ul118, dap k115, dap k115a, en uiteindelijk dan Dap en RCF (waar we nu mee draaien).
Ook het licht is flink in geïnvesteerd, hieronder een aantal foto's van de veranderingen!
Eerste keer draaien (september 2007);
1
2
Daarna dan een nieuwe set aangeschaft, 2 jbl toppen en 2 peavey subs.
1
Een paar maanden later ook een trussje aangeschaft;
1
En nu, een paar maanden later.... ook nieuwe subs aangeschaft. Ook de rcf toppen staan op de foto.
1
Er staat aan geluid dus nu
4 dap x15hl (2de soort subs, na de peavey ul118)
2 rcf art500a
2 synq 3k6 (palladium 400, palladium 700, crown xs500 en peavey pv1500 ook gehad)
1 lem dx26 plus
soundcraft fx8 (ETP mm65, dateq styx ook gehad)
2 cdj100 (heb ook al de cdj200 gehad, en nog 2 dubbele cd spelers)
Waar ik nu nog voor aan het kijken ben, is een klein simpel mengpaneeltje dat ik kan bouwen in een case met een dubbele cd speler. Zo hoef ik niet voor elke klus de fx8 mee te nemen (neemt veel plaats in beslag op het meubel). Over het meubel gesproken, daar moeten we ook nog wat op gaan bedenken (compleet nieuw meubel).
Om zo terug te kijken op de geschiedenis vind ik erg vet, als ik zie welke spullen we allemaal gehad hebben en wat er bevonden is mbt tot alle apparatuur die de deur uit is gegaan.
We hebben momenteel gemiddeld 1 klus per maand, soms een maand niks en de andere maand 2 klussen. Dat varieert dus nog wel.
Comment