B&C Drive-in show
Collapse
X
-
per se een denon?? Numark heeft ook hele mooie mixertjes, maar weet
niet precies wat je wilt.
Voorbeeld: Numark C5
maar de dn-x 900 is wel zeer uitgebreid, maar ook ietsiepietse duurder
grtz Jeroen van Geffen
Groeten Jasper
Edit: Zie net dat de CM200 USB niet meer bestaat maar nu de C3USB heet. Is zo te zien dezelfde mixer, maar dan met een ander kleurtje!Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?Comment
-
Ik zou wel het gewicht in de gaten houden wat je aan je lichtbrug hangt. Een paar parretjes en een effectje zal prima gaan, maar het bruggetje ziet er niet uit alsof het van Prolyte is dus voorzichtigheid is wel geboden.
Verder, de DAP K serie en Palladium versterkers zijn zeker niet slecht, en ik denk dat je daar nog wel even mee vooruit kan. Ik zie ook nog eens alles in kistjes zitten, en een mooi doekje voor je DJ-meubel/tafel. Top!
Als je wil upgraden, je zit voorlopig qua lichteffecten redelijk goed. Een rookmachine maakt een hoop verschil, en de Antari F-80Z is bijvoorbeeld een goeie rookdoos voor weinig geld. Geen DMX, als je dat wil kun je naar het grotere broertje Z-1000 kijken.
Denk ook aan kisten om bv. losse spullen of kabels in op te kunnen bergen. Staat netter als de show eenmaal opgebouwd is, en ze bieden ook ruimte om je set of CD-koffers op te stapelen.First make it work, then make it look pretty!Comment
-
maar zo denk ik er dan over!!
grtz Jeroen van GeffenJeroen van GeffenComment
-
je hebt gelijk, ik zie vaak denon spelers en een djm600/800 van pioneer dus dat zegt helemaal niksdeze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?Comment
-
Het is mischien wat moeilijk om advies te geven omdat je het al netjes voor mekaar hebt.
Je zou nu wel groter en beter kunnen gaan.
Dat houd in een setje kopen wat meer man aankan en wat meer kwaliteit heeft.
Een rackje kopen met cross over, eq en dan je versterkers voor hoog en laag.
Je hebt nu een net setje staan en we kunnen allemaal lullige adviezen gaan geven, maar je er nu voor gaan zorgen dat je voor meer man kan draaien als je weet dat je die klussen kan krijgen!
Mochten mensen het hiet niet mee eens zijn comment.deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?Comment
-
Je bent goed bezig,
Je HOEFT niet te investeren, ga een beetje geld verdienen, en misschien dat je over een tijdje denkt: DAT WIL IK!
Dan heb je daar ook het budget voor.
Renderen = GEEN schande
groet JohnGroeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
-
Ik heb ff een boekje er bij gepakt en ff gekeken naar geschikte rookmachines:
Antari Z 80 (49,99)
Antari Z 800 (125,-)
Antari z 1000(199,-)
Antari z 1200(299,-)
Antari z 1500(399,-)
Antari Z 3000(499,)
Antari Z 1020( 279,-)
Martin Magnum pro 2000 (479,-)
Martin Magnum 2500hz (519,-)
Martin Magnum Hazer (709,-)
Dit zijn wel goede rookmachientjes misschien heb je hier wat aan
Succes!
Mvg,
EmilePioneer CDJ-1000 MK3
Duh!Comment
-
Ik heb ff een boekje er bij gepakt en ff gekeken naar geschikte rookmachines:
Antari Z 80 (49,99)
Antari Z 800 (125,-)
Antari z 1000(199,-)
Antari z 1200(299,-)
Antari z 1500(399,-)
Antari Z 3000(499,)
Antari Z 1020( 279,-)
Martin Magnum pro 2000 (479,-)
Martin Magnum 2500hz (519,-)
Martin Magnum Hazer (709,-)
Dit zijn wel goede rookmachientjes misschien heb je hier wat aan
Succes!
Mvg,
Emile).
Let ook op je stroom, dat wordt vaak vergeten. Een rookmachine, is heel gemeen. Als het element aanslaat, dan trekt ie nogal wat vermogen! Die Z-3000 is heel leuk, maar als je met je hele set op een 230 v / 16 A groepje zit (wat vaak zo is), je zit te draaien en je fogger gaat opwarmen, dan is het feest voorbij...
Even wakker blijven (heb niets tegen je toevoeging aan de topic, maar wel eventjes realistisch blijven denken)
Grtz Jeroen van Geffen.
(waar heb je trouwens die prijzen vandaan, allemaal wel erg duur, ben de Z-80 F al voor €39,- tegengekomen, incl 5L flood!!)Jeroen van GeffenComment
-
Comment