afgelopen maandag weer een 70/80 feest van licht en geluid voorzien
materiaal lijstje
DJRproductions
3x botex met par 64(500w)
1x botex met par 56 (300w)
5x disco effect 70/80 style
1x blacklight
1x 50cm discobol
6m 3punts truss
grote back drop
dj set (zie foto)
en dan de pc en de scene setter 24
waarom 2 geluids sets, het bleek dat er ook nog een artiest kwam die zijn eigen audio had, en omdat ik de eigenaar van pro audio ken hebben we een co productie er van gemaakt.
hij heeft zijn subs bij die van mij gezet en zijn vesterker rack in geplugt
mijn eige versterker rack hebben we gebruikt voor de monitoren ( die op de foto nog niet ingeplugt waren.
het was een leuke producitie alleen behoorlijk gek*t met de stroomvoorziening de barman (die de 2e eigenaar blijkt te zijn) zei dat hij geen krachtstroom had. en ik dat ook bevestigt had omdat ik het nergs zag zitten.
daarom alles maar op 220 gelaten en er op gegokt
en ja hoor de diff 2x afgevallen
en heb dus 2 barren uit moeten laten en voor de pc een apparte groep ( in de tuin)
en ik had de grote koeling uit gezet ( wat me niet in dank is afgenomen
)
komt de echte eigenaar naar me toe tijdens het feest laat hij me 7 punten zien waar ik had kunnen inpluggen
waarvan zelfs een 63er
hij had zelfs 1000m kabel voor me klaar liggen met de nodige splitters
.
foto's
Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
wat vinden jullie er van ?
mvg ramses
materiaal lijstje
DJRproductions
3x botex met par 64(500w)
1x botex met par 56 (300w)
5x disco effect 70/80 style
1x blacklight
1x 50cm discobol
6m 3punts truss
grote back drop
dj set (zie foto)
en dan de pc en de scene setter 24
waarom 2 geluids sets, het bleek dat er ook nog een artiest kwam die zijn eigen audio had, en omdat ik de eigenaar van pro audio ken hebben we een co productie er van gemaakt.
hij heeft zijn subs bij die van mij gezet en zijn vesterker rack in geplugt
mijn eige versterker rack hebben we gebruikt voor de monitoren ( die op de foto nog niet ingeplugt waren.
het was een leuke producitie alleen behoorlijk gek*t met de stroomvoorziening de barman (die de 2e eigenaar blijkt te zijn) zei dat hij geen krachtstroom had. en ik dat ook bevestigt had omdat ik het nergs zag zitten.
daarom alles maar op 220 gelaten en er op gegokt

en ja hoor de diff 2x afgevallen
en heb dus 2 barren uit moeten laten en voor de pc een apparte groep ( in de tuin)
en ik had de grote koeling uit gezet ( wat me niet in dank is afgenomen

komt de echte eigenaar naar me toe tijdens het feest laat hij me 7 punten zien waar ik had kunnen inpluggen

foto's
Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
wat vinden jullie er van ?
mvg ramses
Comment