Schoolfeestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Christiaan Visser
    • Apr 2004
    • 235

Nog even over dat 'Zwart licht' bedrijf, ik hoorde via via dat jij de eigenaar er van bent, of klopt die info niet?

Verder moet ik het met Stefan eens zijn, 2 uren of niet, het heeft te maken met je materiaal kennen en capabel voor de job zijn. ( Je neemt immers ook geen Pearl Expert mee als je net de chase functie van een scanmaster 1 snapt..) Ik ken genoeg freelancers die zo'n setje goed en netjes afgewerkt hebben binnen dat tijdsbestek, puur door ervaring. No offence, maar door een paar kleine dingen te veranderen, had de show er al stukken strakker uitgezien. Voor de rest, als je in de afgelopen 3 jaar hard bij geleerd hebt ( en dat doen we toch allemaal..) dan zal het wel goed komen/zitten.

Chris
    Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• PeterZwart
      • Jan 2008
      • 402

Hallo Chris,

Dat klopt, dat is van mij inderdaad.

informatie komt denk ik van sake anne of marten?

was de 1e keer dat ik met een MA 24/6 weg was..
      was toen heel wat voor mij als een 13 jarige..

waar kom jij overigens van?
      Action driver?
      Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• Christiaan Visser
        • Apr 2004
        • 235

Het is niet de bedoeling om een slowchat te houden, dus als je nog iets wilt weten mag je mij gerust mailen. Inderdaad van Sake/Marten gehoord en ik werk soms voor Action driver.

Heb je ook foto's van een recente klus dan, om even de vooruitgang te meten? ;-)
        Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

Working...