mijn DJ setje.....

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • promix
    • Apr 2006
    • 8

Originally posted by DJ-sjaakie
    hoe bedoel je begeven?
    van energie?
    of van dat de muziek in een stopt?
    (maar nu doe ik ook nog alleen kleine feestjes)
    Dat de cd-speler de geest geeft.
    Bij elk feest geef je een (figuurlijk)visitekaartje af. Neem een simpel(maar zeker niet onbelangrijk) kinder feestje; als je daar de boel verkloot, dan heb je weer een ontevreden klant. Die zou dus zeker NIET positief over jouw bedrijfje praten. Ofterwijl; minder klanten.

Comment

• jaksev
      • Jul 2007
      • 365

Het is net wat DJ sjaakie zegt, waarom zou ik iets groots moeten hebben ik draai toch alleen maar op kleine feestjes.

Ik wil voor mijn bedrijfje ook wel een paar poineer cd spelers en een mooi pioneer mengpaneeltje dur bij, of movingheads, maarja waar heb ik ze voor nodig als de klant ze niet wil huren. dan ga ik ze NOG niet kopen

Comment

• PeterZwart
        • Jan 2008
        • 402

de klant zit anders wel te wachten op kwaliteit..

als jij al zo aangeeft met B-merken te werken.. en zelf aan te geven dat t niet hoge kwaliteit is.. geef je al geen goeie indruk..

bekijk andere bedrijven/drive in shows.. die geven al aan om zoveel mogelijk te doen om hoge kwaliteit op te wekken..

vervolgens kom jij met een opmerking over dat er niet word gekeken naar of het [a] of [b] merken zijn? hoewel dat wel degelijk zo is?

iedereen is met B-merken begonnen..

maar niet met de mentaliteit van dat er toch niet naar word gekeken
        of jij een professioneel merk hebt of niet..
        Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• jaksev
          • Jul 2007
          • 365

Dat klopt, maar waarom moet je dan toploaders hebben, met 100-derden functies dur op, je kunt toch ook gwoon un simpel cd speler hebbe,.met een brake dur op, reverse, paar leuke effecten, van nu mark, zeker geen b merk, en niet heel duur.

Comment

• DJ-sjaakie
            • May 2007
            • 62

zelf had ik in gedachten om een cd spelertje van 180 euro aanteschaffen
            en die heeft niet al die poes pas.
            pitch control 16%
            jogh weel (schrijf ik het zo goed?)
            cue 1 en 2
            draaien is mijn hobby

Comment

• promix
              • Apr 2006
              • 8

@ Jaskev
              Er wordt hier nergens gezegd dat er veel functies op moeten zitten.
              Een goede cd-speler kan minder functies hebben dan een andere goede cd speler.
              Het gaat om de kwaliteit van de cd-speler. Functies is een heel ander hoofdstuk.

@ DJ Sjaakie
              Heel lief, leuk en aardig die specs. Maar om welke cd-speler gaat het?
              De specs zeggen niks over de kwaliteit; levensduur etc....

Als beginner heb je hier een prima dubbele cd-speler.
              Last edited by promix; 30-01-08, 18:02.

Comment

• DJ-sjaakie
                • May 2007
                • 62

Originally posted by promix
                @ Jaskev

@ DJ Sjaakie
                Heel lief, leuk en aardig die specs. Maar om welke cd-speler gaat het?
                De specs zeggen niks over de kwaliteit; levensduur etc....

Als beginner heb je hier een prima dubbele cd-speler.
                het merk is hq power dus ik denk dat ik nog maar even door spaar voor een american audio setje van 365 euro
                Last edited by DJ-sjaakie; 30-01-08, 18:22.
                draaien is mijn hobby

Comment

• LJ_jacob
                  • Aug 2003
                  • 293

Ik denk dat je, voordat je jezelf en je zaakje gaat verhuren, een bepaalde basis moet hebben.
                  hoe zou dat bij een autohandelaar gaan? "ja neem deze auto maar mee, hij is niet zo betrouwbaar, mist koplampen en een achterwiel, maar daar spaar ik nog voor".....
                  Dit is wat overdreven, maar in feite wel re projecteren op jouw situatie.

Wil je mijn mening weten?
                  Leuk dat je hier op het forum gekomen bent, kijk gerust veel rond, lees en vooral leer van alles wat hier gezegd word. Maar voordat je jezelf gaat verhuren zou ik als ik jou was elders geld verdienen, sparen, verzamelen en eerst een flinke basis neerzetten voor je hier je geld mee gaat verdienen.
                  Klinkt lullig, maar zo werkt het wel. En net als alle anderen heb ik het niet over pioneertjes en movingheads, maar een dubbele CD-speler, fatsoenlijke mixer & geluidsset, nette afrokking/meubel en een basis lichtset(4-8 par 56jes op een botex T4tje en 2 leuke effectjes (op fatsoenlijke statieven!!!)).

Succes er mee! en ik hoop dat we je hier zien groeien!
                  Groetjes
                  JAcob
                  mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• DJ-sjaakie
                    • May 2007
                    • 62

(op fatsoenlijke statieven!!!)).

wat is er mis met die stativen? ze kunnen 50kilo dragen volgens de verpakking.

en als ik ergens anders mijn hijl moet zoeken dan duurt het nog langer voordat ik die ''fatsoenlijke geluidset met mixer en dubble cd speler bij elkaar heb'' ik doe het als hobby en ik verhuur met gewoon voor kleine gelegenheden bij familie en vrienden en die zullen het echt niet erg vinden als op het einde de muziek een keer stopt
                    draaien is mijn hobby

Comment

• DJ-sjaakie
                      • May 2007
                      • 62

maar ik heb misshien wel iets moois gezien voor niet al te veel
                      betere kwaliteit dan hq power.

oordeel zelf

Marktplaats.nl > dubbele cd-speler en mengpaneel - Muziek en Instrumenten - DJ-sets
                      draaien is mijn hobby

Comment

• vasco
                        • Oct 2003
                        • 2567

Originally posted by DJ-sjaakie
                        (op fatsoenlijke statieven!!!)).

wat is er mis met die stativen? ze kunnen 50kilo dragen volgens de verpakking.
                        Je bent duidelijk net begonnen en dat geeft niet. Wat hier al is gezegd, lees je de komende tijd hier op het forum eens flink in en leer ervan. Je kan echt groeien en ik hoop ook dat je dat doet. Het setje waarmee jij nu hier op het (pro audio) forum reageert is voor dit forum een huis-tuin en keukenset waar niemand iets zinnigs over kan zeggen als we kijken naar de doelstelling van dit forum. Natuurlijk iedereen moet ergens beginnen en ik denk dat niemand met het beste en duurste is begonnen maar zorg ervoor dat als je verder wilt hierin je gaat leren en anders, hou het lekker bij hobby maar verwacht hier dan niet direct serieuse hulp. Veel collega's die hier komen draaien namelijk in de pro-wereld, willen best helpen maar dan verwachten ze wel serieuze terugkoppeling.

Verder denk ik dat jij maar ook jaksev wat op de taal moeten letten want ik en vele met mij hier zijn niet thuis in de verkorte MSN-taal. Daar bedoel ik geen spelfouten (het is geen Nederlands dictee hier) mee maar de verkorte worden die jullie gebruiken als dur, un etc. Spel deze normaal, het is een volwassen forum. Twijfel je, maak je tekst eerst even in Word op of zo en plak het na de spellingscontrole hier neer.
                        Last edited by vasco; 31-01-08, 13:45.

Comment

• DJ-sjaakie
                          • May 2007
                          • 62

ok ik zal er proberen op te letten.
                          draaien is mijn hobby

Comment

• DJ-Jan
                            • Jun 2008
                            • 326

Originally posted by kevinveerbeek
                            [FONT=Verdana]hoi,[/FONT]

[FONT=Verdana]koop leuke "budget merken" denk dan aan, Behringer, Neurmark, Dapaudio(ALLEEN HET GOEDE SPUL HE NIET DE MC SERIE), samson, enz. allemaal leuk spul doet het goed voor wat jij er mee wil. als je nu 2x per week on tour gaat met het spul zou ik is gaan kijken naar die hele dure merken.[/FONT]
                            Ik had natuurlijk weer net de MC serie gekocht van DAP audio, wat is dat erg....
                            Maar het is ook veel goedkoper...
                            Event-Light

Comment

• laserguy
                              • Jun 2003
                              • 2755

... en stop met het over dezelfde kam te scheren van merken.
                              Er is idd HQ Power spul dat niet super is maar er zijn best wel productjes die wél heel goed zijn voor hun prijs.
                              Wees hier kritisch en verstandig in en je doet de beste kopen.
                              Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• DJ-Emile
                                • Dec 2008
                                • 70

een beetje beginners setje
                                Maarja zo begint het grootte werk!
                                Pioneer CDJ-1000 MK3

Duh!

Comment

Working...