Jeugd Prinsen Treffen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaksev
    • Jul 2007
    • 365

Jeugd Prinsen Treffen

In het weekend BCL treffen gehad voor de jeugdprinsen van limburg, de troi`s, raad van elf, en het bestuur, ong. 500 man.

Dubbel op kwam optreden, in limburg bekend van `t menke mit dun hamer, en woar is miene jas. Dansgarde, en nog een klein optreden van 2 dames.

Materiaal:

Geluid:
    - 4x EV Qrx 153/75 top
    - 4x EV X-line subs
    - 2x EV CP 2200
    - 2x EV CP3000 S
    - 1x Klark DN9848E
    - 2x Dap Monitoren(zangers) (was geleend van een bandje)
    - 1x Omnitronic P1500 (Deze versterker hadden we nog staan, en die ware ook niet te zwaar voor de monitoren)

- Dateq XTC
    - PC
    - Dubbele CD-speler
    - Hk Audio Pro Premium(monitoren DJ)
    - QSC RMX2400 (hk audio)

-Soundcraft Spitit Live 32( + multi kabel)
    - FX rekje, met wat effecten, en cd speler
    - 2x Shure sm 58
    - 1 x Senheiser Freeport, draadloze mic.
    - MD speler
    - Pc

Licht:
    - 4x JB Systems The winner 2
    - 2x T-4 bar met Par 64 er op
    - 4x Showtec Led Tubes
    - 2x Gene FL 1800 A
    - 4x Par 56 Blinder ( corectie filter er voor )
    - 10x Par 36 ( ACL effect )
    - 1x Antari Z1200

Overige
    - 11 meter truss
    - Stroomvoorziening 63 amp.
    - En alle bekabeling

Het was een geslaagd feest, alles ging goed. 1 ding hadden we beter aan moeten pakken, ik denk dat jullie het al raden, DAP monitoren. Volgende keer toch maar SX 300 of natuurlijk ZX'jes. DAP ging te zacht, SX`jes of ZX'jes halen het makkelijk.

Foto`s:
    Light Flash

Binnekort meer foto`s via deze link
    Last edited by jaksev; 27-01-08, 14:36.
  • Dj We
    • Feb 2008
    • 1

Ziet er top uit Persoonlijk vind ik de Spirit Live 32 een van de meeste vernaaide mixer's... ik had er eentje Ev boxen zijn altijd goed, al hoewel ik Hk beter vind klinken. Ziet er aardig druk uit.. zal zkr nice party zijn geweest..

Comment

• jaksev
      • Jul 2007
      • 365

Die live 32 mixer is mijn eerste mixer daarom heb ik nog niet zo`n uigebreide gekocht, wilde eerst even alles testen en uit proberen.

Hk klinkt zeker niet slecht, EV klinkt ook zeker goed. Tis maar net wat je lekker vind klinken

Comment

• FiĂ«staLj
        • Oct 2000
        • 2068

Volgende keer ook gewoon monitoren in huren. Dit setje is toch ook gewoon weer bij Star licht&geluid gehaald toch ?
        Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Dirk Wijnen
          • Dec 2006
          • 189

Originally posted by FiëstaLj
          Volgende keer ook gewoon monitoren in huren. Dit setje is toch ook gewoon weer bij Star licht&geluid gehaald toch ?
          Jep dat klopt,,

Dit is echt een mooi setje klinkt perfect voor zo'n zalen.
          Volgende keer huren we ZEKER monitoren in,, alleen dit was een beetje met spoed geregeld.
          Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

Comment

• 4AC
            • Nov 2007
            • 1791

Mooi setje hoor, was er graag bij geweest! Alleen, is dat tussenblok niet wat overdreven? Op een van de foto's kun je zien dat de toppen echt helemáál over de eerste paar rijen stralen. (Light Flash) En de bassen er recht tegenaan... Of heb ik het verkeerd? Ik hoor het graag... het zal in de praktijk ongetwijfeld geluid gegeven op de eerste rijen:P
            uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
            Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Dirk Wijnen
              • Dec 2006
              • 189

vanuit het midden gekeken waren de middelste toppen een klein beetje gekanteld..
              Achter in de zaal is het ongeveer een meter hoger dan in het midden daarom hebben we nog een flightcase ertussen getipt
              Last edited by Dirk Wijnen; 09-02-08, 23:51.
              Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

Comment

• 4AC
                • Nov 2007
                • 1791

Ah, vandaar. Verklaart voor mij een heleboel.
                uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• flash-a-new-generation
                  • Nov 2006
                  • 228

ziet er netjes uit. alleen al die verloopjes in de tafel?? storing gegarandeerd! en hoe zit dat met Ev? ik moet zeggen dat ik hélemaal geen fan ben van het spul. we hebben een processor van ev maar voor de rest?? de RX serie gaat hard maar gaat daarbij veel te schel klinken zonder eq en met orginele amp racken. ik vind het niet zn fijn setje. geef mij maar dB technik of rcf of aanverwanten (dB technologies) wat heb jij in het FX rack zitten? kon ik op de foto's zo gau niet zien...

en idd die monitoren maja, dat zal wel goed zijn.. meeste artiesten moet de sound duidelijk zijn en op een vrij hard niveau.. en ja dan haakt DAP af... maar verder ziet het er leuk uit en keep up the good work..
                  EAW SB850 en DVA T-4 array:D

Comment

• jaksev
                    • Jul 2007
                    • 365

EV dat klinkt egt gweldig zeker niet schel, gaat lekker hard. Zeker met die X-subs, nummertje: The Eagels - Hotel Calafornie LIVE, gaat tekeer!! En het is de QRX versie, de amerikaanse, mijn mening is dat hoog echt mooi is. DB en RCF heb ik ook wel is gehoord, klinkt ook zeker mooi en goed.

Die verloopjes moet anders ja, we hadden de multi kabel op het podium staan. Vanuit het FX rek moet eigenlijk nog een multikabel lopen, zit een aparte ingang op het mengpaneel voor effecten, zit raar in elkaar maar werkt zeer goed.

Uitleg:
                    De multi kabel stond dus op jet podium, daar kun je gewoon XLR insteken, en 2 aux`en en output voor het geluid. dat zit allemaal op een rol gemonteerd. met een multikabel van 50 meter die rol je uit naar het mengpaneel, die steek je met behulp van een harting op het mengpaneel, en met behulp van een andere harting kun je de effecten aansluiten dat heb ik niet gedaan, omdat het mengpaneel 2e hands is.

Comment

• Dirk Wijnen
                      • Dec 2006
                      • 189

"en idd die monitoren maja, dat zal wel goed zijn.. meeste artiesten moet de sound duidelijk zijn en op een vrij hard niveau.. en ja dan haakt DAP af... "

Volgende keer pakken we toch denk ik de ZX5 of als er weer geen budget is zo als nu SX'jes dit was zeker een les om nooit meer DAP te pakken.

En wat betreft wat we in die FX rack hebben zitten,,

LEM FX24 een klein galmbakje,,
                      En een dubbele CD speler
                      een MD speler
                      en nog wat andere effecten

Comment

Working...