Heavy Kerst

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaksev
    • Jul 2007
    • 365

Heavy Kerst

Vorige week op een feestje moeten draaien.

Geluid:
    - 4x EV T-251+
    - 4x EV MTL-1x
    - 4x Crown Macrotech 2400
    - 2x Dateq SPL-2
    - 2x EV DX34a
    (boven staande gehuurd)
    - Soundcraft Live 32( + Multie kabel)
    - Dateq XTC
    - JB-Systems CD 850
    - PC(3000 liedjes + 1300 Albums)
    - 3x Shure PG 48
    - Monitoren Omnitronic AX 1500, met een Eminence speaker er in
    - QSC RMX-2400 voor Monitoren.

Licht:
    - 8x Parren 64 op 2x Botex t-4
    - 4x Jb Systems The Winner 2
    - 2x Future Light DJ-Head 250
    - 1x Gene FL-1800 A (2e ging niet vanwege stroomvoorziening)
    - 4x Parren 56, als blinders, NSP er in + correctie filter
    - 1x Sneeuwmachine, Eurolight
    - 1x Antari Z-1200
    - Prolyte Truss, 8m
    Alles aangesloten op een MA-licht tafel

Foto`s:
    Light Flash
    Last edited by jaksev; 30-12-07, 23:05.
  • DJ nn
    • Jun 2006
    • 489

Plexi afscherming vind ik een goed idee, toch zeker als ze tot tegen de booth kunnen komen. (volgens foto's toch)
    Maar is het op die manier niet supper vervelend ?
    Ik had het dan eerder hoog gemaakt, dan zo ver... (snap je watt ik bedoel?)

Verder zie ik niet veel waar ik iets over kan zeggen...
    Heb nog wel een vraagje: vanwaar platte hoeken ipv bolhoeken op die grote (kabel?)kist ?

En hoe heb jij je oordoppen in ???
    Opties:
    - Stop ze deftig in je oren, de helft zit er nog uit!
    - Zet alles wat zachter

grtzz DJ nn
    (PS: klinkt mss bot, maar is niet zo bedoeld hoor, goed bezig !!!)
    ... the sound of silence...

Comment

• jaksev
      • Jul 2007
      • 365

Dat plexi-glas valt wel mee, bij de soundcraft zit het er niet op. tijdens het draaien kregen we een probleempje en we moesten even naar het podium, ondertussen zatten mensen aan de soundcraft, met als gevolg dat het geluid ineens heel hard ging. dat plexi-glas is er dus voor dat mensen er niet aan zitten, en voor rond vliegend bier.

De kabel kist heb ik voor een paar tientjes op de kop kunnen tikken, als ik heb had laten maken, had ik er mooie bol-hoekjes op laten zetten.

Die oordopjes, dat zijn oordopjes van 5 cent, ik moet nog een keer goede halen, ik denk dat ik daar tog maar is voor moet gaan kijken,

Het geluid zachter zetten is geen optie, oordopjes wel.

Comment

• stefan90kauw
        • Jun 2005
        • 189

Originally posted by jaksev
        Dat plexi-glas valt wel mee, bij de soundcraft zit het er niet op. tijdens het draaien kregen we een probleempje en we moesten even naar het podium, ondertussen zatten mensen aan de soundcraft, met als gevolg dat het geluid ineens heel hard ging. dat plexi-glas is er dus voor dat mensen er niet aan zitten, en voor rond vliegend bier.

De kabel kist heb ik voor een paar tientjes op de kop kunnen tikken, als ik heb had laten maken, had ik er mooie bol-hoekjes op laten zetten.

Die oordopjes, dat zijn oordopjes van 5 cent, ik moet nog een keer goede halen, ik denk dat ik daar tog maar is voor moet gaan kijken,

Het geluid zachter zetten is geen optie, oordopjes wel.
        Nou eh... stop ze dan in ieder geval goed in je oor. :P
        Dit is echt geen potje. :P

Maar, ik heb ff je foto's bekeken maar daar kan ik echt niet bepaald uit opmaken hoe de show verder uit zag.

En dat had ik bij meerdere feestjes die ik heb bekeken.
        Dus misschien is dat een tipje voor de volgende keer.

Comment

• Stage-Q
          • Sep 2007
          • 389

zat ff naar je materiaal lijstje te kijken,

best leuk spul wat je hebt.

waarom een EV eindset en dan weer omnitronic monitoren :S

en die oordopjes, daar moet je echt wat aan doen...carnaval is pas in februari.
          Mag ik wat meer laag in 't hoog?

Comment

• R. den Ridder
            • Sep 2000
            • 1500

waarom trouwens 2 keer een dateq SPL-2?
            Deze gebruik je normaal alleen bij problemen op gebied van geluid, en zet je dan lekker achter de mix..
            Ik kan me niet indenken dat je hem als gewone limiter gebruikt, want dan is hij ineens wel erg prijzig....als ambtenaar die bezig is met geluid....vertel!

Comment

• jaksev
              • Jul 2007
              • 365

Die dopjes doe ik echt wat aan
              Omnitronic monitoren, jaa die hebben we al langer en ze doen het perfect dus ja,

2 limiters, omdat we 2 versterker rackjes hadden, ik heb er ook nog 1 in het discomeubel zitten, voor mijn hk-audio set, als ik iets kleins heb,

Van die foto`s dat klopt, ik maak foto`s met mijn mobiel, en dat is nog al brak kwaliteit, vanavond neem ik een goed foto toestel mee!

Comment

• flash-a-new-generation
                • Nov 2006
                • 228

hey,

ff een vraagje, hoe reageren die Futurelight Headjes? ik heb nu de PHS serie ma ben aan het kijken voor vervangers. deze koppen zijn puur voor disco... in een theater durf ik de huidige Futurelight koppen niet te zetten (hierrie)

Hoe zit dat met die dj headjes?

Alvast een fijne Jaarwisseling...
                EAW SB850 en DVA T-4 array:D

Comment

• R. den Ridder
                  • Sep 2000
                  • 1500

ja...maar waarom de de SPL-2, dit is toch geen limiter in de zin van een mooi gebruiksvriendelijk apparaat? eerder bedoeld om alles juist zo hard mogelijk af te regelen..zo subtiel werkt hij ook niet, het is eerder een nogal hard inkomend apparaat..kan me niet indenken dat je set daar zo blij mee is?

Comment

• jaksev
                    • Jul 2007
                    • 365

Die Dj headjes van Future light, vriend van mij heeft ze gekocht. In het begin dacht ik nouw dat wordt niks, zo goedkoop. Maar toen ik ze in actie zag schitterend, rotterende gobo`s, MSD lampje er in, zeer mooi wit licht dus. als je de muziek uit maakt, en ze wissele van gobo`s, hoor je het wel, maar als je er een eindje vanaf staat hoor je het niet meer.

Zeer mooi spul zeker voor de prijs.

Die SPL limiter werkt perfect, ik snap niet zo goed wat je bedoelt met je commentaar?

Comment

• SPS
                      • Mar 2004
                      • 1662

Misschien heb je geen oordoppen nodig als je betere monitors gebruikt dan die omnitronics!!!!

PAUL
                      Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• Dirk Wijnen
                        • Dec 2006
                        • 189

Originally posted by SPS
                        Misschien heb je geen oordoppen nodig als je betere monitors gebruikt dan die omnitronics!!!!

PAUL
                        Alleen die kast is van omnitronic, er zit nu een Eminence Beta 15A in.
                        Nu klinken ze echt mooier, strakker en dieper dan voorheen.
                        Oke het nog niet alles,,

alleen even rond kijken voor een SX300 oid.

Mja

iedereen een gezond en een gelukkig 2008
                        Last edited by Dirk Wijnen; 01-01-08, 17:53.
                        Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

Comment

• SPS
                          • Mar 2004
                          • 1662

Originally posted by Dirk Wijnen
                          Alleen die kast is van omnitronic, er zit nu een Eminence Beta 15A in.
                          Nu klinken ze echt mooier, strakker en dieper dan voorheen.
                          Oke het nog niet alles,,

alleen even rond kijken voor een SX300 oid.

Mja

iedereen een gezond en een gelukkig 2008
                          SX300 zal je zeker beter bevallen dan een Eminence Beta 15. (Met wat voor driver erbij trouwens??)

Als je voor een 15 incher op monitor wil, ga dan voor een ZX4 !!!
                          Dan beleef je nog eens wat(t)!
                          Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• jaksev
                            • Jul 2007
                            • 365

Zeker die ZX4 zijn gweldig, wij hebben ze wel eens gehoord bij een vriend van ons, die heeft er een paar, en ook een paar sx 300, daar van hebben wij ook de MTL gehuurd. Alleen maar EV, gweldig geluid

Comment

• RonV
                              • Jul 2004
                              • 67

Hey Willem en Dirk!

Ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Leuk setje neergezet daar in de Maraboe. Jammer dat ik niet even heb kunnen kijken hoe het allemaal ging.

Verder vrij weinig kritiek op te geven. In ieder geval goed dat je dergelijke setjes bij huurt met zo'n feestjes, ipv 'het toch proberen met een net-niet setje'. Goed bezig!
                              DOE MIJ MAAR QUEEN, MET UHH DIE VAN DE STOFZUIGER!

Comment

Working...