Verjaardag feest & nieuwe dj gear & versterker case

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-Wesley
    • Jul 2007
    • 55

Zijn er nog meer dingen die ik beter kan doen of dat ik daar meer aandacht aan moet schenken ?

- Kabel's beter afwerken ( kom goed alles komt nieuwe )
    - crossover kopen ( er kom een line driver )
    - Je speakers staan te laag ( ja dat was wel ff jammer maar kom door de lichte)

- witte kabels ( ja idd in de truss gebruiken we altijd zwarte kabels en verdel bakje's maar we hadden het ook voor ons gebruikt niemand zag het allen als je naast ons kwam staan zeg maar dan zag je het maar van af de dans vloer zak je het niet )

- dap af te komen! ( ik ben eigelijk heel erg te vreden wat voor muziek er uit onze setje kom eigelijk moet je is een keer voor de grap zelf gaan luisten naar dat setje ik ben er erg te vreden over "Dap" vind ik zelf Goed. in iedergeval de set van Dap rw 15 (Top) en Dap rw 18 (Sub)
    van derest heb ik niet veel andere dap speaker's gehoord maar ik ben best te vreden, OK Van voor andere Speaker merk moet ik dan hebben ? behringer, JBL, JB Systems ?

Groetjes wesley

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Afwerken van bekabeling hoor en zie ik wel vaker dat men daar weinig tot geen tijd voor heeft/neemt. Wanneer je al bij het opbouwen begint met de kabels netjes te leggen i.p.v. gooi maar neer komt zo wel bij het uitrollen dan heb je de helft al gewonnen. Kabels ook aanschaffen in de juiste lengte dan hoef je niet scheef en strak te trekken.

Wanneer je alles al gelijk netjes neerlegt dan hoeft er alleen nog afgeplakt te worden of een mat overheen bij grote afstanden met veel kabel. Een podium kan ook in je voordeel werken om kabels achter/onder weg te werken natuurlijk.

Comment

• DJ-Wesley
        • Jul 2007
        • 55

Van dit feest heb ik ook nog een paar filmjes gemaakt en die heb ik in 1 gezeg

bekijk de movie en ordeel.

Link: Drive-in show DJ Red Dog

Comment

• 4uss
          • Aug 2005
          • 578

Leuk filmpje!
          Maar wat ik me bij t afbouwdeel ineens afvroeg: wat zijn dat voor statieven waar je truss op staat? Ik weet wel dat het niet héél zwaar is wat er op staat, maar deze statieven lijken me niet heel veel te kunnen hebben...
          En let op je rug bij het tillen van die speakers ;-)

Comment

• Whitefarmer
            • Oct 2003
            • 1244

Wesley,

als het filmpje als PROMOTIE-film is bedoeld, zorg dan dat er geen spelfouten instaan.

Hier op het forum vind ik het zeer lastig om jouw postings te lezen (laat ik het een hoog "MOGGEL" gehalte noemen), maar spelfouten in een promo-filmpje zijn NOT DONE!

het gaat om de tekst net voor het "afbouwen".

Verder ben je wel goed bezig, jij komt er wel.

groet John
            Groeten John
            ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
            Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• lightzone
              • Oct 2006
              • 261

als het voor promotie dient vind ik het ook niet echt geweldig nee.

-zowiezo vind ik de muziek echt.... tsja
              -dat afbouw stukje zou ik nog een keer versnellen, de mensen op het forum vinden dit miss nog interessant , maar de klant echt niet.
              -spelling
              jumping is not a crime

Comment

• DJ-Wesley
                • Jul 2007
                • 55

drive in show feesje: verjaardag 50 jaar.

50 jaar feesje

Graag julie mening van dit setje

Link: Vliegtarieven.nl Fotoalbum

Licht:

2x dimbar
                2x scan
                1x dynamo
                2x licht efc
                1x rookdoos
                1x strobo
                4x punt spot 36

Geluid:

2x dap rw 15
                2x dap rw 18
                2x vx700
                1x dubble cd speeler
                1x leptop

Truss

2x 3M
                1x 4M

vriendelijke groet,

wesley

(sorry voor ''Nieuwe Onderwerp'')
                Last edited by DJ-Wesley; 24-01-08, 19:20.

Comment

• nielsb
                  • Jun 2006
                  • 98

Is alles niet een beetje laag?
                  Daarmee bedoel ik je truss en je dj meubel?

Comment

• jaksev
                    • Jul 2007
                    • 365

Die Jb Systems versterkers, mensen kunnen zeiken wat ze willen dat het goedkope troep is. Ik heb er thuis ook al een paar jaar 1 staan, voor de kleine showtjes, de grote shows gebruik ik HK en EV. Maar de Vx 400 van mij, heeft een stort bij overleefd, er is een paar keer mee gegooid, en hij doet het nog perfect. Ik vind ze helemaal niet slecht klinken met een tsx 12 er op. Klinke zeer goed voor die prijs

Comment

• Dirk Wijnen
                      • Dec 2006
                      • 189

Ik vind het dj meubel idd een beetje laag,, en waarom hang je die strobe aan het dj meubel want als er wat mensen voor staan dan heb je niets meer over van het effect.
                      Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

Comment

• DJ-Wesley
                        • Jul 2007
                        • 55

Originally posted by Dirk Wijnen
                        Ik vind het dj meubel idd een beetje laag,, en waarom hang je die strobe aan het dj meubel want als er wat mensen voor staan dan heb je niets meer over van het effect.

dj meubel:
                        De dj meubel vind ik persoonlijk best goeden hoogte... hij staat nu op schare
                        we gaan idd iets hogere kopen.

Strobo:
                        de strobo hebben we niet espres in het midden gedaan eigelijk ook weer wel want als je kijk achter ons hing in het de dynamo en vin ik persoonlijk niet mooi als ik bv de strobo op een statief doet links bv.

de strobo gaf wel veel effect nu richte hij niet in het gezicht maar je ziet het wel...

Wesley

Comment

• DJ-Wesley
                          • Jul 2007
                          • 55

noviteit 18 januari

18 januari

Feesje bij de 'noviteit'

en dit keer een groep 8 feest... klein setje

Link:

http://home.kabelfoon.nl/~vrossem/frans/drive-in/fotoalbums/noviteit%2018%20januari/noviteit18januari/

is er nog wat niet helen maal knor zit Vertel:

Comment

• PeterZwart
                            • Jan 2008
                            • 402

ziet er opzich wel oke uit vindt ik!

alleen wat me wel opviel is dat de CD-tjes gebrand zijn..

maar dan beland je weer in de discussie van of het serieus genoeg is
                            om orginelen aan te schaffen of niet..

volgens mij hebben jullie dit x beter om de afwerking gedacht aan de achterkant van't DJ meubel ofniet?!
                            Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• DJ-Wesley
                              • Jul 2007
                              • 55

Originally posted by PeterZwart
                              volgens mij hebben jullie dit x beter om de afwerking gedacht aan de achterkant van't DJ meubel ofniet?!

jip, 1: eigelijk doen (moet) we het altijd 'zo'
                              maar ja dan kom je weer in een situatie dat je tijd te kort heb.

2: is dat de nieuwe tafel ook veel beter is je zak op de foto bij:
                              Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
                              dat de tafel idd nog niet klaar was
                              en nu lopen allen maar power, xlr, dmx, uit de tafel... is veel beter

er kommen nog snel koplingen in de tafel ook in de versterker case,
                              en nog afdek plaartjes hier en daar.

Comment

• DJ-Wesley
                                • Jul 2007
                                • 55

Carnaval 2008 in Monster/Poeldijk

2 febuarie 2008

was de optocht door [FONT=Comic Sans MS]Munsterdonck (zo heet Monster in carnavalstijd)

en wij stonden er ook op wij moesten voor 2 [/FONT][FONT=Comic Sans MS]diverse praalwagens muziek zorgen.

hier een link met de foto's
                                [/FONT]
                                Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!

Video:
                                YouTube - Carnaval 2008 in Monster/Poeldijk

En wat doe je als we met ze 3'e op de kar sta ja dan ga je feesje bouwe op de rontonde

YouTube - Carnaval 2008 in Monster/Poeldijk

Comment

Working...