De MRL Show - show foto's en filmpje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • revolution
    • Mar 2006
    • 45

Originally posted by De MRL Show
    Omdat ik niet zeker wist of dit nou bij filmpjes hoorde ( omdat er geen rare mythes worden gebust of whatever ) of hierbij. Had ik het toch maar hier geplaatst.

Dit is een filmpje wat ik gemaakt had. We draaien vrijwel op het hardst net buiten het niveau dat de versterker gaat stotteren. In het filmpje zie je onderandere: De laptops, De PAR's, Speakers, wat stemmen van de DJ's. Muziek en natuurlijk het overige randapparatuur!

Veel plezier met kijken!

EDIT: Als hij nog niet werkt. Gewoon even wachten!!
    Ik heb ook een keertje in een gekke bui met mn mobiel gefilmd, en dat vond ik al onduidelijk, maar bij jou filmpje kan ik echt bijna niks duidelijks zien! De reacties zijn niet kwaad bedoeld of aanvallend, maar wat wil je anders verwachten als je vraagt wat iedereen van je filmpje vindt?
    Voor de geinteresseerde zet ik dan ook maar mijn filmpje erbij. (vind ik ook slecht gefilmd maar dan kan je het verschil al zien !)
    KLIK
    Last edited by revolution; 14-11-07, 23:53.
    Greatz Revolution!!!!!

Comment

• MEEO Licht en Geluid
      • Nov 2005
      • 950

kijk
      De truck van filmen is eigelijk een statisch beeld weergeven maar dat er toch beweging inzit. (klinkt misschien een beetje vaag).
      Op het filmpje van revolution is 1 ding te zien wat ik heel belangrijk vind: de sfeer. Die zit er duidelijk in, en de lichtshow is dan een bijkomst van het filmpje.
      Overigens: prima lichtshow, maar probeer de rainbowfunctie van je showtec Scorpions ook een keertje uit te laten
      Bedien je het live, of via scene's? (of bijde?)

MRL: probeer de volgende keer een nieuw filmpje te maken. Ongeveer zoals revolution (totaalbeeld). Dan kunnen wij opbouwende kritiek geven...
      Zie trouwens ook dat je je filmpje alweer verwijderd hebt?
      Last edited by MEEO Licht en Geluid; 15-11-07, 08:15.
      MEEO Audio Licht Rigging,
      Mark van der Werff
      Groningen

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

Dan lees ik het wel wanneer dit slotje er weer af gaat, we zijn geen kleuterklasje.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...