De MRL Show - show foto's en filmpje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ghehe, toch wel goed van onze beginnende skills dat we vaak gevraagd worden op 80&90 feesten en toch de boel aan het swingen krijgen. We hebben 100 euro zelf uitgegeven. De rest hebben we verdient. Zelfs het vervoer word geregeld. Oude Volkswagen LT28 uit 1981. Belastingvrij en loopt op Diesel ^^ Kan helemaal volgegooid worden. Ik heb een 3D afbeelding gemaakt van hoe wij er ong uitzien. Komt eraan!
Foto:
edit mod: een redelijk formaat aub, dit is geen werken.
Dit is ongeveer gelijk aan wat we nu hebben! ( Let niet op rare details xD )Last edited by moderator; 13-11-07, 15:10.Comment
-
80&90's Party Wingerd MRL Show
Omdat ik niet zeker wist of dit nou bij filmpjes hoorde ( omdat er geen rare mythes worden gebust of whatever ) of hierbij. Had ik het toch maar hier geplaatst.
Dit is een filmpje wat ik gemaakt had. We draaien vrijwel op het hardst net buiten het niveau dat de versterker gaat stotteren. In het filmpje zie je onderandere: De laptops, De PAR's, Speakers, wat stemmen van de DJ's. Muziek en natuurlijk het overige randapparatuur!
Veel plezier met kijken!
EDIT: Als hij nog niet werkt. Gewoon even wachten!!Comment
-
Sorry, maar met een aantal schokkende beelden valt er niet veel te zien op 4 parretjes en een paneel na.Comment
-
Het is dat het filmpje zo kort was. En dat ik broodjes moest halen. Ik zal nog wel een keer echte goede foto's posten. De 4 parren die je ziet waren de linkerkant. Er was uiteraard ook nog een rechterkant xDComment
-
Comment
-
filmpje is gewoon te onduidelijk om op te kunnen reageren... beeld schudt alle kanten op en dan is het nog te donker... kon alleen ontdekken dat je een alecto mixer hebt en itunes gebruikt...
btw, bmw gebruikt 6 in lijn blokken en een 528i is geen MVitality ShowComment
-
echt boeiend vind ik het iig niet bij z'n filmpje zie ik graag amp racken lichtafels, opbouw /afbouw dj booth spectaculair licht....en geen 4 parren en een computer scherm....Comment
-
Dit is een door Alpina onderhandengenomen exemplaar. Er zijn er hier 450 van gemaakt. Het is idd een 6 in lijn blok van 2,8 liter. Alleen de nokkenas moet vervangen worden.Comment
-
Smaken verschillen ^^ En als je niks zinnigs te zeggen hebt is er ook nog een spam forum waar jij je mag uitleven...Comment
-
Je wilt toch reacties van mensen anders post je het neem ik aan niet. En als dat dan negatief is heb je er ook wat aan, zo kun je het de volgende keer beter doen.Last edited by renebiemans; 14-11-07, 21:59.Comment
-
Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....Comment
-
jumping is not a crime
Comment
Comment