Het is allemaal hartstikke leuk. Maar de prijs van een CD is gewoon veelste duur. Van het geld van 2 albums, kan ik een beatcounter kopen... En die vergelijking komt me de keel uit.
2 november groep 8 feest - en meer van Wesley
Collapse
X
-
-
Of je prijs verhogen zodat je wel een legale cd kunt kopen.
Of stoppen met je zelf te verhuren
Of geen nuteloos ding als een beatcounter willen kopen.
Gezien jouw opmerking denk ik datoptie 2 voor jou de beste is.Comment
-
Maar de Newsgroepen staan vol met nieuwe liedjes...Comment
-
Comment
-
Ik draai toch veel liever met legale cd's. Alhoewel soms even een eigen album bij elkaar zetten wel makkelijk is. Het ziet er een stuk profesioneler uit vind ik als je alles legaal hebt. En ik heb het geluk dat ik soms de cd koffers van mijn broer kan lenen. Maar volgens mij zijn hier al redelijk wat discussies geweest over wel of niet legaal?
At MRL mocht je iets willen zeggen nadat je al een minuut geleden iets gezegt had misschien is het dan handiger om de edit knop even te gebruiken....Comment
-
DJ-en is nou eenmaal een duur beroep(als ik het maar even zo mag noemen). Dankzij downloaden kan het goedkoper, maar helaas ook markverziekender. De wat oudere DJ die jarenlang z'n zuurverdiende geld in CD's heeft gestoken word door de buurjongen die ook een mapje volgefikt heeft weggeconcureerd voor een appel en een ei.
Het is niet altijd zo, maar wil wel graag de mensen onder ons zie zich hier in kunnen terugvinden op het hart drukken om, als je dan al illegale muziek gebruikt, daar niet anderen van de dupe te laten zijn!
Verder vind ik persoonlijk vaak kopiën of downloads slecht(er) klinken dan origineel. En zelfs met een hele collectie ben je er nog niet, je moet er ook wat mee kunnen.....mijn auto rijdt 1 op stoplichtComment
-
Tot zover de off-topic over (il)legale cd's !!!
Voor mensen die van mening zijn dat ze met hun actieviteiten boven de wet verheven zijn is de zoekfunctie de juiste methode: zoektip legale cd
Verdere off-topics in dit onderwerp verdwijnen in de digitale prullenbak, bespaar jezelf dus de moeite!
aanvulling: http://www.licht-geluid.nl/forum/dri...jes-kopen.htmlModerator J&H Licht en Geluid ForumsComment
Comment