Opening academisch jaar L&R @ TUDelft

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Desda
    • Mar 2004
    • 17

Opening academisch jaar L&R @ TUDelft

licht en geluid neergezet op de openingsborrel van het studiejaar 2007-2008 van Lucht- en Ruimtevaarttechniek.

apparatuurlijstje:

geluid:
    - 2 x versterker carver PM-1200
    - 4 x sub Ev Sb-120
    - 4 x top Ev Sx-200
    - system controller Ev XP-200
    - 2 x pioneer CDJ800
    - 1 x pioneer DJM500

licht:
    - 8 x LED par-64 Eurolite RGB Short A
    - controller futurelight CP-240

rigging:
    - 2 x wind-up Eurolite STW-370A
    - 2 x truss-adapter Eurolite TAH-52
    - 2 x Alu-truss triangle 2m

altijd fijn om wat feedback/kritiek te krijgen van collega's, dus kom maar door!

groeten, Bart
  • renebiemans
    • May 2006
    • 156

Ziet er redelijk leuk uit. Alleen had je de led parren misschien beter anders kunnen richten.

Comment

• gertgeluid
      • Dec 2006
      • 520

Originally posted by renebiemans
      Ziet er redelijk leuk uit. Alleen had je de led parren misschien beter anders kunnen richten.
      Mwoah. Kennelijk bleef de huisverlichting aan in de kantine (?), dus dan kun je maar beter zorgen dat je parretjes werken als een gimmick in plaats van als lichtbron. Zeker in de sfeer van "lucht- en ruimtevaarttechniek" vind ik ze wel stoer zo.

Zwengel de volgende keer wel even je toppen wat hoger op die paaltjes. Of was dat op het moment van fotograferen nog even niet gebeurd?

Het was overigens wel leuk geweest om hier wat aircraft balkjes bij te hangen, om bij het thema te blijven

Comment

• AH
        • Apr 2004
        • 248

Het was overigens wel leuk geweest om hier wat aircraft balkjes bij te hangen, om bij het thema te blijven
        Een Roland Space Echo is eigenlijk ook onmisbaar op dit soort feestjes.
        Anne Homan

Comment

• showband
          • May 2001
          • 4524

En wat bijpassend gel*l in de ruimte.
          lekker belangrijk!

Comment

• Speakertje
            • Mar 2005
            • 462

Originally posted by Desda
            - 4 x sub Ev Sb-120
            Je bedoeld niet de Sb 122 of Sb 121? What ever!! Maar hoe vindt jij deze kastje gaan? Ben van plan er ook één of twee aan te schaffen.
            M.v.g. Sander
            Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
            Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• SPS
              • Mar 2004
              • 1662

Hey Sander,

Onder je ZX1-tjes doet de SB122 het prima hoor!
              Kun je zelfs rechtstreeks een paaltje in kwijt. Geen statief nodig!

Afhankelijk van je toepassing zou ik toch de zx1-tjes dan een condensatortje geven om al te veel laag (en dus excursie) in de zx-1 te voorkomen.
              Heb al meerdere stukken zx-1 speakers gezien uit EEN toepassing. Konusrand gescheurd na jaartje gebruik....

Paul.
              Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• jens
                • Aug 2004
                • 1067

waarom staat je versterker rack naar de zaal? niet echt fraai vind ik dat persoonlijk.

verder zou ik het rack eens netjes indelen en een pluggenstrip aan de voorkant maken. ten eerste werkt het veel makkelijker, het is neter en overzichtelijker, en je hoeft niet meer achter in je rack te klooien.
                Ook de ruimte tussen je amps lijkt me niet echt nodig, en al vind je dat zelf wel prop er dan een ventilatie strip tussen en geen kier van een 1,5 cm.

is het aflezen van je display's niet onhandig op de cdj-800??

en een paar safety kabels om je racken heen, is ook een kleine moeite.

Zo dat was mijn kritiek

verder vind ik kwa apparatuur lijstje een net setje!

Comment

• hugovanmeijeren
                  • Oct 2004
                  • 1436

Originally posted by jens
                  verder zou ik het rack eens netjes indelen en een pluggenstrip aan de voorkant maken. ten eerste werkt het veel makkelijker, het is neter en overzichtelijker, en je hoeft niet meer achter in je rack te klooien.
                  Ook de ruimte tussen je amps lijkt me niet echt nodig, en al vind je dat zelf wel prop er dan een ventilatie strip tussen en geen kier van een 1,5 cm.
                  Je vergeet de wielen. Lijkt mij eerlijk gezegd ook niet geheel overbodige luxe bij een amprack...

en een paar safety kabels om je racken heen, is ook een kleine moeite.
                  Safety's om racken (=flightcases)?????

@Desda: Had je een continue loopje op je ledparren staan, of deed je er iets anders mee?

Groeten Hugo
                  Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• flash-a-new-generation
                    • Nov 2006
                    • 228

setje ziet er op papier idd zeer netjes uit.. maar jou indeling vind ik persoonlijk een beetje vaag. de CDJ'S????? dat kan zo toch nooit fijn werken?? misschien voor vervoer handig maar om er "live" mee te mixen

ik heb ze gewoon naast de mixer in een case zitten, dat is ook veel overzichtelijker. verder ziet het er gelikt uit.
                    EAW SB850 en DVA T-4 array:D

Comment

• Speakertje
                      • Mar 2005
                      • 462

Originally posted by SPS
                      Hey Sander,

Onder je ZX1-tjes doet de SB122 het prima hoor!
                      Kun je zelfs rechtstreeks een paaltje in kwijt. Geen statief nodig!

Afhankelijk van je toepassing zou ik toch de zx1-tjes dan een condensatortje geven om al te veel laag (en dus excursie) in de zx-1 te voorkomen.
                      Heb al meerdere stukken zx-1 speakers gezien uit EEN toepassing. Konusrand gescheurd na jaartje gebruik....

Paul.
                      Ga ik in het zelfbouw forum even op verder
                      M.v.g. Sander
                      Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
                      Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• jens
                        • Aug 2004
                        • 1067

Originally posted by hugovanmeijeren
                        Je vergeet de wielen. Lijkt mij eerlijk gezegd ook niet geheel overbodige luxe bij een amprack...

Safety's om racken (=flightcases)?????

Groeten Hugo
                        ok ok een fourbar led par 64 dan

of in mijn "volksmond" ook wel een rack parren genoemt

Comment

• Desda
                          • Mar 2004
                          • 17

Allereerst dank voor de reacties tot dusver, er zijn blijkbaar nog genoeg puntjes waar we verbetering kunnen aanbrengen.

Betreft de CDJ's; de reden dat we ze zo hebben staan is dat we de ruimte aan weerszijden van de mixer regelmatig nodig hebben voor draaitafels. Het ziet er misschien in eerste oogopslag wat onhandig uit, maar zowel de eigen ervaring als die van andere DJ's die op onze set draaien leert dat het in de praktijk geen problemen oplevert. Ook de schermpjes zijn overigens prima af te lezen, tenzij je langer dan 2,20m bent.

Betreft de LED-parren; die hadden we gewoon in een loopje staan met de speed-fader bijna op nul. Zoals al eerder werd opgemerkt was het meer een vorm van aankleding dan dat er daadwerkelijk iets uitgelicht moest worden.

Bart

Comment

• Stage-Q
                            • Sep 2007
                            • 389

enne de cases ? :P

kun je wat met de tips van de mede-forummers ?

ben het er wel mee eens,

stripje aan de voorkant en wielen eronder.

Amp. cases wil je eigenlijk gewoon niet tillen.
                            Mag ik wat meer laag in 't hoog?

Comment

Working...