Laat hier je promo film zien

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Hoelang mag dan een promofilmpje duren volgens jullie ?

sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• LJKEVIN
      • Dec 2005
      • 426

Originally posted by vasco
      Sis, zit goed in elkaar maar duurt veel te lang.

Rolanddeg, meer dan 3 minuten kijken naar lasers vanuit dezelfde camerapositie, borring. Dit is alleen leuk voor mensen als LJKevin die g**len op laser.
      Naast dat je me persoonlijk niet kent, en dan niet weet wat ik mooi vindt, en wat niet.. ben ik het wel met je eens dat het saai wordt (als het een promofilmpje moet zijn).
      Dan is het leuk om te switchen tussen verschillende camera posities...

Maar de show in combinatie met de showmuziek spreekt mij wel aan.
      (Al waren het een stel movingheadjes.. gaat me om de timing.. die ik gewoon mooi/goed vindt)

Maar inderdaad.. een promofilm, dat dan weer niet!
      Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

promofilm pakkend houden,
        verschillende cameraposities, met verschillende locaties,

20 tot 30 seconden zou ik zeggen..
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• sis
          • Jul 2003
          • 3305

Originally posted by Upgrading your system
          promofilm pakkend houden,
          verschillende cameraposities, met verschillende locaties,

20 tot 30 seconden zou ik zeggen..
          Ik vraag mij dan af of je wel zakelijk genoeg bent ?
          op 30 sec kan je niks laten zien, of ben ik nou helemaal zot ?
          sis
          Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• lightzone
            • Oct 2006
            • 261

het is een promofilmpje , geen reclame op tv...

mag van mij ongeveer 1:30 duren
            jumping is not a crime

Comment

• vasco
              • Oct 2003
              • 2567

Originally posted by LJKEVIN
              Naast dat je me persoonlijk niet kent, en dan niet weet wat ik mooi vindt, en wat niet...
              Is waar maar ik reageerde dan ook voornamelijk op de inhoud van het andere bericht en niet op jou als persoon. Was ook zeker verder niet persoonlijk bedoelt.

Ik denk dat een promo, mits goed en flitsend, maximaal 2 minuten mag duren. Daarna ben je toch wel snel de aandacht kwijt van de kijker is mijn ervaring.

Comment

• rolanddeg
                • Nov 2004
                • 337

Originally posted by JeroenVDV
                Hey Roland,

Jij werkt voor Jan Kruithof?
                Ik werk helemaal voor Jan ja! Ik ben z'n 'uitvoerend technicus'... Ken je hem?

En verder is het filmpje ontworpen om te laten zien wat een laser kan, en niet om te vertonen hoe goed we wel niet kunnen filmen. Door een lasershow heen lopen gaat niet helemaal werken... Met dit filmpje willen we laten zien hoe de timing kan zijn, en dat laser méér is dan alleen een beetje heen en weer flitsen.
                Last edited by rolanddeg; 18-09-07, 17:19.

Comment

• Upgrading your system
                  • May 2003
                  • 1684

Mannen,

even een reactie..

Ik ben van mening dat een promofilmpje je moet pakken, je kijkt ervan op .. de naam blijft hangen en je vindt het jammer dat het weer is afgelopen en kijkt hem nogmaals..

dat gaat niet lukken bij een filmpje van deze duur..

Maar dat is zoals ik ertegen aankijk. het moet niet vervelen.. en dat heb je al snel na een bepaalde tijd..
                  ik vindt die 30 seconden lang genoeg (mischien bij bedrijven met verschillende diensten iets langer (wanneer het om een licht-geluid en av bedrijf gaat) maar langer dan een minuut zou ik het niet maken..

maar nogmaals, dat is mijn mening
                  Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• JeroenVDV
                    • Mar 2004
                    • 963

Originally posted by rolanddeg
                    Ik werk helemaal voor Jan ja! Ik ben z'n 'uitvoerend technicus'... Ken je hem?
                    Yep, paar keer aan de telefoon gehad de laatste tijd. Heb zo'n beetje dezelfde interesses als Jan ((dance)muziekproductie, studio-techniek, lasers).
                    Creating shows beyond Imagination

Comment

• hugovanmeijeren
                      • Oct 2004
                      • 1436

Originally posted by lightzone
                      het is een promofilmpje , geen reclame op tv...

mag van mij ongeveer 1:30 duren
                      Is het doel van een promofilmpje dan niet hetzelfde als van een tv reclame?

Ik ga mee met Upgrading your system... Te lang wordt echt saai...

Toch moet ik zeggen dat ik het filmpje uit de OP wel goed vond... Beetje inkorten, en die afgrijselijke(!!!) titels eruit en kan best nog wat worden...

Groeten Hugo
                      Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• lightzone
                        • Oct 2006
                        • 261

Originally posted by hugovanmeijeren
                        Is het doel van een promofilmpje dan niet hetzelfde als van een tv reclame?

Groeten Hugo
                        het heeft dezelfde inhoud , maar het hoeft niet na 30 sec al afgelopen te zijn.
                        jumping is not a crime

Comment

• Stoney3K
                          • Sep 2007
                          • 1399

Net het filmpje van TNT bekeken, paar opmerkinkjes:

* Opbouw time lapse is voor ons als techniek-fiepers natuurlijk ontzettend leuk. Beeldtechnisch is er dan ook niks mis mee, maar een klant interesseert dat niet zo enorm veel. Desalniettemin zal het ongetwijfeld een enorm karwei geweest zijn (en enkele tientallen GB's aan harddiskruimte) om dat filmpje te draaien

* Muziek is niks mis mee. Hoewel Pakito een beetje afgezaagd begint te raken, is het wel grandioos herkenbaar en lekker uptempo. Thumbs up!

* Ik ben het met bovenstaand eens, we zien (als klant) iets te veel equipment. Leuk dat je een ShowTec lichttafeltje en een laptop met Virtual DJ hebt lopen (niks mis met die gear overigens!!) maar dat interesseert ons als klant redelijk weinig. Als collega is een 'kijkje in de keuken' dan weer wel leuk

* Probeer volgende keer een tweede camera te regelen. één camera naar het publiek, één op de DJ, en je kunt al behoorlijk wat meer met switchen.

* Die titels zijn (zoals al gezegd) enigsins nep ... leuk om te maken, maar voor een klant minder boeiend.
                          First make it work, then make it look pretty!

Comment

• DJ_MERiNOS
                            • Dec 2005
                            • 12

Originally posted by DJ_matthias
                            Picasa Web Albums - KLJ Zoersel - Filmpje oudej...

filmpje dat ik eens gemaakt heb, in eerste instantie voor KLJ zoersel maar staat nu ook op de site van de verhuurfirma het was dus niet onmiddelijk als promofilmpje gemaakt!! ik had enkel movie maker 2 en wat effecten van Nero ter beschikking
                            voor mij zit er wel een kippenvelmoment in op 2.00 min (opbouw naar climax + publiek dat losgaat)

de belgische forummers herinneren het zich misschien nog wel: in de nacht van 30 naar 31 december was hier de tent weggewaaid waarin normaal oudjaar zou gevierd worden. Op een goeie halve dag was alles verhuisd van de tentlocatie naar een nabij gelegen zaal en daar weer opgebouwd. Buiten enkele gekneusde ledtubes(en de gehele tent) was er aan het materiaal geen schade.
                            en of ik het mij nog herriner (ben van halle-zoersel)

ik heb het wel even wat gevolgd en zijn toen nog in de zaal binnen geraakt.

op het filmpje vindt het indrukwekkender er uitzien als toen in de zaal.
                            op oudjaar zelf had ik een redelijke "lege" indruk van het licht.
                            DJ MERiNOS

Comment

Working...