Feestje 28 april 2007
Collapse
X
-
Labels: None
-
Ik zou wat aan de uitstraling werken..(zijn namelijk ook mee bezig)
daar moet je denken aan.. 4 parren of 8 op statief oid, of bijvoorbeeld een simpel lichtbruggetje waar aan je het licht mooi aan kunt ophangen.. en ook zou ik kijken voor fatsoenlijk geluid.. want dit is eigenlijk gewoon een mengelmoes van verschillende speakers, denk niet dat dit echt klinkt ofwel?..
nouja ik wens jullie veel succes met de drive in showUiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen! -
uit de speakers komt een goed geluid, de mensen kwamen na het feest zelf naar ons toe om te zeggen dat ze niet wiste dat er zulk goed geluid uit zulke 'oude' speakers kwam
Last edited by dj_distortion; 20-05-07, 17:35.[CENTER]stroom moet vloeien[/CENTER]Comment
-
Misschien is een waterpas een handig instrument voor jullie? Een statief dat zo schuin staat... Een tikje en het ligt om?
Mja, jullie zijn beginners (ik ook), maar bij het begin mag je toch je set een klein beetje verzorgen? B.v. zwarte bekabeling gebruiken in plaats van witte, een beetje symmetrie in je set brengen...
Wel leuk dat jullie al een soort van meubel hebben.
Oja: waar zie je die luidsprekers waar iedereen het over heeft? Gebruikten jullie die stereoluidsprekertjes die je half onderaan ziet?Comment
-
de stroboscoop staat naar boven gericht omdat het feest voornamelijk voor mensen van 40 tot 60+ en die het niet zo fijn vonden als de strobo recht in hun gezicht scheen.Originally posted by STINOwaarom staat die stroboscoop naar boven gericht?
het statief hang idd scheef alleen staat sterk genoeg zodat hij niet om kan vallen
@StijnS ja de zwarte luidspreker op de 3e foto rechts onderaan, aan de linkerkant staat nog een luidspreker en naast de zwarte (buite de foto) nog een bruineLast edited by dj_distortion; 20-05-07, 18:24.[CENTER]stroom moet vloeien[/CENTER]Comment
-
Met zo'n geluidsset ben ik erg bang dat je naam alle eer aandoet.Originally posted by dj_distortion@StijnS ja de zwarte luidspreker op de 3e foto rechts onderaan, aan de linkerkant staat nog een luidspreker en naast de zwarte (buite de foto) nog een bruine
Misschien toch maar sparen voor iets fatsoenlijks?
Groet, Rob.All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
Je kunt de luidsprekers beter zien bij hun op de site..Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!Comment
-
ik wil niet vervelend doen, enkel wat tips geven
die site trekt nou niet echt klanten aan. al ik op zoek zou zijn naar een drive in en ik kom op jullie site ( compleet met iritante reclame en alles ) dan zoek ik nog eve verder.
en ja je kan wel zeggen dat het geluid goed is. maar beter kan het zeker.
o ja. een fatsoenlijk statief en échte parren zijn eventueel ook wel leuk.Comment
-
Mee eens, je kunt beter een par 56 set kopen dat kost nog geen 150 euri het is niet het beste kwaliteit maar het is okéUiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!Comment
-
ik heb jullie raad opgevolgd en bij de lokale winkel een lichtbrug besteld namelijk: Velleman Components n.v.
ook gaat een vriend van mij waarmee ik de drive in samen doe nieuwe speakers kopen namelijk: Velleman Components n.v. of deze Velleman Components n.v. daar twijfeld hij nog over.
over de site heb je helemaal gelijk met die irritante reclame ik ben ook al aan het zoeke naar een webdomein met wat webhosting in de buurt.[CENTER]stroom moet vloeien[/CENTER]Comment
-
verwacht maar niet teveel van die lichtbrug...Originally posted by dj_distortionik heb jullie raad opgevolgd en bij de lokale winkel een lichtbrug besteld namelijk: Velleman Components n.v.
ook gaat een vriend van mij waarmee ik de drive in samen doe nieuwe speakers kopen namelijk: Velleman Components n.v. of deze Velleman Components n.v. daar twijfeld hij nog over.
over de site heb je helemaal gelijk met die irritante reclame ik ben ook al aan het zoeke naar een webdomein met wat webhosting in de buurt.
heb hier op het forum al veel minder goede verhalen gelezen over die laddertrussjes!
koppelingen van plastic = zo kapot
laag draagvermogen
niet zo veilig(??)
moeilijk tot niet uit te breiden als je ooit groter gaat
...we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!Comment
-
Zo'n lichtbrug van velleman is echt niks, plastice koppelinge en die kunnen niks hebben.. Ik zou echt geen geluid halen van velleman/ HQ Power,, dat is de grootste brak die er is, geloof me je zult er spijt van krijgen voor de zelfde prijs kun je nog iets beter krijgen JB Systems of DAP, Omnitronic oid..
maar ja ik ben ook begonnen met kl*te geluid, nu hebben we toch een betrouwbaardere set aangeschaft, je legt er wel wat meer stuivers voor neer maar dan heb je wel beter kwaliteit.. en heb je al gekeken naar een amp?Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!Comment
-
En vergeet de statiefjes voor onder je speakers niet...
Regards, Rob.All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
de bestelling van de lichtbrug heb ik al afgezegd als het waar is wat jullie zegge(zal wel) dan kan ik hem beter idd niet kopen
er is hier maar 1 winkel in de buurt die licht en geluid spulle verkoopt en die verkoopt dinge van velleman en hq power en de pa van een vriend van mij die de speakers wil kopen vind het handiger als de winkel in de buurt zit zodat als er iets kapot is je gemakelijk terug naar de winkel kan en voor dat je iets koop het eerst kunt beluistere[CENTER]stroom moet vloeien[/CENTER]Comment

Comment