Karaoke show (5 mei)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DjFx
    • May 2004
    • 307

Karaoke show (5 mei)

Mensen,

5 mei had ik een karaoke show, zeer gezellig echt iets wat ik geweldig vind. Maar dat is persoonlijk . Mijn taak was ook de bediening, eerst wat kids die gingen 'karaokeen' en tussendoor dachten er toch een paar volwassene te kunnen zingen.

Foto's zeggen meer dan 1000 woorden

- De techniek
    - De show
    - De presentatie
    - Een karaoke act
    - Nog een act
    - Met zijn alle!
    - De jan smitjes in een uitverkochte zaal in Kats :lol:
    - En meezingen mag zelfs uit de zaal
    - Wat gezelligheid met dansen
    - Ook voor de jeugd
    - Gek doen

Nouja ik kan zo nog wel ff doorgaan. Wil je meer klik je maar HIER!

Opmerkingen, wat zou anders kunnen/beter, etc etc

Groet,
    Patrick
    Last edited by DjFx; 07-05-07, 17:56.
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

Ah Karaoke tijd!

Altijd gezelli dat dronken meelallen

Welke karaoke dvd's gebruiken jullie?
    Ik maak gebruik van http://www.nieuwsbrief.licht-geluid....dvd_titels.pdf

Maar zoals je ziet zijn dat bijna allemaal NL titels, ben dus erg benieuwd naar jullie aanbod.

Comment

• LJKEVIN
      • Dec 2005
      • 426

Ik kan niet precies zien welke tv's je gebruikt, maar een dergelijke splitter die jij gebruikt voor je scarts die verdelen je beeld, waardoor je beeld vaak erg achter uit gaat.. had jij hier geen last van ???
      Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• DjFx
        • May 2004
        • 307

Voor de mensen die geintresseerd zijn in de karaoke lijst klikt u hier

We maken inderdaad gebruik van een scratsplitter/switch, zou geen andere betaalbare oplossing zo 1, 2, 3 weten. Achteruit gang van het beeld valt te verwaarloze (lees vrijwel onmerkbaar).

TV's waren inhuur, JVC beeldbuizen. Ben nu langzaam aan het kijken voor eigen TV monitortjes.

Opmerkingen wat eventueel beter kan?

Comment

• ralph
          Banned
          • Aug 2000
          • 2649

Vraagje over j titel aanbod, werk je alleen met dvd of ook met laserdisc?

Ik ken de sunfly titels alleen maar uit het laserdisc tijdperk, ben benieuwd of jij ze op dvd hebt!

Comment

• DjFx
            • May 2004
            • 307

Gewoon op DVD? Zijn gewoon te koop bij music store, volgens mij ook na lang zoeken bij de mediamarkt maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Wij werken alleen met DVD spelers, wil binnenkort overstappen op Numark VJ 01's zodat ik tenminste kan zien wat ik doe

Comment

• 4uss
              • Aug 2005
              • 578

Originally posted by DjFx
              We maken inderdaad gebruik van een scratsplitter/switch, zou geen andere betaalbare oplossing zo 1, 2, 3 weten. Achteruit gang van het beeld valt te verwaarloze (lees vrijwel onmerkbaar).
              Als je kwaliteit niet achteruit gaat is het niet erg. Ik heb echter de ervaring dat de kwaliteit (en vooral de helderheid van het beeld) wel achteruit holt als je een videosignaal gewoon met een T-stukje split (en die scartblokken doen volgens mij niet echt anders).
              Voor live-video (zwik camera's aan een switcher) heb ik dat ooit geprobeerd (dus vanaf camera een lijn naar de regie, en daar splitten naar een preview monitor en de switcher) maar dat heb ik snel weer overboord gegooid.
              Daarna een keer bij een webshop van die goedkope splittertjes gekocht voor in de auto, voor iets van 15 euro per stuk, 1 in, 4 uit. Ook geen succes, wel beter dan direct splitten, maar nogsteeds een signaalverlies, mijn mixer is nogal kieskeurig.
              Vervolgens langs de lokale TV-boer gegaan, en net zolang doorgevraagd tot je de man voor je krijgt die er ook nog echt verstand van heeft. Hier hebben we een 1 naar 4 splitter gekocht, netjes met BNC-connectoren, in een metalen behuizing, interne voeding met een nette kabel er aan, voor maar 20 euro. Hier zit ook een schakelaar op om het signaal wat op te peppen (meer te versterken). Deze werken perfect, en inmiddels hebben we er 5 van draaien. Helaas... ze zijn merkloos... (voor zo ver ik weet), dus ik heb geen typenummer of iets.

Duur hoeft het dus niet te zijn! Het split alleen video, maar voor audio gebruik je neem ik aan toch niet de speakertjes in de TV, dus dat maakt niets uit.

PS: die autovideosplitters mag iemand op komen halen als er iemand zo gek is om er nog tijd in te steken.

Comment

• LJKEVIN
                • Dec 2005
                • 426

Originally posted by 4uss
                Als je kwaliteit niet achteruit gaat is het niet erg. Ik heb echter de ervaring dat de kwaliteit (en vooral de helderheid van het beeld) wel achteruit holt als je een videosignaal gewoon met een T-stukje split (en die scartblokken doen volgens mij niet echt anders).
                Voor live-video (zwik camera's aan een switcher) heb ik dat ooit geprobeerd (dus vanaf camera een lijn naar de regie, en daar splitten naar een preview monitor en de switcher) maar dat heb ik snel weer overboord gegooid.
                Daarna een keer bij een webshop van die goedkope splittertjes gekocht voor in de auto, voor iets van 15 euro per stuk, 1 in, 4 uit. Ook geen succes, wel beter dan direct splitten, maar nogsteeds een signaalverlies, mijn mixer is nogal kieskeurig.
                Vervolgens langs de lokale TV-boer gegaan, en net zolang doorgevraagd tot je de man voor je krijgt die er ook nog echt verstand van heeft. Hier hebben we een 1 naar 4 splitter gekocht, netjes met BNC-connectoren, in een metalen behuizing, interne voeding met een nette kabel er aan, voor maar 20 euro. Hier zit ook een schakelaar op om het signaal wat op te peppen (meer te versterken). Deze werken perfect, en inmiddels hebben we er 5 van draaien. Helaas... ze zijn merkloos... (voor zo ver ik weet), dus ik heb geen typenummer of iets.

Duur hoeft het dus niet te zijn! Het split alleen video, maar voor audio gebruik je neem ik aan toch niet de speakertjes in de TV, dus dat maakt niets uit.

PS: die autovideosplitters mag iemand op komen halen als er iemand zo gek is om er nog tijd in te steken.
                Dit soort apparaten zijn bij Salland automatisering te Raalte te koop.
                (voor VGA signaal.)
                Ik ga er vanuit dat deze ook wel voor andere kabels te koop zijn bij hun.
                Salland Automatisering | Webwinkel | www.SallandAutomatisering.nl
                Last edited by moderator; 24-05-07, 08:45.
                Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• DJ Ronald
                  • Feb 2007
                  • 31

Originally posted by ralph
                  Ah Karaoke tijd!

Altijd gezelli dat dronken meelallen

Welke karaoke dvd's gebruiken jullie?
                  Ik maak gebruik van http://www.nieuwsbrief.licht-geluid....dvd_titels.pdf

Maar zoals je ziet zijn dat bijna allemaal NL titels, ben dus erg benieuwd naar jullie aanbod.
                  kan je die allemaal hier huren?
                  Zoja, waar kan ik die dvds vinden, moet binnenkort een karaoke doen

groeten,
                  Ronald
                  Drive-In Show: http://www.musicsdream.co.cc

Comment

Working...