Core Scene Investigation

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJP-BIM
    • Jan 2004
    • 289

jeetje.

als dat gezellig moet zijn...

Ik zie veel niet losgegaande mensen, op ook nog eens zware pokkemuziek.

maar voor de rest kwa apparatuur wel leuk
    bimshowequipment.nl

Comment

• Tom van Kameren
      • Oct 2006
      • 57

Waarom zijn er drie filmpjes gepost, terwijl ze alledrie hetzelfde weergeven??

Het enige wat ik zie is: Alles wat er hangt knippert en draait op volle snelheid en volle intensiteit.
      Hoe kan een lightjockey het in zijn hoofd halen om paars, blauw, groen, rood en wit door elkaar te gebruiken?

Verder vind ik dat de moving heads tijdens de beweging erg veel naar het dak toe schijnen, in tegenstelling tot de dansvloer, waar het allemaal te beleven is.

Kortom: alles weinig genuanceerd en afwisselend. Maar misschien is dit wel juist wat bij de muziek past.

Tom
      Tom Spaan
      StoreQ operating

Comment

• DJ nn
        • Jun 2006
        • 489

Net feestje, jammer van de opkomst idd...
        En ik moet ook zeggen: wat een mooie cases !!!
        mooi zwart weinig of geen krassen op je profielen, ...
        zeeeer net !!! (pas nieuwe ?)

grtzzz DJ nn
        ... the sound of silence...

Comment

• LJKEVIN
          • Dec 2005
          • 426

Ey, Wim, leuk klusje joh..

1 ding waar ik op inspring op je reactie, dat is dat ik deze macs niet bepaald (net als mac 250) erg snel kan vinden..

Opzet van licht is echt mooi gedaan...

Wacht op het materiaallijstje...:P Hangt zo te zien erg vol...

Succes~!!!!!~
          Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• Jamm
            • Mar 2006
            • 41

Waarom zijn er drie filmpjes gepost, terwijl ze alledrie hetzelfde weergeven??

Het enige wat ik zie is: Alles wat er hangt knippert en draait op volle snelheid en volle intensiteit.
            Hoe kan een lightjockey het in zijn hoofd halen om paars, blauw, groen, rood en wit door elkaar te gebruiken?

Verder vind ik dat de moving heads tijdens de beweging erg veel naar het dak toe schijnen, in tegenstelling tot de dansvloer, waar het allemaal te beleven is.

Kortom: alles weinig genuanceerd en afwisselend. Maar misschien is dit wel juist wat bij de muziek past.

Tom
            Ja ben ik met je eens. 2 zalen met 3 mensen (waarvan 1 alleen de sound), en wanneer een van ons paar plaatjes schoot (of filmpje!) was het net ff wat minder. Dan al niet, het is niet een feestje waar er bepaald op gelet wordt! Organisatie vertelde naderhand dat het eigenlijk wel wat meer 'underground' mocht lijken, dus heb de man gezegt 'volgende keer paar flinke strobo's & that's it!' en dat vond ie nog niet eens een heel gek idee.

Het blijven aardige mensen !!

Net feestje, jammer van de opkomst idd...
            En ik moet ook zeggen: wat een mooie cases !!!
            mooi zwart weinig of geen krassen op je profielen, ...
            zeeeer net !!! (pas nieuwe ?)

grtzzz DJ nn
            Mwah zijn wel een 3kwart jaar oud, altijd met veel beleid gebruikt . mh cases zijn er minder aan toe, maargoed, worden ook vaker verhuurt, en dan weet je het wel!

jeetje.

als dat gezellig moet zijn...

Ik zie veel niet losgegaande mensen, op ook nog eens zware pokkemuziek.

maar voor de rest kwa apparatuur wel leuk
            Ja gezellig is wat anders! Alhoewel, voor en na het feestje was het erg gezellig!! En wat de een verstaat onder ....

Ey, Wim, leuk klusje joh..

1 ding waar ik op inspring op je reactie, dat is dat ik deze macs niet bepaald (net als mac 250) erg snel kan vinden..

Opzet van licht is echt mooi gedaan...

Wacht op het materiaallijstje...:P Hangt zo te zien erg vol...

Succes~!!!!!~
            Kev, misschien heb je gelijk, macs waarmee ik een vergelijking maakte hebben al de nodige jaren dienst gedaan. Was zeker leuk klusje, beleving opzich al wanneer je ff naar de wc ging daar, ik weet zeker dat sommige hier weten wat ik bedoel!
            Dankje, zal zo snel mogelijk ff een lijstje posten!
            Last edited by Jamm; 12-03-07, 22:38.
            't Is wat je er zelf van maakt!!

Comment

Working...