Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Heren,
Het gaat hier om een "productie" (om het maar zo te noemen) die door scholieren opgebouwd is, deze leerlingen werken dus niet dagelijks met materiaal en hebben aan 1 avondje dus niet genoeg. Beetje inlevingsvermogen is welkom.
Of het verstandig was om het door scholieren zelf te laten doen is een 2e punt. Ik hoor hier meerdere onveilige dingen voorbij komen wat mij vertelt dat hier lessen uit getrokken kunnen worden.
Miscchien volgende keer in samenwerking met een licht/geluidsbedrijf werken? dan weet je in ieder geval dat het veilig is, en leer je zelf ook nog eens een hoop!
uh, dr waren maarliefst 2 profesionele bedrijven aanwezig die avond. (een geluid en een licht) deze hebben alles in de gaten gehouden terwijl de "scholieren" opbouwde,
mischien is 3 dagen wat veel, maar 4 uur per dag ? en ondertussen nog wat lol maken en zo.. en zon duizen ballonen oplazen.
( k zal volgende keer vragen hoe dat zit met die tafels )
Die avond miscchien wel, maar ik neem aan dat ze niet elke trusspen en safety hebben nagekeken of dat wel goed zat.
Ik ken het wel hoor, heb zelf tijdens m'n middelbare school periode ook flink wat dagen(en nachten) heel onproductief, maar oooo zo gezellig doorgebracht op school om toneelstukken en feesten op te bouwen.
goeie oude tijd!
3 dagen bouwen??? pfff idd veel. met drie man hebben wij twee dagen achter elkaar in 2 1/2 uur een discotheek moeten opbouwen voor 600 pers. de scans konden dan mooi in de zaal blijven hangen, maar de desk, geluid en front truss moesten afgebroken worden. hierbij hebben wel moeten zweten, zondermeer maar het resultaat mag er weze al zeg ik het zelf
voor foto's kun je op een site kijken: Jeugdoavenden De Huibuuke Overloon
er staan verschillende foto's op van crew, acts en public. bij public kun je het overal beeld het beste zien. indien er interesse is kan ik wel een lijstje posten met gebruikte spullen.
3 dagen bouwen??? pfff idd veel. met drie man hebben wij twee dagen achter elkaar in 2 1/2 uur een discotheek moeten opbouwen voor 600 pers. de scans konden dan mooi in de zaal blijven hangen, maar de desk, geluid en front truss moesten afgebroken worden. hierbij hebben wel moeten zweten, zondermeer maar het resultaat mag er weze al zeg ik het zelf
voor foto's kun je op een site kijken: Jeugdoavenden De Huibuuke Overloon
er staan verschillende foto's op van crew, acts en public. bij public kun je het overal beeld het beste zien. indien er interesse is kan ik wel een lijstje posten met gebruikte spullen.
ja er werd op een groot doek achter de desk vanuit achter geprojecteerd. dat gaf wel een gaaf effect. de site heb ik niet gebouwd en ik weet ook niet wat de bouwer allemaal ermee heeft gedaan.
maar de avond was geslaagd, en we hadden volle bak.. volgend jaar kijken we wel weer wat er gaat gebeuren.
Volgensmij zie ik daar op de foto duidelijk een gae stackje staan, trok dit het wel met het geluid een dubbel 18" per kant met daarop een dubbel 12 +2" top luikt mij een beetje heel weinig voor 1500man, groeten arie
Volgensmij zie ik daar op de foto duidelijk een gae stackje staan, trok dit het wel met het geluid een dubbel 18" per kant met daarop een dubbel 12 +2" top luikt mij een beetje heel weinig voor 1500man, groeten arie
beste arie,
ik de zaal waren zn 400 personen. er stonden twee geluidsetjes de ene was een actieve mackie set bestaande uit SA1530z en twee SRS1500. de tweede set was met RCF subjes 18" frontloaded en twee maal JBL/beyma top. erachter hangen twee QSC plx 3002 meen ik. de tweede set is al goed voor 500 pers. maar omdat hij vorig jaar hard heeft moeten werken hebben we er een mackiesetje bijgezet en in de zaal zelf nog wat ondersteuning. nu hadden we ruim genoeg.
Comment