Licht jongerenfeest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • spd
    • Jun 2005
    • 68

Originally posted by lightzone
    ziet er leuk uit , alleen die parren vind ik lelijk opgehangen
    maar met dat 2e barretje zal het wel een stuk netter zijn.

maar was die rookmachine niet een beetje te klein voor die zaal?
    (lijkt mij een grote zaal)
    Rookmachine was inderdaad te klein. We zijn vanplan binnekort een nieuwe aan te schaffen, wat voor een hebben we totaal nog geen idee van.

Comment

• spd
      • Jun 2005
      • 68

Originally posted by moderator
      Als je wil zeiken: wc, als je wat zinnigs te melden hebt: de reageerknop.

Graag enig niveau...

Inhoudelijk nog even, want dat was ik inm mijn vorige reac tie vergeten:

Was het de wens van de klant om die statieven zo ver naar achteren op het podium neer te zetten?

Met scans in een enkele truss die over een dj ligt is het altijd erg summier qua bewegingen, als je zoals nu, ook nog eens erg ver naar achrteren staat wordt het helemaal moeilijk om met je licht een beetje de zaal in te komen.

Hoop tijd nodig gehad met aansluiten denk ik?
      Ziet er niet uit als een plug&play setje.

Kleurkeuze? Was dit een carnavalsdingetje ofzo?

edit: tiepo
      Lichtbrug stond zo, vanwege de klant het wou en hij was te lang om verder naar voren te zetten. paste er niet tussen.
      We zijn ongeveer een uurtje bezig geweest met opbouwen en aansluiten.
      Kleurkeuze's moeten we nog even aan werken en uitbreiden.

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

Jongens, hartstikke leuk allemaal, maar ben ik nu de enige die vind dat dit in het Drive-In show forum hoort te staan ?? Net in het productie-forum ook al zo'n disco dingetje zien staan, vind dat persoonlijk niet helemaal geweldig... Let's stick to the topics...
        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• salsa
          • Jan 2007
          • 1315

Ik neem aan dat de OP-er een jonge beginner is en het heel serieus neemt.Zo serieus dat hij oprecht aan ons vraagt wat wij ervan vinden.
          Wij reageren soms veel te serieus en soms lijkt het erop dat de 'reageerders' de meest geweldige shows waar ook ter wereld hebben verzorgd, blijkt dan uit hun reacties....vergeten we niet dat we allemaal eens een keer begonnen zijn???

Het 'doorhangen' van de truss kan je voorkomen als je de twee statieven iets meer naar elkaar toe zet.
          Probeer te voorkomen om de Parren op een 'kluitje' te hangen, ga eens kijken voor wat meer kleurfilters, kabels kan je ook verbeteren maar dat is al veel verteld.

TIPS;

- Ga naar de markt en koop een rol zwarte doek
          - Koop zwarte 'ducktape'
          - Zorg voor meer kleurfilters, vraag bij muziek shops, toneel verenigingen enz,enz..
          - GA VOORAL ZO DOOR!!!!!!

Paco
          [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

Paco, je geeft hier eerst een verhaaltje over het feit dat we allemaal niet zo moeten muggenziften en vervolgens geef je hetzelfde commentaar als div andere mansen reeds hebben gedaan, kan ik niet zo rijmen.

verder.. Doorhangen.. ik ga het nu nog 1 keer uitleggen, en daar moeten jullie het mee doen.

ik heb al verteld dat ik me kan vergissen maar dat het geheel naar mijn gevoel (vooral op de eerste trusskoppeling links wat erg doorhangt.
            statieven naar elkaar schuiven is leuk, en op het oog staat je reck mischien wel recht, maar het betekend dat er een verzwakking in het koppelsysteem zit. Uitgesleten eitjes, pennen of gewoon niet goed vastgezet.
            natuurlijk kan ook de truss krom zijn, het nog een ouderwets buisjessysteem zijn of ik vergis me gewoon.

moraal van dit verheel, kijk even kritisch naar je truss, mischien is het zo opgelost, mischien moet je nieuwe truss op je investeringslijst zetten of mischien is er niets aan de hand en lijkt het slechts krom.

hoe het ook zij, reacties als statieven dichter bij elkaar zetten is pure bull.
            hierin heb je gelijk op 12 meter, maar op 4/6 meter is het onzin, dat moet stijf genoeg zijn voor die paar lampjes die hierin hangen.
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• salsa
              • Jan 2007
              • 1315

Beste hierboven Upgrading your system

Ik kraak niemand zo hard af als menig forumlid soms wel doet en als ik commentaar heb is het altijd positief bedoeld...
              Daar laat ik het maar bij.

Paco
              [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• ralph
                Banned
                • Aug 2000
                • 2649

Afkraken?

Als je dit stukje truss zo ziet liggen dan lijkt de deflectie meer dan normaal bij deze overspanning.
                Mogelijke oorzaak:
                1. Trussdelen zijn krom.
                2. Niet alle koppelingen zijn gebruikt ( zou echt dom zijn)
                3. Dit is een nromale deflectie voor deze belasting van dit trusstype.

In de gevallen 1 en 2 is het een geval van niet zo'n bijster slimme aktie van de persoon die dit heeft geconstrueerd.
                Bij gevalletje 3 is het jammer dat deze truss die eigenschap heeft, en voor een ieder afzonderlijk de keus of dit voldoet aan zijn/haar esthetische maatstaven.

Comment

Working...