Nieuwjaarsborrel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DjFx
    • May 2004
    • 307

Nieuwjaarsborrel

Ons eerste showtje van 2007, dak er helemaal af. Lekker lang uitgelopen, veel kaartjes kwijt geraakt en hoop goede reactie's van publiek, organisatie maar vooral me opdrachtgever. Zelf vond ik dat het lichtstatief op meest onlogische positie is opgebouwd. Mja.

Leuk zo'n inleiding, maar nu toch de foto's.
    Show
    De kernwoorden van deze avond waren duidelijk:
    veel drinken
    dansen
    maar ook:
    zingen!
    gek doen
    Feesten
    Wie zegt dat schuren voor jongeren is?

Yeah, was gezellig !
    We want more?

Graag opmerkingen en tips waar ik wt mee kan
  • lightzone
    • Oct 2006
    • 261

zeer leuk, maar was het feestje gewoon met de lichten aan?
    of was dat alleen voor de foto?

grtzz lightzone
    jumping is not a crime

Comment

• DjFx
      • May 2004
      • 307

Op de "show" foto staat zaallicht behoorlijk fel, later werdt dit gedimd. Maar eerlijkgezegd het was een hele verlichte zaal/kantine. Mja niet echt hinderlijk ofzo.

Comment

• hugovanmeijeren
        • Oct 2004
        • 1436

Ik zie dat jullie logo op de monitoren staan, is dat een reclame filmpje of heb je die vast op een DVD speler staan? (Als achtergrond bv.)

Groeten Hugo
        Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• DjFx
          • May 2004
          • 307

Originally posted by hugovanmeijeren
          Ik zie dat jullie logo op de monitoren staan, is dat een reclame filmpje of heb je die vast op een DVD speler staan? (Als achtergrond bv.)

Groeten Hugo
          Stukje karaoke, alle tijd dat er niet werd gezongen stond het logo erop. Anders werdt er een leuk stukje karaoke dvdtje afgespeeld op verzoek.

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Originally posted by DjFx
            ...alle tijd dat er niet werd gezongen stond het logo erop.
            Ja dat zien wij dus ook maar de vraag was of dat logo op een DVDtje staat wat je dan afspeelt of dat je het in het geheugen van de DVD speler hebt geflashed zodat dit altijd standaard de achtergrond is van je speler?

Comment

• hugovanmeijeren
              • Oct 2004
              • 1436

Originally posted by vasco
              Ja dat zien wij dus ook maar de vraag was of dat logo op een DVDtje staat wat je dan afspeelt of dat je het in het geheugen van de DVD speler hebt geflashed zodat dit altijd standaard de achtergrond is van je speler?
              Correct. Daar was ik benieuwd naar.
              Als je het op een DVD hebt staan, zul je steeds het schijfje eruit moeten halen (tenzij je een computer of dubbele DVD speler gebruikt)...

Groeten Hugo
              Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• DjFx
                • May 2004
                • 307

Originally posted by hugovanmeijeren
                Correct. Daar was ik benieuwd naar.
                Als je het op een DVD hebt staan, zul je steeds het schijfje eruit moeten halen (tenzij je een computer of dubbele DVD speler gebruikt)...

Groeten Hugo
                Oooh zo,

Nee, het werkt ongv zo:
                Ik heb een scart switch gekocht (een philps dingetje), en hier heb ik een DVD speler op aangesloten, en een MP4 speler (voor de mensen die nog niet weten wat dat is, dat is een mp3 waar je ook films mee kun afspelen en foto's op kunt bekijken). Ik heb een foto op die mp4 gezet, en door een videosingaal kabel op een scartsplitter in me scartswitch

Zo kun je switchen tussen 3 videobronnen, je hebt meerdere uitgangen. Een goede goedkope oplossing dus!

Comment

Working...