Schoolfeest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Originally posted by Roeltej
    Bier op schoolfeest ?

Meestal zijn de feesten op school zelf voor onderbouw en gaat de bovenbouw de kroeg in...
    Hier in de buurt niet hoor, gewoon op school. Is lachen hoor, al die gasten die flink feest vieren.

maargoed, als dat op deze situatie niet slaat moet er cola in plaats van biergooisen staan
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• StijnS
      • Sep 2006
      • 173

Ik ben je foto's een beetje aan het afspeuren geweest, maar kan nergens vinden waar jij ergens met een kabel in de truss gaat. :P (Behalve dan op foto 2 naar het raam, maar dat kan toch niet alles zijn?)

Annyway: Ik vind het er erg net uit zien, ook mooi dat je alles zo in flightcases hebt ingebouwt.

Wat ik nog positief vind: waar ik al kabels op de grond zie liggen, heb je ze allemaal mooi vastgelegd met zwarte plakband: je bent eigenlijk een voorbeeld voor de anderen hier op het forum!

Enkel 1 vraagje: Hoe heb je die lampen bovenaan in die truss gekregen? Eerst opbouwen met truss op metertje hoog, en dan met 4 mensen optillen? Of had je een ladder?

Comment

• DJP-BIM
        • Jan 2004
        • 289

Originally posted by StijnS
        Ik ben je foto's een beetje aan het afspeuren geweest, maar kan nergens vinden waar jij ergens met een kabel in de truss gaat. :P (Behalve dan op foto 2 naar het raam, maar dat kan toch niet alles zijn?)

als ik het bekijk zie meerdere kabels lopen, dus zal wel dmx en meerdere 220 kabels zijn

Annyway: Ik vind het er erg net uit zien, ook mooi dat je alles zo in flightcases hebt ingebouwt.

Wat ik nog positief vind: waar ik al kabels op de grond zie liggen, heb je ze allemaal mooi vastgelegd met zwarte plakband: je bent eigenlijk een voorbeeld voor de anderen hier op het forum!

Enkel 1 vraagje: Hoe heb je die lampen bovenaan in die truss gekregen? Eerst opbouwen met truss op metertje hoog, en dan met 4 mensen optillen? Of had je een ladder?

simpel toch, eerst de vierkant op 4 statieven = laag, lampen erin statieven opdraaien truss poten eronder en voila.
        zie boven in de tekst
        bimshowequipment.nl

Comment

• decibelshow
          • Nov 2006
          • 27

t ziet er echt netjes uit hoor!

Comment

• djfrence
            • Jan 2005
            • 43

baan

ik ben wel jalours op je,
            maar je moet ook wel een dijk van een baan hebben omdat te kunnen betalen..
            hoe heb je dit gefinancierd.

Verder mijn complimenten.. volgende x moet je je topjes ook in die trussen knallen
            Robe(D)

Comment

Working...