Verjaardagsfeestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

Discussie wel of geen biertje, die doen wel wel een keer onder het genot van een biertje, dat is/wordt hier geen discussiepunt.
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• luc2366
      • Jul 2002
      • 1161

Originally posted by moderator
      Discussie wel of geen biertje, die doen wel wel een keer onder het genot van een biertje, dat is/wordt hier geen discussiepunt.
      zolang het maar geen Heineken of Amstel is is het voor mij allemaal goed

Liefst ook in de buurt van de grens aub

Comment

• Dr. Edie
        • May 2003
        • 671

Originally posted by boris_deckers
        Hij vraagt op m'n pc een wachtwoord??
        Hier ook.. En via de site naar 't fotoboek gaan fuckt al helemaal op met dat wachtwoord..
        Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• boris_deckers
          • Aug 2006
          • 58

Ik heb het wachtwoord!

user: citybeatz
          pass: fotoboek

Asjeblieft..!

Comment

• VERVALLEN

Waarom vraagt uw site naar een paswoord bij mij???
            Is niet echt bezoekers-vriendelijk lijkt me.

Comment

• DjFx
              • May 2004
              • 307

Originally posted by LJ-Martin
              Waarom vraagt uw site naar een paswoord bij mij???
              Is niet echt bezoekers-vriendelijk lijkt me.
              Zucht, het is ook niet standaard om daar een wachtwoord op te zetten, dit was even om de server e.d. stabiel te houden i.v.m. vakantie, mochten er problemen zich voordoen kon ik deze niet verholpen vandaar deze noodoplossing.

Fotoboek is trouwens weer toegankelijk,
              We zullen tevens ook gaan kijken naar een ander stabieler systeem dus wees gerust !

Originally posted by vasco
              On topic:
              DjFX, je bent lekker aan het groeien maar leg nu eens echt uit wat jou probleem was i.v.m. tijd. Dat beetje spul kan ik volgens mij in 20 minuten opzetten. Beetje heen en weer lopen kost ook wel tijd maar dan nog, hoe vaak moet je lopen voor dit beetje spul en de afstand moet wel enorm zijn geweest dan voor 20 minuten lopen. Er was ook niemand die je vriendelijk kon vragen even te helpen?

Misschien toch thuis eens een paar keer oefen met je set opbouwen en afbreken zodat je routine gaat krijgen?
              In het bier verhaal ga ik me niet mengen,
              Normaal gesproken lukt het ons om deze show ook wel in +/- 20 minuutjes inelkaar te bouwen, de afstand was behoorlijk ver.

Routine hebben we wel gekregen in de vakantie (elke week 2 a 3 klussen), natuurlijk "vergaat" dit wel met de tijd. Thuis opbouwen vind ik momenteel zonde van me tijd maar vind ik wel een behoorlijk goed idee!
              Last edited by DjFx; 20-10-06, 14:37.

Comment

• timleurink
                • Mar 2005
                • 121

Show ziet er netjes uit, maar waarom de keuze om niet alles te centreren. De opstelling is eerlijk gezegd niet mijn keuze.

Groeten Tim
                Last edited by moderator; 22-10-06, 15:17.

Comment

• Dj-Sjors

Hallo,

Hebben jullie geen meubel voor je drive in show, of hebben jullie deze thuis gelaten?

Verder ziet er strak uit en is het wel fijn werken met je cd speler zo in de case ?

Verder niks aan te merken alles netjes weggewerkt en ziet er prof. uit

Comment

• DjFx
                    • May 2004
                    • 307

Nee we hebben geen meubel, onhandig met vervoer en opslag.

Ik vind het wel handig werken, maar er gaat wat veranderen:
                    In die case komt een live-mixer. Vind ik een prima oplossing.

De dj effecten mixer komt in een 12" case, en er komen volgend jaar 2x cdj 800's ook in een aparte case. En dat zal wel wat lekkerder werken.

Patrick

Comment

Working...