Verjaardagsfeestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DjFx
    • May 2004
    • 307

Verjaardagsfeestje

Jaa gister mochten alle spullen van stal. Helemaal naar... ZUIDLAND ... 1 uur en 10 minuten rijden pff..

Diverse wijzigen voor ons ook even wennen. Maar alles kwam goed! Opkomst beetje maggertjes. Ook de tijd om op te bouwen was voor mijn gevoel veel te kort, we hebben de meeste tijd gelopen (ik haat grote afstanden bij uitlaadde :S ) Nou in iedergeval publiek tevrede, opdrachtgevester uitermate tevrede. Nou ik heb hier vrede mee

Show vanaf de zijkant gezien
    Vanaf recht voor, net voor dat we gingen afbouwen
    Stukje techniek

Feestje I
    Feestje II
    Feestje III
    Feestje IV

Materiaallijstje:
    Denon DN-X1500S MK II
    Gemini dubbele cd speler
    Sennheiser E835
    Akiyama koptelefoon.
    dB technologies Basic 400
    2x T4 met Par 64 zwart (gehuurd)
    GLP Scenestter 12/24
    2 laptops (1 met een zoekprogramma door de CD collectie, 1 om DVD e.d. af te spelen)
    Wat statieven, kabels en dat soort dingetjes

Opmerkingen?
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

ziet er mooi uit geen kabeltjes her en der!
    maar wat was de opbouw tijd?
    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• DjFx
      • May 2004
      • 307

We hadden +/- 45 minuten om op te bouwen. Hiervan hadden we ruim 20 minuten van gelopen. Zeer spijtig, we hebben met 2 man het opgebouwd met een redelijk tempo. Alles net op tijd af en draaide percies op de boekingstijd van 20:30 en geen minuut later . Daarna hebben we 10 minuten besteed aan afwerkingen, richten van parspots en alvast ons eerste biertje drinken die we wel verdient hadden. Onder genot van een playlist. En daarna zijn we maar begonnen en druppelde de hele familie binnen.

Comment

• DJ nn
        • Jun 2006
        • 489

ziet er netjes uit, mooi afgewerkt, maar je tiefje (verste van DJ) staat in mijn ogen nogal laag ... niet ?

en welk programma gebruiken jullie ? het lijkt wel op DSS DJ

grtzz DJ nn
        ... the sound of silence...

Comment

• DjFx
          • May 2004
          • 307

Staat nogal laag, mwah wel wat lager dan de andere maar niet op zijn laagst. Kon misschien wel wat hoger maar dat was er gewoon niet van gekomen.

Programma's die we hebben gebruikt
          Laptop I: Music Label 2006 en Top40 Dossier
          Laptop II: PC DJ FX,

Comment

• DJ nn
            • Jun 2006
            • 489

bedankt, maar heb nog bijkomende vraagjes over de programma's
            laptop1: zijn dit kant en klare gekochte programma's of zelfgemaakte (of laten maken) programma's ? (ben dus vanplan een database te maken met een zelfgemaakte VB-interface)
            laptop2: ik wist niet dat PCDJ ook mooie versies had ... (ik vinde de andere echt lelijk).

grtzz DJ nn
            ... the sound of silence...

Comment

• DjFx
              • May 2004
              • 307

Op laptop 1 staat een kant en klaar programma, dmv een database op het internet kun je cd's e.d. in laten "scannen", maar ook je hardeschijf. Zo kun je zoeken op stukjes tekst uit de track namen, albumnamen (klik je op album zie je de gehele inhoud).
              Jaa PC DJ, alleen de FX versie vind ik persoonlijk mooi. Al heeft deze ook veel effecten die je nooit zal gebruiken. Probeer de demo maar is een keer

Comment

• LJKEVIN
                • Dec 2005
                • 426

Leuk showtje,
                net afgewerkt,
                en volk vond het (zo te zien) gezellig..

Mooi showtje, mijn complimenten
                Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• luc2366
                  • Jul 2002
                  • 1161

Alles zit mooi in kistjes en geen overdreven lichtshow, dan vind ik 45min met 2 personen al ruim gerekend. Misschien investeren in een "duiveltje"?

Comment

• @ndrew
                    • Jun 2005
                    • 220

ons eerste biertje drinken
                    bier drinken kan niet he tijdens je werk
                    <laat het maar draaien>

Comment

• RonV
                      • Jul 2004
                      • 67

Originally posted by @ndrew
                      bier drinken kan niet he tijdens je werk
                      zullen wij eens het aantal forumleden gaan tellen die tijdens het werk wel eens een biertje nuttigen? Daaronder tel ik dan ook dj's.

opzich wel mooi nieuw topic van te maken
                      DOE MIJ MAAR QUEEN, MET UHH DIE VAN DE STOFZUIGER!

Comment

• beyma
                        • Oct 2002
                        • 1614

Sorry hoor, maar heb je echt te weinig aan drie kwartier om die paar dingen neer te zetten ??!

En twintig minuten lopen, had je geen karretjes/hondjes bij je ? (je kan ook dingen stapelen op je flightcase'en!!)
                        Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• boris_deckers
                          • Aug 2006
                          • 58

Hij vraagt op m'n pc een wachtwoord??

Comment

• vasco
                            • Oct 2003
                            • 2567

Originally posted by RonV
                            zullen wij eens het aantal forumleden gaan tellen die tijdens het werk wel eens een biertje nuttigen? Daaronder tel ik dan ook dj's.

opzich wel mooi nieuw topic van te maken
                            Sorry hoor maar ik denk dat de meeste (let op: meeste) het toch met @ndrew en mij eens zullen zijn dat je niet drinkt voor of tijdens je werk. Ben je klaar met de klus prima, doe ik en andere ook. Denk dat dit vrij algemene normen zijn die gelden hoor, je hoeft op een kantoorbaan, als garagemonteur of in de bouw ook echt niet tijdens je werk te drinken. Terwijl vooral die laatste groep wel bekend staat als er eentje lusten.

Ik denk dat jou telling vooral tussen de amateurs hoog zal scoren maar onder de pro's toch niet. Waarmee ik dan weer niet wil zeggen dat alle amateurs dit gedrag vertonen maar wel gewoon serieus met de klus bezig zijn. Je zal met het afbreken met je zotte kop maar een ongeluk veroorzaken, geen verzekering die jou meer dekt dan.

Oftewel, je eerste biertje heb je pas verdient als je klaar bent met je klus en niet na een beetje bouwwerk!
                            Als je hierna al een biertje hebt verdient moet je maar niet bij mij komen klussen want dan verdien je na het bouwen zeker gelijk een heel fust van 50 liter of zo.

On topic:
                            DjFX, je bent lekker aan het groeien maar leg nu eens echt uit wat jou probleem was i.v.m. tijd. Dat beetje spul kan ik volgens mij in 20 minuten opzetten. Beetje heen en weer lopen kost ook wel tijd maar dan nog, hoe vaak moet je lopen voor dit beetje spul en de afstand moet wel enorm zijn geweest dan voor 20 minuten lopen. Er was ook niemand die je vriendelijk kon vragen even te helpen?

Misschien toch thuis eens een paar keer oefen met je set opbouwen en afbreken zodat je routine gaat krijgen?
                            Last edited by vasco; 16-10-06, 12:58.

Comment

• luc2366
                              • Jul 2002
                              • 1161

Originally posted by beyma
                              had je geen hondjes bij je ?
                              is een nederlands hondje hetzelfde als een belgisch duiveltje?

Comment

Working...