nee, juist wel; het lijkt me juist erg veel vermogen. we hebben zelf ook zo'n set, dus vandaag mijn vraag hoe de versterkers precies zijn aangesloten op welke speakers?
Schoolfeestje
Collapse
X
-
Het setje stond in het begin van de avond inderdaad uit z'n neus te eten. Tegen het eind van de avond toch wel even op z'n donder gegeven.
Normaal draaien we daar met 2 subs per kant maar door klachten uit de buurtnu met nog maar 1 subje per kant.
Crown Macrotech 5000VZ zijn voor de subjes. Labjes op de toppen.
De topjes kunnen echt wel wat klappen hebben van de Labjes en de subs lusten helemaal wel een lekkere bak vermogen!Comment
-
Atomic -> Strobe Slow, Strobe Med, Strobe Fast, Strobe Blind
MX-10 --> Move slow, Move medium, Move fast
MX-10 --> Open, Strobe
Parren -> Dimmerfunctie op een kanaal
Rookmachine --> Aan (1 knopje)
Daarnaast nog gobo schuifje en kleuren schuifje
Parren programma's gingen via LJ alsmede de bewegingen van de MX-10Comment
-
o ja, moi j'excuse, de wizzard zater ook nog op ja, die liep synchroon met de scanners.
LJ gebruiken we al jaren. De fingers is echter vrij nieuw.Comment
-
Originally posted by moderatorZeg...doe jij es een lnkje naar fotoo's van jouw werk...je levert op de meest uiteenlopende onderwerpen heel makkelijk commentaar, zit soms een kern van waarheid in, maar doorgaans erg gezocht.
Kap daar ff mee of laat wat van jezelf zien aub...Thats The Funky Shit :)Comment
-
Originally posted by bosiemee eens kevin laat maar eens wat zien, praatjes vullen geen gaatjesMidas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)Comment
-
Bosie probeert wel zijn punt (en misschien die van moderator) klaar te maken, of hij nou gelijk heeft of niet doet er niet toe.
Met 'graag...' vraagt hij dus in feite om een aantal foto'tjes van MC... Reactie van MC; foto's mailen, dus bosie blij ...
En zijn ze weer verder gekomen
heeft alleen niets met het topic te maken, zonde van de ruimte't Is wat je er zelf van maakt!!Comment
-
Ik vind het er gelikt uitzien voor een schoolfeest.
Tijd geleden dat ik een wizard in me handen heb gehad.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Comment