3 bonte avonden

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GoTMoRe
    • Aug 2005
    • 350

3 bonte avonden

Nou eindelijk eens de gelegenheid een paar fotos te maken van een mini productie. Betreffende 3 verschillende bonteavonden op de zomerkampen waar ik deelnemerleiding ben geweest, heb er 7 leuke uitgezocht die al online stonde/ik had.

Meer kan volgen, maar moet ik goed gaan zoeken.

Een paar fotos:

Lijstje:
    Crest CPX1500 ( ging wel érg snel de clip in.. )
    A&H PA-12 ( uit rack gehaald omdat ie op achterbank van auto moest )
    2* AKG D-3700
    2* Dap K-112 ( deden het érg leuk! )
    2* K&M mic statief
    Pioneer hifi cd spelertje.

En met snel in de clip bedoel ik -2db uitsturen op mixer en dan al tegen de clip aanhikken

De fotos zijn voornamelijk gemaakt tijdens het opbouwen, de meeste kabel klossen zijn nog vastgetaped

Veel complimentjes gehad over het goeie geluid en vooral dat ik het geluid wou doen

( anders moesten ze het doen met 2 karaoke mics, hifi ampje en marquant boxjes )

Verder waren er de 1e en 2e bonte avond ( waren er 3 ) akoestisch gitaar acts, waarvan ik het niet kon laten die mee te laten spelen over mijn mini PA. Wat wel érg flex wou met die D-3700!

Wees niet te hard het waren maar ( for free ) bonte avonden. ( mede een reden waarom ik de Xacts thuis heb gelaten )
    Last edited by GoTMoRe; 06-08-06, 17:25.
    lala..
  • Ahmed Al Dayri
    • Oct 2005
    • 354

Ik denk dat wanneer je je speakers op statief had gedaan je NOG meer complimenten had gehad

Ze komen nu niet eens boven de eerste rij uit...

Comment

• GoTMoRe
      • Aug 2005
      • 350

Mja dan hebben we het volgende probleem, de ruimte voor/naast het podium is zeer beperkt zoals je op fotos wel kunt zien, en als ik daar nog eens 2 statiefen neer zet dan is er echt geen ruimte meer.

Ik zet ze liever ook niet op het podium ivm het eraf stoten, ookal heb ik K&M's, het is altijd van het podium af te stoten. En dan heb ik liever dat een speakertje van het podium af flikkert voor de voeten van het publiek, dan een statief met speaker IN het publiek.

en ik had geen tiefjes bij me

Ook gelijk een reden waarom de amp zon eind achterop het podium staat, hier staat hij onder een trap zodat er niemand op kan springen, over kan donderen.. ( het blijft een dap fc waar je NIET op kunt springen.. )
      lala..

Comment

• hugovanmeijeren
        • Oct 2004
        • 1436

Ik wil niet flauw doen, maar ik weet zeker dat je een statief tegen de muur had kunnen plaatsen, en 1 bij de paal aan de andere kant, want daar konden toch al geen stoelen meer staan...

Maar zoals je zelf al zegt, je had geen statieven bij, dan gaat het ook erg moeilijk hè?

Groeten Hugo
        Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• GoTMoRe
          • Aug 2005
          • 350

Dat zou een optie kunnen zijn, zullen over een paar week of anders volgend jaar s kijken Hoewel ik denk dat er dan nog vrij weinig ruimte is. Gezien de rechter kant van het podium grenst aan de nooduit gang, en daar kun je geen statief neerzetten. En onder de trap is het te laag..
          lala..

Comment

• arie c
            • Aug 2006
            • 9

kun je de spaeker aan de trap kant niet aan de bovenste traptrede hangen
            en als je een spaeker bij die rode paal zet kun je hem met een spanband aan de paal vast zetten kan niemand hen om lopen en is het niet nootzakelijk om de poten ver uit te zetten

kom en wees krea met de spullen die je hebt
            [CENTER]leve de lol, en altijd blijven lachen
            [/CENTER]

Comment

• sis
              • Jul 2003
              • 3305

Ik snap de combinatie niet tussen : een A&H tafel en de K112
              Dit is toch oorlog ???
              sis
              Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Ahmed Al Dayri
                • Oct 2005
                • 354

Originally posted by sis
                Dit is toch oorlog ???
                sis
                oorlog is tegenwoordig in de mode ho'r

Comment

• Watt Xtra
                  • Oct 2004
                  • 1119

Originally posted by sis
                  Dit is toch oorlog ???
                  sis
                  de pa serie van A&H is ook niet de duurste serie??
                  snap je oorlog niet, oorlog is voor bush en zijn cornuiten!!

een K112 met een B2 sub, das ongepast!!
                  JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• GoTMoRe
                    • Aug 2005
                    • 350

Mwah meer het feit dat het een super zalige tafel is, maar ik weer net geen zin had om mn net nieuwe Xacts mee te slepen..Dat ging me iets tever. Deze K-112's gebruiken we als monitors en voldoen ook zat voor deze zaal, vandaar dat ik deze meesleepte.

Maar volgend jaar worden het toch de Xacts, hoewel de K-112's het leuk deden had ik achteraf toch véél liever de Xacts gehad..

En over ongepast, K-112 met 2x LEM pegasus is pas ongepast.. En dat wou ook voor géén meter! Mja klant met weinig budget..

En ik ga al helemaal geen speakers met spanbanden aan palen vast maken, dan nog veel liever een VEILIG statief. Hoewel ik dat in deze ruimte ongepast vind. ( zeker gezien de hyperventilerende kids.. ) En het is zeker noodzakelijk om een statief helemaal uit te klappen! Doen ze namelijk ook niet voor niets tijdens de TUV keuring.. ( over ongeveilig gesproken.. )
                    Last edited by GoTMoRe; 07-08-06, 10:48.
                    lala..

Comment

• vasco
                      • Oct 2003
                      • 2567

Originally posted by arie c
                      kun je de spaeker aan de trap kant niet aan de bovenste traptrede hangen
                      en als je een spaeker bij die rode paal zet kun je hem met een spanband aan de paal vast zetten kan niemand hen om lopen en is het niet nootzakelijk om de poten ver uit te zetten

kom en wees krea met de spullen die je hebt
                      Kom, ga jij even je mond spoelen hobbybob
                      Traptrede zijn niet gemaakt om iets aan op te hangen, spanbanden idem en poten klap je uiteraard altijd helemaal uit omdat ze daar voor gemaakt zijn en het de veiligheid zeker ten goede komt.

Voor de ruimte die je had en waarschijnlijk het budget van de opdrachtgever denk ik dat je het nog best leuk hebt opgelost zo. Ik zou persoonlijk toch ook wel de speakers geprobeerd hebben hoger te krijgen (op een veilig manier) maar als je geen statieven bij je hebt dan word dat lastig. Op zich niets mis mee om voor een budgetklus K112's weg te zetten. De klant krijgt waar ze voor betalen in jou geval.

Comment

• GoTMoRe
                        • Aug 2005
                        • 350

En omdat ik het professioneel wil houden en vooral veilig heb ik het uberhaupt al niet eens overwogen om ze te liften.

Ik heb 3 avonden voor nop daar gestaan, voor mn eigen plezier, en voor het plezier van 100 andere deelnemers. Leuke ervaringen opgedaan en daar deed ik het voor[]

Afwerking was voor mij wel degelijk belangrijk, maar nog langer na niet zo als bij een echte productie.. Vandaar ook geen Xacts en statiefen

Gezellig was het trouwens wel, kleine impressie met filmpjes:
                        ( van tele getrokken, .3gp formaat )

Nog een paar fotos van mij in actie:

lala..

Comment

• VERVALLEN

hehe Gotmore like Golden Power!

The fake red bull, maar wel met juist dezelfde smaak

Comment

• GoTMoRe
                            • Aug 2005
                            • 350

Originally posted by LJ-Martin
                            hehe Gotmore like Golden Power!

The fake red bull, maar wel met juist dezelfde smaak

Aan het eind van de avond stond de tafel vol met 6 blikjes..
                            lala..

Comment

• jens
                              • Aug 2004
                              • 1067

ach voor een stel kids ken het allemaal hard zat ....volgende jaar statieven mee en klaar

ben zelf ook als kampleiding mee geweest met zomerkampen en was daar een van de eerste die in 50 jaar met een beetje behoorlijke apperartuur kwam....maar die 49 ervoor hebben ze het ook zonder mij gered...

het is gewoon een net setje voor zulke doeleinden....

Comment

Working...