Nou eindelijk eens de gelegenheid een paar fotos te maken van een mini productie. Betreffende 3 verschillende bonteavonden op de zomerkampen waar ik deelnemerleiding ben geweest, heb er 7 leuke uitgezocht die al online stonde/ik had.
Meer kan volgen, maar moet ik goed gaan zoeken.
Een paar fotos:
Lijstje:
Crest CPX1500 ( ging wel érg snel de clip in.. )
A&H PA-12 ( uit rack gehaald omdat ie op achterbank van auto moest )
2* AKG D-3700
2* Dap K-112 ( deden het érg leuk! )
2* K&M mic statief
Pioneer hifi cd spelertje.
En met snel in de clip bedoel ik -2db uitsturen op mixer en dan al tegen de clip aanhikken
De fotos zijn voornamelijk gemaakt tijdens het opbouwen, de meeste kabel klossen zijn nog vastgetaped
Veel complimentjes gehad over het goeie geluid en vooral dat ik het geluid wou doen
( anders moesten ze het doen met 2 karaoke mics, hifi ampje en marquant boxjes )
Verder waren er de 1e en 2e bonte avond ( waren er 3 ) akoestisch gitaar acts, waarvan ik het niet kon laten die mee te laten spelen over mijn mini PA. Wat wel érg flex wou met die D-3700!
Wees niet te hard
het waren maar ( for free ) bonte avonden. ( mede een reden waarom ik de Xacts thuis heb gelaten )
Meer kan volgen, maar moet ik goed gaan zoeken.
Een paar fotos:
Lijstje:
Crest CPX1500 ( ging wel érg snel de clip in.. )
A&H PA-12 ( uit rack gehaald omdat ie op achterbank van auto moest )
2* AKG D-3700
2* Dap K-112 ( deden het érg leuk! )
2* K&M mic statief
Pioneer hifi cd spelertje.
En met snel in de clip bedoel ik -2db uitsturen op mixer en dan al tegen de clip aanhikken

De fotos zijn voornamelijk gemaakt tijdens het opbouwen, de meeste kabel klossen zijn nog vastgetaped

Veel complimentjes gehad over het goeie geluid en vooral dat ik het geluid wou doen

( anders moesten ze het doen met 2 karaoke mics, hifi ampje en marquant boxjes )
Verder waren er de 1e en 2e bonte avond ( waren er 3 ) akoestisch gitaar acts, waarvan ik het niet kon laten die mee te laten spelen over mijn mini PA. Wat wel érg flex wou met die D-3700!
Wees niet te hard

Comment