Het meubel van Martin Green is een oud Avro's Toppop Disco show meubel. Geen twijfel over mogelijk.
Discomeubel
Collapse
X
-
-
-
-
10 minuutjes, is handige doorlus/patch voor de 230v en voor de signaaltjes.Originally posted by sisVraagje : hoelang ben je bezig om zo'n meubel op te stellen ?
sis
Weet dat dat niet mee is gegaan naar de volgende eigenaar....
Dus geen id hoe lang die bezig is geweest
Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Powercon doorlus en 4x 5 polig xlr snoertjes trekken, valt dus reuze mee. Ik had het meubel te koop staan omdat ze teveel ruimte met vervoer met zich meebrengt, ben alleen helemaal verliefd op het meubel al sindsdat ik haar te koop zag staan op marktplaats en kan het dus ook niet over mijn hart verkrijgen d'r weg te doen.
z.o.z.Comment
-
net meubel, alleen je parren, dmx bar? ik zie stopcontacten zitten en dan ook nog eens wit, volgende keer even omdraaien?? Verder een erg groot meubel, zal wel veel ruimte innemen. Ruimte onder het meubel wordt wel ten volle benut?JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :DComment
-
Vaak bestaan die meubels uit losse verrijbare delen die dan tegen elkaar aan worden gereden en bijvoorbeeld aan elkaar geklikt.. Dus reken maar uit hoelang het duurt om een deel op wielen uit je wagen naar binnen te rijden en recht te zettenOriginally posted by sisVraagje : hoelang ben je bezig om zo'n meubel op te stellen ?
sis
Comment
-
ik ga niet discussiƫren over het uitzicht van dergelijke meubels en over de snelheid van opbouwen, MAAR handig om mee te werken is het alleszinds niet! Hoe ga je in ***snaam je plaatsjes inmixen als je (zoals ik) niet over armen van 2mtr beschikt? En aan die meest linkse CDJ100 kan ook niet iedereen aan denk ik...Originally posted by discoverauke w heb je ook nog een paar foto's van de achterkant van het meubel ben wel benieuwt
Comment
-
het is dan ook een discoBAROriginally posted by Roeltejachterste is idd moeilijk te bereiken, maar die 2x 2 cdj100's kan je wel vrij makkelijk bij...
wat wel nadeel is van dit meubel, paar vlakke delen, kunnen mensen het lekker als bar gaan gebruiken...
Comment

Comment