Inspiration Drive In Show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sjörske
    • Jun 2003
    • 55

Lijkt me stug dat ineens de hele eindtrap eruit vliegt. Zijn namelijk aparte eindtrappen voor hoog en laag die erin zitten. Dit is net zoiets als: wat als de voeding van je zaalmixer eruit knalt. Dan heb je toch ook een probleem.
    Wij draaien al 7 a 8 jaar met 2 van deze eindtrappen en we maken ook gebruik van 2 XA 2600 eindtrappen voor de XA sets. We hebben zowel aan de versterkers als aan de sets nog bijna nooit iets kapot gehad. Er is alleen een keer in een XA 2600 een potmeter vervangen omdat die kraakte als je eraan kwam en er is een keer een weerstand in een F-150 los gegaan. Verder nog nooit kapotte speakers gehad of een versterker die ermee op hield. Er zit ook verder geen limiter of niks tussen. De processor in de versterker voldoet perfect.

Comment

• Banned
      Banned
      • Dec 2003
      • 951

Ik denk persoonlijk dat de dynacord set niet van hem zelf is maar van zijn oom en dat hij deze mag lenen. Niet dat dat uitmaakt hoor tis een mooie set !

Ben 17 Jaar jong en doe de opleiding Licht En Geluids Techniek Deltion Zwolle

In Principe Samenwerking Met mijn oom die in vroegere tijden in dit vak zat

OWJAH; Er is NIETS gehuurd, Allemaal ter Beschikking, En Jah ik snap dat ik heb goed voor elkaar heb op mijn 17de maar daar hoor je mij niet over

Als je alles goed bekijkt zie je een deel DAP en budget spul wat 99% wordt gekocht door zijn leeftijdsgenootjes wat bij mij overkomt dat dat zijn eigen spullen zijn.

Verder is het een nette set hoor maar je ziet ook aan de lokatie's dat het niet erg zinvol is om deze set te gebruiken.

Huiskamers en vrij kleine zaaltjes niet echt geschikt om daarvoor deze set te kopen.

Ook de kombi begrijp ik niet echt van versterking en speaker ( set krijgt te weinig vermogen ) maar mss in de ruimtes waar het gebruikt wordt hoeven natuurlijk de versterkers niet veel volume te geven.

Maar mocht ie eens een grote lokatie hebben komt hij geheid te kort met deze versterkers om de set optimaal te laten klinken !
      Last edited by Banned; 26-07-06, 11:58.

Comment

• Jamm
        • Mar 2006
        • 41

Originally posted by DjDennizz
        OWJAH; Er is NIETS gehuurd, Allemaal ter Beschikking, En Jah ik snap dat ik heb goed voor elkaar heb op mijn 17de maar daar hoor je mij niet over
        \

Euh toch wel
        't Is wat je er zelf van maakt!!

Comment

• Decitech
          • Mar 2006
          • 63

Allemaal ter beschikking is in mijn ogen niet zoiets als Eigenaar Ik heb loodsen vol ter beschikking, kan complete eaw set's meenemen als ik wil, allemaal gratis of voor bijna niks ( bijwijze van ), dat wilt nog niet zeggen dat ik me de gelukkige eigenaar mag noemen.

Zoals iemand hiervoor al zei, zeer waarschijnlijk is het budget spul van Dap e.d. van jouw, misschien ook wat spul met een goed merkje, maar dan houdt het op. De dynacord set zal vast en zeker van je oom zijn, deze heb je dan ook tot je beschikking, maar dan ben jij nog geen eigenaar.

Maakt verder ook niet uit, als je oom het goed vind dat jij van zijn ( vorige of huidige ) set gebruik maakt is het toch prima? Je zit dan alleen met problemen als, wie is verantwoordelijk voor de set, wie betaald het wanneer er iets kapot gaat, wat als het setje gestolen word op een klus ( je weet het nooit ), dan ben jij waarschijnlijk aansprakelijk, of heb jij zwart op wit staan dat je de eigenaar bent? Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een raar verhaal.
          "If you like the resonsance you're going to bounce''

Comment

• Jamm
            • Mar 2006
            • 41

Originally posted by Decitech
            Allemaal ter beschikking is in mijn ogen niet zoiets als Eigenaar Ik heb loodsen vol ter beschikking, kan complete eaw set's meenemen als ik wil, allemaal gratis of voor bijna niks ( bijwijze van ), dat wilt nog niet zeggen dat ik me de gelukkige eigenaar mag noemen.

Zoals iemand hiervoor al zei, zeer waarschijnlijk is het budget spul van Dap e.d. van jouw, misschien ook wat spul met een goed merkje, maar dan houdt het op. De dynacord set zal vast en zeker van je oom zijn, deze heb je dan ook tot je beschikking, maar dan ben jij nog geen eigenaar.

Maakt verder ook niet uit, als je oom het goed vind dat jij van zijn ( vorige of huidige ) set gebruik maakt is het toch prima? Je zit dan alleen met problemen als, wie is verantwoordelijk voor de set, wie betaald het wanneer er iets kapot gaat, wat als het setje gestolen word op een klus ( je weet het nooit ), dan ben jij waarschijnlijk aansprakelijk, of heb jij zwart op wit staan dat je de eigenaar bent? Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een raar verhaal.
            Als je datgene meeneemt voor niets, denk ik dat je zelf de verantwoording voor het materiaal op je neemt. Hier heb ik in het verleden ook mee te maken gehad, als iemand je materiaal te leen geeft, en er gebeurt wat mee, vind ik dat je er dan voor moet zorgen dat dat weer in orde terug komt. Ook al kan dat dan erg moeilijk zijn.
            Officieel hoef je dan natuurlijk niets.
            't Is wat je er zelf van maakt!!

Comment

Working...