Playit drive-in show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PlayitDaan
    • Jul 2006
    • 5

Zo... net terug van vakantie, en ik zal is ff reageren op wat mensen!

@ Erik vd Heiden: Looplichtjes ga zal ik idd. is uit de deur gaan doen.. Mensen liepen niet waar die losse kabels hingen. Ik weet ik vind ook dat je gelijk hebt, we hebben het (echt) ook geprobeerd om ze weg te plakken maar helaas plakte het niet goed (het ging eraf)!
    @ LJKEVIN: Ik heb echt geen geld voor parren, en ik weet dat het een goede basis geeft maar ik houd er (ook) niet zo van.
    @ DJ matthias: Die afstandbedieninkjes zijn heel handig hoor! Ooit komt er nog wel zo'n licht-regel-ding
    @ djrico: Een nieuw geluidssetje is het eerste wat vervangen gaat worden!
    @ DJ nn: Die (oppakbare) radio dat is idd. een tweede cd speler, ik weet het staat onproffesioneel.. mijn (hifi) cd speler heeft het laatst begeven dus moesten we deze wel meenemen! Een dubbele cd speler zal er dus ook snel aankomen!
    @ WinterS: Ik zal voortaan een gewone verlengkabel gebruiken, maar ik ga echt geen nieuwe stroomdraden kopen hoor !
    @ Drive inn tnt: Wat bedoel je met ALLES verkopen? Dan heb ik geen disco meer! (En het gaat opzich prima zo!) Maar boxen komen er aan hoor!

Bedankt voor de tips! Ik hoop dat er nog vele volgen..
    By the way, voor de mensen die dat nog niet wisten: ik ben ook maar 13!

Comment

• dj full effect
      • May 2006
      • 35

Originally posted by PlayitDaan
      Zo... net terug van vakantie, en ik zal is ff reageren op wat mensen!

@ Erik vd Heiden: Looplichtjes ga zal ik idd. is uit de deur gaan doen.. Mensen liepen niet waar die losse kabels hingen. Ik weet ik vind ook dat je gelijk hebt, we hebben het (echt) ook geprobeerd om ze weg te plakken maar helaas plakte het niet goed (het ging eraf)!
      @ LJKEVIN: Ik heb echt geen geld voor parren, en ik weet dat het een goede basis geeft maar ik houd er (ook) niet zo van.
      @ DJ matthias: Die afstandbedieninkjes zijn heel handig hoor! Ooit komt er nog wel zo'n licht-regel-ding
      @ djrico: Een nieuw geluidssetje is het eerste wat vervangen gaat worden!
      @ DJ nn: Die (oppakbare) radio dat is idd. een tweede cd speler, ik weet het staat onproffesioneel.. mijn (hifi) cd speler heeft het laatst begeven dus moesten we deze wel meenemen! Een dubbele cd speler zal er dus ook snel aankomen!
      @ WinterS: Ik zal voortaan een gewone verlengkabel gebruiken, maar ik ga echt geen nieuwe stroomdraden kopen hoor !
      @ Drive inn tnt: Wat bedoel je met ALLES verkopen? Dan heb ik geen disco meer! (En het gaat opzich prima zo!) Maar boxen komen er aan hoor!

Bedankt voor de tips! Ik hoop dat er nog vele volgen..
      By the way, voor de mensen die dat nog niet wisten: ik ben ook maar 13!
      je reacties plus je mening van "ik ben ook maar 13" zegt mij dat je dan beter idd alles maar moet verkopen en verder dromen....sorry, maar ik kan je zo echt niet serieus nemen ofzo...
      full effect, just party!

Comment

• WinterS
        • Jun 2006
        • 102

Originally posted by dj full effect
        je reacties plus je mening van "ik ben ook maar 13" zegt mij dat je dan beter idd alles maar moet verkopen en verder dromen....sorry, maar ik kan je zo echt niet serieus nemen ofzo...
        met dromen alleen kom je er niet hoor !! pers. vind ik het gewoon grof wat je zegt, kan je beter gwn nix zeggen !

@ Daan: Gewone verlengkabels zijn idd goed genoeg om te beginnen, maar naar gelang je installatie groter wordt, zal je miss van die 1.5karree naar 2.5karree over moeten gaan hoor...
        "Een DJ kan goed zijn, maar het feestje maak je zelf !"

Comment

• dj full effect
          • May 2006
          • 35

Originally posted by WinterS
          met dromen alleen kom je er niet hoor !! pers. vind ik het gewoon grof wat je zegt, kan je beter gwn nix zeggen !

@ Daan: Gewone verlengkabels zijn idd goed genoeg om te beginnen, maar naar gelang je installatie groter wordt, zal je miss van die 1.5karree naar 2.5karree over moeten gaan hoor...
          neej, met een partytent vol met spul bij de intertoys vandaan kom je er ook niet....je laatste zin snap ik niet helemaal.. mis wat letters geloof ik??

en ik grof?? hmm valt wel mee geloof ik...blijf nog netjes met mn mening over "marktverziekers" zoals dit...
          full effect, just party!

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Mijnheer dj full effect vindt zichzelf al een hele jongen met zijn 18 jaar geloof ik. Ik ben pas 33 en leer nog elke dag bij mijn jongen (zei de ouwe lul). Iedereen begint ergens en tja jij bent niet zo begonnen maar 95% andere wel. jongens met jou opstelling help ik liever niet verder dan deze jongen. En deze jongen kun je zeker niet onder de naam marktverzieker schuiven daar hij echt niet de klussen van de grote jongens kan doen met het huidige spul. De jongens die dit wel kunnen met mooie apparatuur onder de reguliere prijzen zijn in onze ogen de marktverziekers. Oh wacht, jij zit eigenlijk ook in zijn sigment dus hij verziekt jou markt.

...ik weet dat het een goede basis geeft maar ik houd er (ook) niet zo van...
            Wat is er met parren dat je er niet zo van houd?
            Natuurlijk zijn scans en movingheads leuk en mooi maar daar kun je geen basislicht mee maken. Daarnaast als je geen budget hebt voor parren dan zijn scans en movingheads al helemaal buiten jou bereik. Ik wil hiermee niet zeggen dat jij liever scan etc koopt hoor.

Weet gewoon dat je niet alles tegelijk kunt aanschaffen. Zoals je zelf al aangeeft, je bent pas 13 dus het moet van zakgeld en bijbaantjes komen. Bouw het rustig op en vraag gerust om raad wat je het beste kunt doen. Heb jij een budget bedenk dan wat je ervan wilt aanschaffen en weet je dan niet wat te nemen kom je gewoon hier. Kweek ook een beetje dikke huid op je rug voor de mensen die het allemaal niets vinden (zie hierboven) dan kunnen ze jou rug op.
            Last edited by vasco; 16-07-06, 21:36.

Comment

• WinterS
              • Jun 2006
              • 102

Originally posted by vasco
              Mijnheer dj full effect vindt zichzelf al een hele jongen met zijn 18 jaar geloof ik. Ik ben pas 33 en leer nog elke dag bij mijn jongen (zei de ouwe lul). Iedereen begint ergens en tja jij bent niet zo begonnen maar 95% andere wel. jongens met jou opstelling help ik liever niet verder dan deze jongen. En deze jongen kun je zeker niet onder de naam marktverzieker schuiven daar hij echt niet de klussen van de grote jongens kan doen met het huidige spul. De jongens die dit wel kunnen met mooie apparatuur onder de reguliere prijzen zijn in onze ogen de marktverziekers. Oh wacht, jij zit eigenlijk ook in zijn sigment dus hij verziekt jou markt.
              volg je lening volledig alhoewel ik het hier nu bij ga laten...

btw, als mijn NL niet te begrijpen is, jammer dan! Want op de DT fouten na, is het vrij verstaanbaar... (denk ik )

Comment

• PlayitDaan
                • Jul 2006
                • 5

Originally posted by vasco
                Wat is er met parren dat je er niet zo van houd?
                Natuurlijk zijn scans en movingheads leuk en mooi maar daar kun je geen basislicht mee maken. Daarnaast als je geen budget hebt voor parren dan zijn scans en movingheads al helemaal buiten jou bereik. Ik wil hiermee niet zeggen dat jij liever scan etc koopt hoor.

Weet gewoon dat je niet alles tegelijk kunt aanschaffen. Zoals je zelf al aangeeft, je bent pas 13 dus het moet van zakgeld en bijbaantjes komen. Bouw het rustig op en vraag gerust om raad wat je het beste kunt doen. Heb jij een budget bedenk dan wat je ervan wilt aanschaffen en weet je dan niet wat te nemen kom je gewoon hier. Kweek ook een beetje dikke huid op je rug voor de mensen die het allemaal niets vinden (zie hierboven) dan kunnen ze jou rug op.
                Misschien komen er ooit wel wat parren maar nu iig. nog niet, want het is gewoon te duur voor mij en dan heb ik gelijk al meerdere groepen nodig enz. En met moontjes en wat mini strobo's creer (je als beginner) ook al een leuk effect.
                Ik ken namelijk ook mensen (die op onze schoolfeesten draaien), die geen parren gebruiken maar gewoon scans, laser enz.
                En daar wil ik (DENK IK) ook naar toe!

Comment

• Erik v/d Heijden
                  • Jun 2006
                  • 20

Originally posted by dj full effect

ik ben ook 13.... EH nee ik ben vandaag 14 geworden mijn drive in (ik wil er geen apart topic voor openen)

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

doek was later lager gehangen (ivm. muur tussen mij en publiek) moonflower is weg, stroboscoop is vervangen door botex. Om die poten van die statieven wordt tegenwoordig ook gedacht dat die niet richting het publiek staan. Parren waren gehuurd/geleend
                  Last edited by Erik v/d Heijden; 18-07-06, 10:58.

Comment

• WinterS
                    • Jun 2006
                    • 102

@ Daan: Lasers en Scanners zijn (bij een degelijke kwaliteit) veel duurder ivm Pars. Je kan best beginnen met pars aan te kopen en daar vele kleine feestje mee doen. Zo ga je sneller aan geld geraken om later Scans ed mee aan te kopen... Denk je niet?

Neem een voorbeeld aan Eric wat je ook kan doen, in het begin deze Pars gwn bijhuren, kost echt nix (25euro met controller bij?)

En zo heb je snel wat basislicht !!

Comment

• Erik v/d Heijden
                      • Jun 2006
                      • 20

@ Daan: Lasers en Scanners zijn (bij een degelijke kwaliteit) veel duurder ivm Pars. Je kan best beginnen met pars aan te kopen en daar vele kleine feestje mee doen. Zo ga je sneller aan geld geraken om later Scans ed mee aan te kopen... Denk je niet?

Neem een voorbeeld aan Eric wat je ook kan doen, in het begin deze Pars gwn bijhuren, kost echt nix (25euro met controller bij?)

EriK hehehe

Comment

• PlayitDaan
                        • Jul 2006
                        • 5

Ik betaal liever iets meer dat ik dan goede scanners en lasers heb dan ik gewoon parren enz. heb.. Maargoed ik draai regelmatig en bij grote feesten huur ik idd. netzoals Erik gewoon parren bij! Maar bij dit feestje hoefde dat niet!

Comment

• Erik v/d Heijden
                          • Jun 2006
                          • 20

Ik betaal liever iets meer dat ik dan goede scanners en lasers heb dan ik gewoon parren enz. heb.. Maargoed ik draai regelmatig en bij grote feesten huur ik idd. netzoals Erik gewoon parren bij! Maar bij dit feestje hoefde dat niet!
                          kijk ik doe/vind het zo, ik neem geen amateuristisch overkomende spullen mee dus geen lichtorgel ofzo. En als de mensen toch meer willen, oke betaal maar bij dan huur je het.

Comment

• sjoerd
                            • Apr 2004
                            • 341

Grote Feesten??!? met deze geluidsapparatuur? heel bijzonder...
                            is dit onderwerp ook niet meer voor het startersforum? of is aan dit forum hier geen minimumleeftijd aan verbonden?

Comment

• moderator
                              Moderator
                              • Apr 2001
                              • 5950

drijf -in id drijf-in....
                              Of je nou met een profi show onderweg bent, of met een hobby-bob showtje....
                              Als we ook nog differentiatie in moeten gaan aanbrengen, dan krijgt iedere show zijn eigen forum. Vast niet de bedoeling van deze opzet
                              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...