Schoolfeestje 29 Juni 06

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ferry
    • Mar 2005
    • 61

Schoolfeestje 29 Juni 06

Donderdag klein schoolfeestje gehad, Sfeer zat dr goed in.
    Foto's

Opstelling
    en nog n keertje
    Paar dansende kinderen
    Vaag

Apparatuur lijstje:

Geluid:
    Denon D4000 CD Speler
    Behringer MX3442A mixer
    2 Actieve Mackie SRM-350 topkasten
    1 Actieve Mackie SWA Sub
    Sennheiser microfoontje
    Berg kabels

Licht:
    4 Par 56 op T-4
    DMX Strobotje 750 watt
    Eurolite LCD8 DMX Lichtsturing
    Antari Z800 rokert

Rigging:
    Statiefjes en paaltjes
    Last edited by moderator; 02-07-06, 12:34.
    JBL Power of Sound
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Rigging?

Maar goed, ziet er wel netjes uit. Misschien moet je dat andere topjes op een zelfde statief zetten. Niet er symetrisch uit, dus netter. Misschien kan je ook 2 zwarte statieven kopen. Is ook mooier.
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Ferry
      • Mar 2005
      • 61

Volgendeweek ff 2 zwarte tiefjes halen. Maar ik zet altijd 1 sub - paaltje - top en dan een losse top erlangs, staat mooier vind ik.
      JBL Power of Sound

Comment

• @ndrew
        • Jun 2005
        • 220

waarom heb je maar 1 sub het is toch mooier 2 subs te hebben? en ook is het handiger als de set verder uit elkaar staat dat je 2 subs hebt.

maar verder ziet het er netjes uit op dat statiefje na maar dat weet je al
        <laat het maar draaien>

Comment

• Ferry
          • Mar 2005
          • 61

Originally posted by @ndrew
          waarom heb je maar 1 sub het is toch mooier 2 subs te hebben? en ook is het handiger als de set verder uit elkaar staat dat je 2 subs hebt.

Nou dit setje koste al ruim 1600 euri laat staan voor een jongeman van 15 nog zn subje erbij, dat kost dan wel de hoofdprijs
          JBL Power of Sound

Comment

• 4uss
            • Aug 2005
            • 578

Ziet er leuk uit voor op zo'n schooltje
            Maar even qua veiligheid... je blokkeert met je opstelling enorm de weg naar buiten als ik het goed bekijk. Nu zal er vast nog wel ergens een nooduitgang zitten, maar zeker met een groep kinderen zou ik zorgen dat de weg naar buiten altijd vrij blijft.

Reactie op @ndrew:
            Voor dit soort dingen is het gebruiken van 2 subs meestal niet echt nodig. Sowieso vind ik het een net setje wat hier staat als je zijn leeftijd bedenkt, maar ook als je kijkt waar het voor ingezet wordt. Gewoon een net klusje! Met niet teveel rommel een leuk feestje bouwen

PS: Ik was even aan het zoeken wat voor mixer die Behringer MX3442A is, maar zowel Google als de Behringer-site konden me niet verder helpen... Maar bevalt die mixer? Misschien dat deze set een ander merk mixer verdient dan Behringer, maar als de mixer bevalt is er natuurlijk niks aan de hand.
            Last edited by 4uss; 02-07-06, 09:05.

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3148

Originally posted by @ndrew

Ik vind het er heel erg netjes uitzien. De statieven vind ik niet eens zo storend, de tweede sub hangt af van de zaal waar je in staat en wat voor muziek je draait. In dit geval hoeft zo'n tweede sub niet.

Beetje extreme reactie dus, voor iemand die in een ander topic zelf een stuk minder nette set laat zien. Enige degelijke wat daar in zit is dan nog die TC Electr. effectenbak, maar die is totaal overbodig in die opstelling.

Comment

• Ferry
                • Mar 2005
                • 61

Dat is t setje waar ik mee draai.
                JBL Power of Sound

Comment

• @ndrew
                  • Jun 2005
                  • 220

Beetje extreme reactie dus,
                  ik vroeg het mij alleen af voor de rest niks

maar voor de rest is het een hele nete set.
                  Last edited by @ndrew; 02-07-06, 12:11.
                  <laat het maar draaien>

Comment

• jurjen_barel
                    • Jun 2003
                    • 3148

Originally posted by Ferry
                    *knip* )foto)
                    Dat is t setje waar ik mee draai.
                    Ik neem aan dat deze set bedoeld is voor DJ-werk? Waarom dan een live-tafel erin? Als je de achterzijde vrij had gelaten, was ie ook nog goed in te zetten voor tape-acts, maar zo is het alsof je eerst een Formule 1 wagen koopt en er niet mee gaat racen, maar lekker 25 km/h ermee rijden.

Comment

• marcie1989
                      • May 2006
                      • 11

Wellicht dat de TS niet alleen op feesten draait...

Comment

• Ferry
                        • Mar 2005
                        • 61

Originally posted by jurjen_barel
                        Ik neem aan dat deze set bedoeld is voor DJ-werk? Waarom dan een live-tafel erin? Als je de achterzijde vrij had gelaten, was ie ook nog goed in te zetten voor tape-acts, maar zo is het alsof je eerst een Formule 1 wagen koopt en er niet mee gaat racen, maar lekker 25 km/h ermee rijden.
                        Zit n deksel achterop hé, die eraf halen en kan zo kabels inprikken.
                        JBL Power of Sound

Comment

• djchristiano
                          • Jun 2006
                          • 6

ik zag op marktplaats een advertentie waarin jij je mengpaneel verkocht en cd speler en overging op de cdj 800 (echt een goede) is dit niet goed genoeg of wil je echt gaan mixen

Comment

• Baszza91
                            • Oct 2005
                            • 476

Dat is een zeer keurig meubel!!! Van welke materiaal is het gemaakt? Ik zelf ben ook begonnen met een drive in opzetten en wij zoeken nog naar een meubel. Vandaar die vraag.

Nog een klein vraagje. Ik zelf ga binnenkort parren aanschaffen (1 balkje maar maar er komt dan snel een 2de bij). Wat voor statief heb jij gebruikt bij het feest? Als ik heel snel kijk een Showtec, maar ik kan mijn eigen vergissen.

Ga zo door!!!!
                            Greetzz en cheersss
                            I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• Ferry
                              • Mar 2005
                              • 61

Meubel is gemaakt uit spaanplaat, meen 9mm dikte. alu strips en stickers
                              Zijn 2 deeltjes, die klap ik naar binnen en je hebt een compact setje.

Idd, ik ga over op CDJ800's omdat ik toch echt een beetje wil gaan leren mixen. Dan heb ik nog iets 'boeiends' te doen in me vrijetijd

Statief is idd een ''Showtec Wind-up'' bevallen me goed, kan lekker veel hebben en toch istie goed stabiel.

Heb zelf ook 2 setjes parretjes en heb er zeker geen spijt van, werkte hiervoor met 4 parren met een dimmpack geen sturing helemaal niets, dingetjes stand alone laten knipperen.
                              Nu heb ik gelukkig 2 botex T4's met een Eurolite LCD8 DMX
                              Last edited by Ferry; 08-07-06, 15:11.
                              JBL Power of Sound

Comment

Working...