Verjaardag feestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @ndrew
    • Jun 2005
    • 220

Verjaardag feestje

verjaardag van een vriend van me hij wilde eerst wat anders doen maar toen wilde hij toch maar wel muziek in de tuin snel effe wat materiaal bij mij thuis opgehaald op het laatste moment.
    het wat niet zo erg druk maar wel erg gezellig

materiaal lijstje:
    2x hk lp12m kast
    2x hk sub kast 18""
    1x palladium 2000
    1x tc m-one
    1x behringer mdx 4600 compressor(niet gebruikt)
    1x behringer mengtafeltje 2x mono 2x stereo (goedkoop ding van me computer)
    1x shure beta58 draadloos
    klein koffertje met kabels

ps: cd's heb ik niet meegenomen en cd spelers ook niet voor het geval ze stuk gaan op zo'n vrijwilligers feestje. witte kabel is ook niet van mij voor als er over geklaagd word. sorry voor de slechte foto's maar deze heb ik met me telefoon genomen.b

<laat het maar draaien>
  • Christiaan Visser
    • Apr 2004
    • 235

Misschien nog even een paaltje tussen bass & top, draagt het geluid verder (en over de mensen heen). Verder heb je het wel goed voor elkaar.
    Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• @ndrew
      • Jun 2005
      • 220

die heb ik thuis liggen maar was hier niet nodig en de auto was al vol dus vandaar
      <laat het maar draaien>

Comment

• Barthezz80
        • Aug 2004
        • 365

Originally posted by @ndrew
        die heb ik thuis liggen maar was hier niet nodig en de auto was al vol dus vandaar
        was niet nodig?
        daar ben ik het niet helemaal mee eens.. en velen met mij denk ik

als je topkasten iets hoger zijn dan hoor je de hoge tonen wat helderder, en zoals christiaan al zei zal je ook veel verder dragen omdat de manier hoe jij de toppen toepast 1 broekspijp al genoeg is om al je hoog te laten verdwijnen..
        Bart

Comment

• Outline
          • Feb 2006
          • 1434

Originally posted by Barthezz80
          was niet nodig?

als je topkasten iets hoger zijn dan hoor je de hoge tonen wat helderder, en zoals christiaan al zei zal je ook veel verder dragen omdat de manier hoe jij de toppen toepast 1 broekspijp al genoeg is om al je hoog te laten verdwijnen..
          Ik denk dat hij dat zelf ook wel weet! Dit was voor een verjaardagsfeestje van EEN VRIEND VAN HEM. Dus gewoon gezellig met maten, fam, enz. Daar gaan we toch niet dezelfde eisen aan stellen als een feestje ter ere van de verjaardag van de koningin?!?

BTW: volgens mij is het een Powerworks monitor met een LP118 sub. Maar dat zou ik verkeerd kunnen zien.....

Comment

• Drive inn tnt
            • Sep 2003
            • 1082

O, het is voor een vriend.
            Ik was al bang dat je dit bij een klant wou weg zetten.
            Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• @ndrew
              • Jun 2005
              • 220

BTW: volgens mij is het een Powerworks monitor met een LP118 sub. Maar dat zou ik verkeerd kunnen zien.....
              nee het is gewoon een passive monitor de lp 12m ik heb ook de gewone topkasten lp 12 maar de monitoren lagen meer voor het grijpen. en het is helaas geen lp 118 sub daar is niet meer aan te komen dus is het een pro 18 geworden hoewel ik hier wel op tegen was deze te nemen.

Citaat:
              Origineel gepost door Barthezz80
              was niet nodig?

Ik denk dat hij dat zelf ook wel weet! Dit was voor een verjaardagsfeestje van EEN VRIEND VAN HEM. Dus gewoon gezellig met maten, fam, enz. Daar gaan we toch niet dezelfde eisen aan stellen als een feestje ter ere van de verjaardag van de koningin?!?
              het was voor een vriend onbetaald dus en dan stel ik niet zulke hoge eisen. (vind het niet erg om zulke dingen voor nop te doen als het maar gezellig is)
              <laat het maar draaien>

Comment

• Outline
                • Feb 2006
                • 1434

Dat van die Powerworks zei ik omdat ik de kleur is blauw-igs vond hebben en ik me niet kan herinneren dat de LP-serie grijs was. Vandaar dat ik dus ook weer dacht dat de sub 'n LP118 is...

Ja, dat krijg met een merk wat een beetje look-a-like's heeft gebouwd en beetje wazige foto's...

No hard feelings?

BTW, waarom heb je geen HK-versterkers? Klinken ook erg lekker...

Comment

• GoTMoRe
                  • Aug 2005
                  • 350

Die vallen gezien de amp die er staat volgens mij best wel ruim buiten het budget..
                  lala..

Comment

• @ndrew
                    • Jun 2005
                    • 220

[QUOTE
                    Die vallen gezien de amp die er staat volgens mij best wel ruim buiten het budget..
                    ][/QUOTE]

inderdaad maar mischien komen die nog wel over een tijdje ben er wel voor aan het kijken want die dingen zijn aardig aan de prijs
                    <laat het maar draaien>

Comment

• Watt Xtra
                      • Oct 2004
                      • 1119

zal wel lekker hard gaan zo in de tuin, ik heb ook wel regelmatig van die tuinfeestjes maar 2 fullrange kastjes doen het dan ook al goed, gaat meestal ook nog veel te hard. Maar ik heb je toch al eens een adres gegeven waar veel HK staat tweedehands?? Niets kunnen vinden?
                      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• @ndrew
                        • Jun 2005
                        • 220

je had geen adres gegeven maar je kon er wel aan komen dacht ik.

en inderdaad het gaat erg hard in zo'n tuin
                        <laat het maar draaien>

Comment

• Dj-Sjors

Even een vraagje tussendoor hoe veel watt zijn die subkasten dan...?

Comment

• @ndrew
                            • Jun 2005
                            • 220

500watt rms 1000watt peak bij 4ohm.
                            <laat het maar draaien>

Comment

Working...