Iets serieus LEUKS :)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marciej
    • Nov 2003
    • 45

Correctie, het is inderdaad Meyer maar daarentegen geen Milo. Het setje wat hier stond was Mica met 2x Meyer 700HP Subjes per kant eronder als ik me niet vergis. Het klonk in deze opstelling overigens erg goed.

In de andere 2 area's(tenten) werd gebruik gemaakt van JBL Vertec & EV(MT2 serie) wat ook niet slecht klonk.

In de Housetent werd opmerkelijk genoeg wel gebruik gemaakt van 8x Mac 250 entour terwijl er in de technotent enkel conventioneel licht was ingehangen. Wel werden er in beide tenten gebruik gemaakt van 7x Atomics, Sunstrips en audienceblinders gestuurd met 2x Pearl(!)(1 voor elke tent)
    Het gehele event is gedaan door PE sound uit Maasland en het Meyer setje bij de red-bull hummer kwam van Generations uit Maasdijk.

Groeten, Marc

P.S. even voor de duidelijkheid, ik werk niet bij de desbetreffende firma dus heb ook de exacte lijsten en verdere actergrondinfo niet, mischien dat er hier een werknemer van het bedrijf actief is?

@ ********, Dit is Just Jamm Outdoor Festival op evenemententerrein De Wollebrand in Naaldwijk: http://www.justjamm.nl
    Last edited by Marciej; 06-07-06, 11:22.
    Smile, you on TV!

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

zo te zien de Mica's van Generations...

Originally posted by Outline
      Dat met die CEE 16A heb ik nooit gesnapt en zal ik ook nooit snappen!

...
      ze komen dan ook met meerdere aansluitmogelijkheden, die je zelf kiezen mag bij bestelling
      Last edited by Gast1401081; 06-07-06, 11:21.

Comment

• Outline
        • Feb 2006
        • 1434

Ik zeg: mag ik dan Powercon? In 2 kleuren? Matched zo goed met die aan m'n kabels...

Comment

Working...