Afsluiten sportkamp

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gnmixing
    • Feb 2004
    • 214

Afsluiten sportkamp

Een paar weken geleden deden we dit feestje in een heel klein zaaltje voor max. 50 man.
    Het was voor jeugd en we waren benieuwd wat het effect zou zijn om eens zonder conventioneel licht te gaan.
    We maakten dus enkel gebruik van onze 8 Roboscans, UV400 en een strobo.
    We waren wel onze zwarte doek vergeten om af te rokken, dus werden het witte tafellakens van het restaurant

Enkele impressies:

Groenten,
    GNmixing
    En ja we hebben LJ + fingers... olé
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Zie geen discobar OID dus eigenlijk niks waar je commentaar op kan geven.
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• gnmixing
      • Feb 2004
      • 214

We hebben enkel foto's van het licht en van het publiek, maar het gaat hem enkel over het feit dat we geen (basis) conventioneel licht hebben gebruikt.
      Hier lees ik vaak dat het echt essentieel is, en wij gebruiken eigelijk ook altijd PARs, maar ik vond dat het hier nog wel meeviel zonder basislicht.

Groeten,
      GNmixing

Comment

• Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

Mij lijkt het alf bezoeker erg vermoeiend zonder conventioneel licht.
        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

Lijkt mij dat de robocolors de functie van je parren hebben overgenomen.
          Blijft moeilijk om licht met een camera in de hand vast te leggen.
          Tip: monopodje gebruiken of je toestel ergens op plaatsen.
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Drive inn tnt
            • Sep 2003
            • 1082

Originally posted by moderator
            Lijkt mij dat de robocolors de functie van je parren hebben overgenomen.
            Blijft moeilijk om licht met een camera in de hand vast te leggen.
            Tip: monopodje gebruiken of je toestel ergens op plaatsen.
            ben ik het mee eens, het is moeilijk om een goede foto van het licht te maken. Je kan niet goed zien hoe het totaalplaatje is. (beweging en sfeer)
            dus eigenlijk kan je ook geen goed commentaar leveren.
            Vette boksuh meneer

Comment

• LarsG
              • May 2006
              • 33

Ja de kids hadden het vast naar hun zin, maar waar ik nu op moet oordelen Ziet er wel spannend uit allemaal zo met dat licht maar daar blijft het ook bij eigenlijk hehe

Comment

• gnmixing
                • Feb 2004
                • 214

Zou het dan "spannender" zijn met PARs erbij?

In ieder geval zetten we er nu standaard 4 LEDtubes bij, al gebruiken we meestal wel de goeie oude PARs.

Groeten,
                GNmixing

Comment

• @ndrew
                  • Jun 2005
                  • 220

ik vind het te donker en te dunne stralen licht het is wel mooi maar de parren horen er bij vind ik voor bredere stralen
                  <laat het maar draaien>

Comment

• DJ nn
                    • Jun 2006
                    • 489

inderdaad zou ik ook PARs erbij gehongen hebben ...
                    enkel al voor de bezoekers (zoals eerder al eens gezegt): als ik ergens bent waar de scans van links naar rechts zwiepen (dus niet mooi faden maar echt tak tak tak eleke keer andere positie) en waar dan nog eens de strobo vrij lang aanstaat dan voel ik me alsof ik zo dronken ben dat ik elke stap kan omvallen (en dan isset dus niet door de drank )

en over de aankleding van de zaal: wel mooi met al die doeken ?
                    waren deze er al ? of heb je ze zelf gehongen ? en hoe ?

grtzz DJ nn
                    ... the sound of silence...

Comment

• maks
                      • Oct 2004
                      • 44

Originally posted by Drive inn tnt
                      Mij lijkt het alf bezoeker erg vermoeiend zonder conventioneel licht.
                      Zo zien ze er ook uit

Comment

• voederbietel
                        • Feb 2005
                        • 197

geinig idee, maar idd het ligt eraan of je de scans mooi laat faden of tak tak tak laat verspringen (wat soms een mooi effect geeft maar niet voor de hele avond

trouwens, eindelijk eens een kamp met tch wel een beetje budget (als ik het goed beoordeel) vaak moet ik niet verder dan 175 proberen voor kampen!)
                        Met vriendelijke groet,

Frans Jansen

Comment

• jens
                          • Aug 2004
                          • 1067

je zou best een paar parren kunnen gebruiken om bijvoorbeeld een waaier te maken met nsp lampen erin.....denk dat dat het wel een beetje breekt zo op de hele avond.....

vind het ook een beetje afhankelijk van de muziek die er word gedraait....is het een duister techno feestje dan is het zeker gaaf maar voor een hollandse avond is het wel iets te donker denk ik zo.....

blacklight tegen je witte doek had het ook nog een speciaal tintje kennen geven

Comment

• gnmixing
                            • Feb 2004
                            • 214

Mja blacklight en witte doek is geen goede combinatie, maar we waren onze afrok-doeken vergeten en in het restaurant had men geen zwarte tafellakens

Bij dit sportkamp lag het budget ook niet veel hoger dan 175€ hoor...

We hebben nu wel een aantal LEDtubes die we dan zouden kunnen gebruiken in combinatie met deze opstelling zodat het toch minder donker is in de zaal.

Het was maar een testje trouwens, voor de rest gaan de PARs altijd mee!

Groeten

Comment

• Funmaker
                              • Jun 2006
                              • 922

ik moet zeggen dat een showtje zonder de standaard parretjes perfect gaat heb het zelf al eens deels gedaan... had wel 8 300W parretjes bij op T4 bar maar die hebben ik zelden tot niet gebruikt. Ik moet wel bekennen dat het Techno Jump ... feestje was dus daar gaat dat al beter als bij een DJ die vanalles wat draai btw heb er hier zelfs een topic van normaal!
                              groeten
                              Hold on a second, relax and listen...

Comment

Working...