Club nok 2006

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Den Berte
    • Apr 2003
    • 147

Club nok 2006

afgelopen vrijdag 12 mei mocht ik de Nok (jeugdhuis) weer volhangen met licht. dit past in het concept "club nok".
    Dit jaar was er voorzien:
    6m lebbuis met 2 controllerkes
    4 * pro218
    4 * sl250
    4 floorspots + dimpackje 4ch
    1 DMX strobo
    1 sgm SC12 Intel
    1 Starwaytafeltje idem aan scensetter 12/24 voor de leds en de spotjes.
    6M truss om het MH's aan op te hangen alsook de scans
    voor de foto's http://spaces.msn.com/djprolive/photos/ en dan club nok 2006 selecteren.
    er staan ook nog foto's op van technok.
    is iets wat de zelfde setup.
    Op de foto's zie ook confetieshooters staan.
    dit was een cadeautje van het jeugdhuis.
    ze waren eigelijk wat te zwaar maarje iets mag het hebben
    graag ik geweten wat jullie er van vinden en liefsgeen commentaar over de bevestiging van de ledbuizen maar dit ging niet anders sorry
  • johan1988
    • May 2006
    • 40

Ik wil niet alleen negatief doen, maar wat mij opvalt is dat er veel apparatuur in het plafon hangt. Misschien teveel voor zo'n kleine club/kroeg.

En wat mij ook opviel het aantal lichttafels dat je hebt, volgens mij kan alles wel op die sgm.

Comment

• Drive inn tnt
      • Sep 2003
      • 1082

Er hangt/ligt zoveel spul op in en onder en door elkaar. Niet te geloven. Het ziet er zeer slordig uit. Kan misschien wel een beetje door de foto's komen.
      Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• mac tecson
        • Feb 2006
        • 348

Ik kan er ook geen echte structuur in zien. Zal ook wel komen omdat het donker is, maar misschien zou je de volgende keer iets minder kunnen ophangen. dan lijkt get wat georganiseerder

Comment

• Full Effect

de led's zou ik zowiso niet aan het plafond hebben gehangen, geeft te veel continu licht zo

Comment

• DJMysterie
            • Dec 2004
            • 80

Misschien is het leuk de volgende keer de LED's aan de muur of aan je DJ-meubel te hangen, dat geeft wat meer dimensie, omdat je dan niet alleen licht van boven hebt.
            Verder de scans/parren-troep wat er hangt ff organiseren en vantevoren goed nadenken hoe je eindresultaat moet zijn.
            Let the beat control your body

Comment

Working...