Communiefeest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj truss
    • Dec 2004
    • 89

Communiefeest

hey,
    het is lang geleden dat ik nog is iets gepost heb en bij deze post ik nog wat foto's.
    Dit zijn foto's van de communiefeest van m'n broer en zus.
    er was ongeveer 50man aanwezig
    materiaal:
    -jbsystems: beat6
    -2*psx12 (jb)
    -2*ts12 (jb)
    -cd700(jb)
    -limit lm400, jb: vx700
    -4*par56
    -tomahawk
    -moonflower.
    -antari rookdoosje

sturing: plc met touchscreen.

sorry als er op de foto's niet genoeg tezien valt.

en hoeveel vinden jullie dat ik voor deze set mag vragen?

ps. in de witte "bakken" komen nog ledlampen (met gewoon voet zoals een gloeilamp)
    groetjes van joren
    Last edited by dj truss; 06-05-06, 11:53.
    the only feeback we want is the audience\'s
  • Dj-Sjors

Waarom heb je je Topjes niet op statieven staan. Of een afstandspaaltje tussen de topjes en basboxen?

Comment

• dj truss
      • Dec 2004
      • 89

hey, wel eigelijk zijn het allebij topjes... en ook stonden de speakers al op een podium. en zo stonden ze al op een goeie hoogte.

Comment

• Dj-Sjors

Vind je dat goeie hoogte

Comment

• DjFlo
          • Jun 2003
          • 332

Originally posted by Dj-Sjors
          Vind je dat goeie hoogte
          Waar loop je nou om te zeuren? Hij kiest er toch voor geen statieven te gebruiken omdat hij zijn speakers hoog genoeg vind staan. Het is dus zijn keus.

Verder vind ik dat het er goed uitziet! Je begint al met een aantal parren en ook je geluid ziet er goed uit.

Gewoon een vraagje: Hoezo alles van JB?

Ga zo door.

Groeten

Floris

Comment

• Dj-Sjors

Oke. Maar als ik jou was had ik nog 2 goeie bas boxen gekocht en dan die psx topjes erboven dan heb je mooi geluid! En voor de rest heb je het wel aardig voor elkaar. En hoeveel je kunt vragen ik denk dat jij net zo als ik vaak op fuiven en kinderfeesten en klassenavonden enz. draait en dat mag nooit zo veel kosten dus als je heel hoog gaat zitten zullen ze wel zelf met een radio torentje aankomen zetten. € 75,- of € 100,- kun je wel vragen. De prof. mensen hier zullen je dan wel marktverziekers noemen maar anders kun je ook op geen 1 feest draaien. Want dan vinden de mensen het te duur.

Comment

• LarsG
              • May 2006
              • 33

Vind je meubeltje er raar uit zien maar kan aan de foto's liggen hoor die zijn namelijk niet zo duidelijk.. Tja het is allemaal een beetje budget natuurlijk maarja je bent zo te zien nou ook nog niet zo oud dat je de centen hebt om naar Pioneer of JBL of wat dan ook te gaan kijken, maar je bent aardig op weg

Comment

• DJ_marc
                • May 2004
                • 130

Het ziet er allemaal leuk uit

Alleen waar voor gebruik je dat plasma scherm?????
                Marc {The Soundboys}

Comment

• dj truss
                  • Dec 2004
                  • 89

hey,
                  de speakers stonden op de goeie hoogte want. ze stonden op een podium. en dit was ongeveer 1m hoog. de tweeters van de psx stonden op hoofdhoogte dus dit was perfect.
                  Een paar subs zou inderdaat beter zijn.MAAR daarvoor moet eerst nog gespaard worden.

Ik zie helemaal geen plasma scherm maar ik denk dat je het kleine touchscreen bedoelt?
                  op dit schermpje is namelijk een plc aangesloten met daarin programma's voor de par's en ook kan ik dit gebruiken als switchpack.

groetjes joren

Comment

• jurjen_barel
                    • Jun 2003
                    • 3150

Tis een lekker compact setje zo, dat zeker. Maar persoonlijk vind ik het niet bepaald mooi eruit zien. (Maar dat kan erg persoonlijk zijn.)
                    Sowieso vind ik dat, als je zo'n strak uiterlijk kiest, niet die twee kabels nog in beeld kan laten lopen (zie eerste foto, te midden van de meubilair).

Daarnaast: je meubel is veel te hoog om overheen te kijken. Als er iets belangrijk is voor een DJ, is het wel zo veel mogelijk contact houden met je publiek. Je bent immers voor hen bezig, niet voor jezelf of voor je mixer waar je tegenaan kijkt. Door jezelf zichtbaarder op te stellen, geef je je publiek ook echt het gevoel dat jullie "verbonden" zijn.

Het ziet er verder wel geslaagd uit, gezien de laatste foto. En daar gaat het om. Houd dat vol!

Enne... Voor een DJ Truss heb je er wel weinig van.

Comment

• Dj-Sjors

Ik vind persoonlijk dat een dj-meubel dezelfde hoogte moet hebben dat is mijn mening en dus niet het middelste gedeelt hoog en de 2 buitenste gedeeltes (want het zijn volgens mij 3 "cases" of niet ) lager dan de middelste. Maar goed dat is mijn mening

Comment

• Drive inn tnt
                        • Sep 2003
                        • 1082

Het ziet er in ieder geval beter uit dan de vorige keer. Je bent vooruit gegaan.
                        Nog steeds zou ik gaan voor een andere DJ naam. Maar goed.
                        Misschien zou je die goedkope onderste jb speakers kunnen verkopen en een stel subjes kopen.
                        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Decitech
                          • Mar 2006
                          • 63

lekker orginele naam ''dj truss''

maar waar is de truss?
                          "If you like the resonsance you're going to bounce''

Comment

• dj truss
                            • Dec 2004
                            • 89

de naam ben ik inderdaad al over aan het denke... wat dachten jullie van 'don decibel'

Comment

• Decitech
                              • Mar 2006
                              • 63

Nah lijkt te veel op onze naam

Decibelshow, www.decibelshow.nl

Ik was aan het denken om er Decitech van te maken, maar vind het dan een beetje te geluid-achtig worden, aangezien we ook licht hebben.

Vandaar ook deze naam in het forum
                              "If you like the resonsance you're going to bounce''

Comment

Working...