DJ Co3n's DJ Gear

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sjoerd
    • Apr 2004
    • 341

Originally posted by Dj-Sjors
    Nou koop nieuwe boxen en nieuwe versterker maar wij weten toch niet waar je naar toe wilt of je nou feestjes wilt gaan draaien en voor hoeveel dus!?
    inderdaad; lekker op je slaapkamer laten staan dan

Comment

• Dj Co3n
      • Apr 2006
      • 9

Wat ik dus al zij eerder in dit topic dat ik al andere boxen had, maar geen foto's ervan die ik binnekort zal maken.. en het niet alleen op mijn slaapkamer gebruik. maar ook op feestjes van kennisen, familie, vrienden/klasgenoten en nu beginnen de vreemde ook een beetje te komen

Comment

• Dj-Sjors

Heb je ook al aan een nieuwe versterker gedacht? En wat voor type en wat voor merk zijn die nieuwe boxen?

Comment

• Dj Co3n
          • Apr 2006
          • 9

ik heb ged8 aan nieuwe versterker .. binnekort heb k weer wa werk dan is ie er dnk ik en me boxen zijn van skytronic ( 500 watt per box ) majaa ze doen het nog goed... maar eigelijk ook wat geld nodig voor wat anders boxjes subjes ofzo.

Comment

• vdm-producties
            • Mar 2006
            • 37

Originally posted by Dj Co3n
            ik heb ged8 aan nieuwe versterker .. binnekort heb k weer wa werk dan is ie er dnk ik en me boxen zijn van skytronic ( 500 watt per box ) majaa ze doen het nog goed... maar eigelijk ook wat geld nodig voor wat anders boxjes subjes ofzo.
            skytronic???? koop dan liever een Dap setje of een Jb vibe setje dat zijn leuke setjes om mee te beginnen

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3150

Ik zie wel veel antwoorden waarin kritiek geleverd wordt op de set.
              Waarom Heeft hij nieuwe versterker nodig? Waarom heeft hij nieuwe speakers nodig? Waarom deze set in het vervolg alleen nog maar op de zolder laten staan?

Ikzelf kan wel redenen verzinnen, maar voor de topicstarter zijn dit inhoudsloze reacties!

Comment

• Dj-Sjors

Skytronic. Oke het is niet top! Maar waarschijnlijk is hij net begonnen met zijn hobby en beginnen de feestjes een beetje te komen. En dan heeft hij dus wel genoeg geld wat hij zelf ook al aangeeft om nieuwe boxen (topjes en basboxen) te kopen en een nieuwe versterker. Wat ik al zij kijk dan eens naar Behringer Europower serie of Dap Palladium Vintage serie goeie prijs kwaliteit verhouding! en voor boxen Jb-Systems Vibe Serie of Dap X (of AX) serie!

Comment

• Dj Co3n
                  • Apr 2006
                  • 9

Dj Sjors thnx ik ben wese surfen om te kijken .. mej diej merken heb al mooie dingen gezien mischien volgend weekend al versterker thnx voor de tip he

Comment

• Dj Co3n
                    • Apr 2006
                    • 9

het word waarschijnlijk eentje van behringer weet nog niet welk type ofzo maar heb tusse de 200 en de 350 uit tegeve dusjaa

Comment

Working...