bij mij zit er een crossover in mijn rack en een filter in mijn subs en een crossfader op mn mixer, weet niet wat voor spul jij hebt?
Studio 2000 set 1
Collapse
X
-
-
crossover module zit in de active sub van JBL waar hij tevens ook gefilterd wordt uiteraard, je heb thru en hpf oftwel doorlaat en high pass filter, maar wat je bedoeld met je cross fader weet ik niet. die zit er namelijk niet op.Hij heeft altijd in een radiostudio gestaan en er is nooit mee gesleept en gegooid zoals bands en drive inns dat doenComment
-
Iedereen zegt dus dat die dubbele cd speler er te laag inzit. Ben ik ook van mening maar goed. Waarschijnlijk zit hij op de hoogte dat als je met gestrekt arm precies de cd erin kan doen ofnietMaar is het niet handig als de dubbele cd speler op de hoogte van je heupen zit?
Comment
-
Ten eerste: er zitten leuke spullen in je rack (vooral je mengpaneel/cd-spelers zijn erg leuk!)
Ander vraagje wat me opviel: Waarom heeft je eindversterker stickers met een 'max', en zet je ze niet voluit?
Eindversterkers moet altijd open staan.. en als je wilt inhouden, dan via het mengpaneel of evt. (19"rack) limiter!BartComment
-
Originally posted by Barthezz80Ten eerste: er zitten leuke spullen in je rack (vooral je mengpaneel/cd-spelers zijn erg leuk!)
Ander vraagje wat me opviel: Waarom heeft je eindversterker stickers met een 'max', en zet je ze niet voluit?
Eindversterkers moet altijd open staan.. en als je wilt inhouden, dan via het mengpaneel of evt. (19"rack) limiter!Last edited by Studio 2000 uden; 09-05-06, 18:17.Hij heeft altijd in een radiostudio gestaan en er is nooit mee gesleept en gegooid zoals bands en drive inns dat doenComment
-
Dus jij wacht tot er een show komt dat de muziek gewoon uitvalt omdat je versterker er mee is gestopt, omdat deze kaduk is. Koop dan een nieuwe goeie versterker dan speel je zeker op safe. Kost geld, en geen klanten.als blikken konden doden stopten ze er geen groenten inComment
-
ach ja de versterker houdt t al jaren prima zo.
hij hoefd ook maar twee JBL jrx115's te voeden.Hij heeft altijd in een radiostudio gestaan en er is nooit mee gesleept en gegooid zoals bands en drive inns dat doenComment
-
versterker is al jaren in gebruik, maar na een tijdje al reserve amp in een kroeg te hebben gestaan is er iets gebeurd in dat ding , dat ie niet meer vol open kan, raar maar waar. 1 eindtrap is al ooit vervangen een paar jaar terug. om nog een trap te gaan vervangen is de moeite niet meer. Genoeg reserves in de opslag liggen
even over het cd speler verhaal, hij zit idd laag, maar ik ben dan ook maar een klein mannetjeHij heeft altijd in een radiostudio gestaan en er is nooit mee gesleept en gegooid zoals bands en drive inns dat doenComment
-
md speler zit vast aan een 19" inbouw lade, lang leve de gaffa
heb vandaag het setje maar eens verbouwd. en ja de cd speler is naar boven verhuist, tot onder het racklight. daaronder dan de md speler em daar weer onder de lexicon en de reciever van de shure.
kleine update, maar meer gemakLast edited by Studio 2000 uden; 13-11-06, 00:11.Hij heeft altijd in een radiostudio gestaan en er is nooit mee gesleept en gegooid zoals bands en drive inns dat doenComment
Comment