Hallo,
Onder de optochten val het wel mee dan zetten wij de herrie een heel eind terug maar we gaan 2 avonde op een plein staan met zijn allen en dan de wagens naar elkaar toe en een feestje bouwen,
Maar ben er helemaal mee eens een paar wagen's doen het er echt om om zoveel mogenlijk kwtjes op de kar te hebben dan is dit setje nog niks bij 4 platen hout en een pallet bier,
Verder in deze regio word net carnaval gevierd tis net laatste stukje van nederland als wij de waal overgaan is het al helemaal weg.
mvg
Onder de optochten val het wel mee dan zetten wij de herrie een heel eind terug maar we gaan 2 avonde op een plein staan met zijn allen en dan de wagens naar elkaar toe en een feestje bouwen,
Maar ben er helemaal mee eens een paar wagen's doen het er echt om om zoveel mogenlijk kwtjes op de kar te hebben dan is dit setje nog niks bij 4 platen hout en een pallet bier,
Verder in deze regio word net carnaval gevierd tis net laatste stukje van nederland als wij de waal overgaan is het al helemaal weg.
mvg

maar zolang de optochten vereniging dit allemaal tollereert is het lijkt me goed, 100% tevreden mensen kun je toch nooit krijgen op een plek waar meer als 4 personen zijn denk ik. Hier in de omgeving zijn onze optochten met de kermis verboden omdat het in strijdt zou zijn met de milieuwetten, veiligheid enz. Het ging er dan om om een ludieke wagen te bouwen, (meer rook dan wagen), een auto met voor en achter sturing, brandweer auto's met een waterkanon, een dieplader met zwembad en glijbaan, noem maar op. Doordat er zo nu en dan wel eens met hooibalen werd geslingerd, olie bij in het spruitstuk werd gespoten, werden deze optochten verboden. Deze heetten Chaotische optochten. Kijk dit zijn dingen ja dat vind ik jammer, dat er regels horen te zijn en moeten worden nageleefd, TUURLIJK. maar het verbieden, nee. Ik weet zeker dat een dagelijkse file in de randstad meer vervuiling veroorzaakt dan deze optochten bij elkaar hier in de achterhoek.
Comment